Aihe: Hei, ostin jälleen kitarakamaa!
1 2 3 4 559 60 61 62 63121 122 123 124 125
Antti1
08.07.2009 14:34:52
Migo: Eïkä tuossa hinnassa niin kauheasti näy tuo signature.

Mitä hiton väliä, vaikka näkyisikin? Jos se kitara on oikea, niin se on ihan se ja sama mistä se hinta tulee.
"I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB
Migo
08.07.2009 14:37:28
Antti1: Mitä hiton väliä, vaikka näkyisikin? Jos se kitara on oikea, niin se on ihan se ja sama mistä se hinta tulee.

No joo, mutta onhan se vitin älytöntä maksaa vielä jonkun duden nimestä ekstraa. Mutta toisaalta, tämän kepakon kohdalla en sitä hirveän kauheesti miettinyt.
Että semmosta...
McNulty
08.07.2009 16:47:20
Jee!
Pieni mutta pippurinen MatAmp MiniMat nuppi löysi tänään meikäläisen tyköötä uuden kodin itselleen. Hänet on jo epävirallisesti ristitty PikkuMyyksi :)
"Koska minä olen kiva!" -Pikku Myy
Joees
08.07.2009 16:51:00
bonecrusher: Jee!
Pieni mutta pippurinen MatAmp MiniMat nuppi löysi tänään meikäläisen tyköötä uuden kodin itselleen. Hänet on jo epävirallisesti ristitty PikkuMyyksi :)

Ykkönen vai kakkonen? Mulla on tuo ykkönen ollut jo reilun pari vuotta tossa. Mainio laitos himaan kyllä.

Omani on saanut hienoakin hienomman Mr.Cool-tarran joka on otettu limestä.
Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Vaseliinia!
McNulty
08.07.2009 16:54:41
Methis: Ykkönen vai kakkonen? Mulla on tuo ykkönen ollut jo reilun pari vuotta tossa. Mainio laitos himaan kyllä.

Omani on saanut hienoakin hienomman Mr.Cool-tarran joka on otettu limestä.

Ykkönen, takapaneelin teksteillä. Sormet syyhyää jo, kunhan työpäivä nyt päättyisi :)
Joees
08.07.2009 17:01:22
bonecrusher: Ykkönen, takapaneelin teksteillä. Sormet syyhyää jo, kunhan työpäivä nyt päättyisi :)

Samanmoinen on mullakin juu. 6V6-putkella on mun masiina. Onhan tuo kivasti omanlaisensa vekotin. Ei mikään törkeä säröhirmu ja aika tarkka siitä että miten soittaa. Mut se on vaan hyvä juttu. Emmä himassa säröjä kaipaakaan just ollenkaan.
Loafers
Vaseliinia!
McNulty
08.07.2009 19:47:35
Methis: Samanmoinen on mullakin juu. 6V6-putkella on mun masiina. Onhan tuo kivasti omanlaisensa vekotin. Ei mikään törkeä säröhirmu ja aika tarkka siitä että miten soittaa. Mut se on vaan hyvä juttu. Emmä himassa säröjä kaipaakaan just ollenkaan.

Jep. 6V6:lla myös tämä "Pikku Myy". Aavistuksen "tummasoundinen" perusluonteeltaan, mutta se ei ole ollenkaan huono juttu ajatellen meikäläistä ja soittopelejä (alikäämittyjä PAF-humbuckereita ja straton/telen singlecoilit). Charvelin ja ESP:n rankemmilla mikeillä tone kääntyi kyllä kaakkoon. Juuri sopivan rock-murinan löysin High-kanavasta boostit ja volat kaakossa, takapaneelista sitten levelit kohdalleen. Itsekin tykkäsin siitä, miten tuo reagoi omaan pikkaustyyliin. Kovaa kun runttaa niin MatAmp ärähtää kuten pitää... tarvittaessa vielä boostaa joko equlla tahi od:lla.

Se on nyt ollut tuossa pari tuntia päällä mitä olen kotosalla ollut ja varsin miellyttävä laite tyyliin "less is more". Nupin alla miulla on tuollainen kevyesti modattu Marshall 1912 1x12" komero.
Joees
08.07.2009 20:07:09
bonecrusher: Jep. 6V6:lla myös tämä "Pikku Myy". Aavistuksen "tummasoundinen" perusluonteeltaan, mutta se ei ole ollenkaan huono juttu ajatellen meikäläistä ja soittopelejä (alikäämittyjä PAF-humbuckereita ja straton/telen singlecoilit). Charvelin ja ESP:n rankemmilla mikeillä tone kääntyi kyllä kaakkoon. Juuri sopivan rock-murinan löysin High-kanavasta boostit ja volat kaakossa, takapaneelista sitten levelit kohdalleen. Itsekin tykkäsin siitä, miten tuo reagoi omaan pikkaustyyliin. Kovaa kun runttaa niin MatAmp ärähtää kuten pitää... tarvittaessa vielä boostaa joko equlla tahi od:lla.

Se on nyt ollut tuossa pari tuntia päällä mitä olen kotosalla ollut ja varsin miellyttävä laite tyyliin "less is more". Nupin alla miulla on tuollainen kevyesti modattu Marshall 1912 1x12" komero.

Mulle tuo tummasoundisuus ei myöskään ole ongelma. Tottunut muista vahvistimista tuohon. Ja telecasterin kanssa tota tulee eniten soiteltua muutenkin yleensä.

Mä oon käyttänyt tota vaan 2x12" V30 ladatulla kaapilla. Ei oo ihan optimi tuolle mut ei oo ollut muutakaan. Hyvä 1x12" kaappi on ollut kauan haaveissa kylläkin. Noo... Tuleva Bluetonelta tuleva combo toimii sitten hyvänä kaappina tuollekin ;-)
Loafers
Vaseliinia!
LamaAjanElvis
08.07.2009 21:13:15
Hei, tilasin jälleen kitarakamaa!

Kieliä (008, 009, 010, 011-settejä) plekuja, johdon, virimittarin, hihnan ja Ynkkästraton.

Kahdeksan millin kielet ja kauniisti soi blues.
Sormet lähtee saundista. "So I say live and let live. That's my motto: Live and let live. Anyone who can't go along with that, take 'em outside and shoot the motherfucker. It's a simple philosophy, but it's always worked in our family." -George Carlin
Juicy
08.07.2009 22:08:17

Kahdeksan millin kielet ja kauniisti soi blues.

Puhelinpylväästäkö nappasit vaijerin? Jäykkää tavaraa...

=)
"...pala kaulan yhden elimen, pitkä tappi."
munkero
09.07.2009 09:03:12
LamaAjanElvis:Kahdeksan millin kielet ja kauniisti soi blues.

Eikös ne ollukkaan 13 tuumaa?
Munkkeliini sanoo: jätkä o salee taas iha kujal mun kitaroist? J-Anne sanoo: eiks sul oo yks Landola ja joku Thomaninlta tilattu Ibanez? | GP-1000 mulle nyt! HETI!
mugena
09.07.2009 18:30:59
Ostin Orangen Tiny Terrorin sekä kylkeen 1x12 skoben. Aivan mahtava laite! Pitäisi vielä päästä luukuttamaan, kun ei ihan kotona viitsi.
Joe Pine (60's talk show host who sported a wooden leg) "So, with your long hair, I guess that makes you a woman." Frank Zappa's response "So with your wooden leg, I guess that makes you a table."
gasser
09.07.2009 19:16:19
Tuommosen surffilaudan pistin (ennakko)tilaukseen: http://www.danguitars.com/user/67_Bari_black.jpg
-?-
Andy Six
09.07.2009 20:44:44
gasser: Tuommosen surffilaudan pistin (ennakko)tilaukseen: http://www.danguitars.com/user/67_Bari_black.jpg

Magee...Oon itsekin ihaillut noita Dead on-sarjan Danoja...Luonnossa en oo tosin nähnyt...
Judge me not by the music i play,but how i play it....
imppa86
09.07.2009 22:59:13
Thomanilta lähti tilaukseen Hb:n 2x12 kaappi v30 elementeillä ja pari settii kieliä sekä kärmeksen kaiutinpiuhoja.
The Duke
09.07.2009 23:06:59
Jokunen aika sitten ostin Klemt Echolette S nauhakaiun. Soundi on jumalainen ja juuri se mitä hain. Laite luonnollisesti viimeisenä efektilenkissä ja toimii lähes koko ajan etuasteena eli päällä myös silloin kuin kaiku on off asennossa.

Nyt vielä projektina duunata expression poljin kaiun kestolle. Tällä hetkellä säädettävissä ainoastaan laitteen naamasta. Saa helkkarin makeita ja utuisia feedback yms ulinoita. Kytkennästä suuri kiitos Zeeboo:lle.
*Brian Jones Boozing Society*
speech
10.07.2009 12:42:54

6 kielipakettia Boomerseja ja pari pussukkaa plekuja. Halvemmaksi tuli postikuluineen tilata SchneiderMusik.de:stä kun käydä hakemassa paikallisesta kivijalasta.
rkellu
10.07.2009 13:04:26

ostin eilen saarioisten roiskeläpän.
JuSu
10.07.2009 13:23:05
tracyjacks: Vox Tonelab LE tuli ostettua Jyväskylän Musikantista, ja ajattelin tälle teetää myös casen. Mitäs muita paikkoja tälläiselle on kuin Transit Case ja Bluescase?

SmartCase.
Mitäs sulle kuuluu?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)