Aihe: Voxin valvetronix tähtäimessä, mielipiteitä, kokemuksia?
1
urpokurko
10.07.2009 14:28:18
Itellä on VT15, tuo tehonsäätö on kaikissa VT-malleissa. 30 varmaan riittää bändisoittoon (ainakin näin sanoi kauppias liikkeessä). Vahvistimeen olen itse erittäin tyytyväinen, mutta kannattaa se itse testata ennen ostoa.
Rimpitzki
10.07.2009 14:33:21
Meitsillä on ad50-vt XL ja on todella hyvä peli! Etenkin kotisoittoon mahtava! Tässä taidetaan tarkoittaa sitä aiempaa sarjaa? Nythän on jonkin aikaa sitten tullut ne uudet VT:t. Musaliikkeessä testasin yhtä, olikohan 100 vai 50 wattinen, ja mielestäni oli kyllä paljon parempi kuin ensimmäiset Valvetronixit. :)
Living Twice. -Rock On!!- H e v i O n P a r a s t a ! (:
McNulty
10.07.2009 14:40:06
VT-sarjassa on AD-sarjaa enemmän ominaisuuksia ja säätömahdollisuuksia... ja se on kaikin puolin todella hyväsoundinen hybridivaffari. Vox AD- ja VT-sarjan combot ovat olleet meidän myymälässä "myyntimenestys" kuten varmasti muissakin soitinputiikeissa. Se on edullinen, perussoundit suht hyvin kohdallaan (hintaansa nähden) ja lisäksi vielä pari toimivaa efektiä perussäädöillä. Kyllä Marshall MG-sarja on jäänyt jalkoihin, vaikka aikanaan oli toisinpäin.

Itse kuitenkin diggailen/diggailin AD-sarjasesta enempi. En tiedä miksi, sillä soundissa ei juuri eroa ole... se oli vain jotenkin näppärämpi ja "vaivattomampi". Less is more.

PS. Sellainen seikka vielä, että sadasta myydystä Voxista on bumerangina tullut kaksi, joista toinen saatiin elvytettyä tässä paikanpäällä. Toinen lähti maahantuojalle ja sieltä pikapikaa uusi toimiva yksilö tilalle. Hyvin helppoa jälkihoitoa siis...
"Koska minä olen kiva!" -Pikku Myy
RobStone
10.07.2009 14:44:26
Selvennettäköön että meinasin siis uudempaa valvetronix-sarjaa, eli vt15, vt30 jne, vanhemmat taitaa olla AD15VT jne. :) Toki käyn paikallisessa liikkeessä testaamassa, pakko vaan puukorvasena perfektionistina kysellä muiden mielipiteitä asiasta! :D
Mandarax
10.07.2009 17:30:29
RobStone: ....mikä ois riittävä teho bändisoittoon, josta voi sitte vääntää watit makuuhuonetasolle kotona soitellessa? Onko 30w sopiva, riittääkö 15w missään tapauksessa, vai pitääkö hommata 50w malli?

Meidän toisella kitaristilla oli väliaikaisesti tuollainen Valvetronixin 50w 112-combo treeniksellä ja kyllähän sillä nippanappa nupit kaakossa kuului jotain rumpujen alta. Sitten vaihtui rumpali kovakätisempään, jonka jälkeen ei juuri tuota 50-wattista sieltä takaa enää kuullutkaan. Eikä nyt ihan mitään mörkömetalliakaan tuossa väännetty. Itselläni on myös ollut tuo AD50VT kotisoitossa, johon se onkin omiaan, mutta treenikselle ottaisin ehdottomasti sen 100-wattisen version.
I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
Ukko
10.07.2009 19:24:33

Mitä olen näitä ko. Voxeja kokeillut, on tulos aina paskasoundinen. Fenderin Super Champ XD hakkaa ym. Voxit mennentullen.
COVS jäsen nro 6
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)