rintapek 10.07.2009 00:26:48 | |
---|
Tän vuaden koko satoa mä en muista, mut viimehäiden paritanssi tais olla What a wonderful world. One kind of music only - the good kind |
ÄM 10.07.2009 09:10:22 | |
---|
No nyt on lauantaina legendaarisen punk-yhtyeen the Clashin "Rebel Waltz". Aamu Aina, iankaiken, Amen Akselin ja Elinan häävalssi ///// Amor ( Ricky Martin ) Annie`s Song/ Bed Of Roses/ Bum bum bum Can\'t Help Fallin\' In Love/ Cant Take My Eyes Off You (Frankie Valli) Carmen Sylva Edelweiss Elokuun häävalssi ///// Elämäntoveri Entä sitten Everything I Do I do It For You Godfather Walz Hello Home Sweet Home (Mötley Crue) Häämatka Häävalssi (Rautavaara) / Häävalssi (Stella) I Will Stay/ Jos sä tahdot niin (Hector) Kauneimpain, rakkaimpain// Kaunis on hän Kenpä tietäis sen Kerran saavun satamaan Kesäinen häävalssi/// Kukat auringon Kultaa ja Hopeaa La vie en Rose Maijan Ja Jannen häävalssi///// Metsäkukkia/ Minttu sekä Ville Minä rakastan sua //// Morsiuspari Need Your Love So Bad Niittykukkia Nils Holgersson Nothing Else Matters Nousee päivä, laskee päivä Nuoruustango Oikean löytänyt oon// Oikeesti ///// Olet kaikki Pariisin taivaan alla Pianoman Poranek valssi Puhu hiljaa rakkaudesta/ Päivin öin Pääskysvalssi Rakkauden rannat Rakkaus on lumivalkoinen/ Rebel Waltz (The Clash) Saarenmaan valssi / Satukirjan sankari Sinun kanssasi = Yölinnun häävalssi / Sinut tahdon kokonaan Sinä vain/ Suvivalssi / Taas päivä kaunein on ( Some day my prince will come) // Tahdon Taivaassa tavanneet Three Times a Lady Ti Amo Tiedän määränpään Tonavan aallot Tyttären valssi Tähdet meren yllä (tango) Uralin pihlaja Valkeaa unelmaa Valssi (Egotrippi) Valssi tanssitaidottomille (Jarkko Martikainen) Viimeinen valssi (Engelber Himberdinck: The Last waltz, sulhanen tulee laulamaan) Viimeinkin Vuoksi sun Your Song Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
Bronks 10.07.2009 10:00:55 (muokattu 10.07.2009 10:01:19) | |
---|
Ai tää tökittiin eloon... on jotain uusia tänäkin vuonna ollu, mutta toi lista meni jossain vaiheessa niin kuralle, ettei jaksa pitää kirjaa. Don't take me serious, I'm just playing. |
Pääesiintyjä 10.07.2009 11:56:38 | |
---|
Hei! Itsellä on myös hääkeikkaa ja pitäisi löytää nuotteja jostain... ei teillä löytyisi sähköpostiini joitain näistä: Oikeesti Rakastuin mä looseriin Akselin ja Elinan häävalssi Kaihomieli ja surusilmä (Johnna Siekkinen, humppa) Tulkoon rakkaus (Miljoonasade) Sinun laulusi Kun silmät suljen Mull on ikävä sua (Aki Sirkesalo) Kattojen primadonna Josef Josef (humppa) Sun särkyä anna mä en Kesä yhdessä Vanha swingi ...ja jos joitain suomipop, -rock biisejä tulee mieleen mulla olis tarvetta kaikille mitä vaan löytyy, opettelen sitten laulaan niitä jos teillä on hyviä :))) ...Mainitsenpahan muuten samaan hengenvetoon että jos PIRKANMAALTA löytyy kosketinsoittajaa kuka olis halukas tekeen duokeikkaa, olis hommia ;) Ystävällisesti sydämestään kiittäen, Sari Hellsten humpakuningatar 2009 |
Pääesiintyjä 10.07.2009 12:02:24 | |
---|
Heeeeij :) Jäi erikseen mainitsematta sähköpostiosoitteeni!! paaesiintyja@gmail.com Kiittäen, Sari Hellsten humppakuningatar 2009 :) |
walttoni 10.07.2009 12:09:23 | |
---|
Sari hei, tuossa on pysyväisluonteinen palsta nuottien pyytämiseen. Samaten soittajahakuun on ihan oma palsta. Tänne nämä hukkuu. COVS2. |
Pääesiintyjä 10.07.2009 12:30:23 | |
---|
Voi video mua! Oon vähän alkuasukas täälllä kun en osaa liikkua näillä sivuilla :D Yritän löytää oikealle palstalle.. :) Sari |
Pääesiintyjä: Voi video mua! Oon vähän alkuasukas täälllä kun en osaa liikkua näillä sivuilla :D Yritän löytää oikealle palstalle.. :) Sari Otsake alkaa Uusiutuva ja Pysyvä. Löydät kyllä perille. COVS2. |
EP 10.07.2009 12:44:19 | |
---|
walttoni: Otsake alkaa Uusiutuva ja Pysyvä. Löydät kyllä perille. Älä yhtään yritä! :) ..neuvottu jo :)) |
Tankoprinssi 12.07.2009 18:06:18 | |
---|
sickboy: Viime kesänä Home Sweet Home (Mötley Crue), tältä kesältä Valssi (Egotrippi), vähän syksymmällä pitäis vetää Cant Take My Eyes Off You (Frankie Valli) Ei taitaisi taipua perinteiseltä hääbändiltä, eli Mies,Haitari ja Jakkara Triolta. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
absqua 12.07.2009 20:26:21 | |
---|
Eilen vedettiin morsiusparin toiveesta Blue-yhtyeen "U make me wanna" häätanssiksi. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Lennu 12.07.2009 20:43:35 | |
---|
Egotripin Valssi on ollu kyllä usein toivelistalla, kuten myös Osuuskuntaorkesterin Elokuun Häävalssi. Ja hyvin on kelvannut, myös soittajille. Ruotsalaisista Kostervalssen ja Vinsta Skär. Maailmassa on paljon pahaa. visentti on vihree nyrsijä. |
marpula 12.07.2009 23:39:33 | |
---|
Beauty and the Beast samannimisestä Disney-elokuvasta. Morsiamen sisar lauloi. Mikään ei ole mahdotonta ihmiselle jonka ei tarvitse tehdä sitä itse! |