Aihe: Diili ja hell's kitchen olenko ainoa jonka suosikit tositveestä?
1 2
JPQ
10.07.2009 06:38:22

Diili ja hell's kitchen olenko ainoa jonka suosikit tositveestä ovat nämä ? ja tottakai muodin huipullekkin menee.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
jassi
10.07.2009 07:25:40
Diili ei osu mulle, mutta Hells Kitcheniä ny kattelee, vaikka ihan teatteriahan se raivoaminen siinä on. Paras tommosista on, without a doubt, Top Chef! Ei mene höpötyksen puolelle. Laatusarja.
Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee.
JPQ
10.07.2009 07:52:23

jassi: Diili ei osu mulle, mutta Hells Kitcheniä ny kattelee, vaikka ihan teatteriahan se raivoaminen siinä on. Paras tommosista on, without a doubt, Top Chef! Ei mene höpötyksen puolelle. Laatusarja.

Ei se mitään teatteria ole siis syyt ainakin todellisia. ps. diili osuu minulle kun jotkut luulee yrittämistä helpoksi eikä tajua että moni trumppikin on aloittanut tosi pohjalta ikävä vaan ei kaikki.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
washburn21
10.07.2009 08:26:51
En tajua miten olen ajautunut tälle linjalle, että MTV:ltä tuleva 50 cent tosi-tv on joka sunnuntai pakko katsoa.
Siinäkin varmaan se dramatiikka vetää puoleensa...
...
jp8000
10.07.2009 08:40:52 (muokattu 10.07.2009 08:44:12)

Ite katon Big brotheria ja Diiliä sekä mestarikokkia (niin suomalais, kun englantilaisversiotakin)
"It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news"
JPQ
10.07.2009 09:25:02

Jebe-: Pakko kyllä itekin myöntää, että tulee katsottua näitä "reality"kilpailuja. Torstaisin ainoat katsomisen arvoiset ohjelmat ovat juurikin Hell's Kitchen ja Muodin Huipulle. Myös Selviytyjät ja Amazing Race tulee oikeastaan aino katsottua (ja tietty Ultimate Fighter), mutta Diili aina mennyt hieman sivu suun meikäläiseltä. Ensimmäisen kauden ehkä katsoin kokonaisuudessaan, mutta ei kai vain tuo pisnesmuailma iske minuun samanlailla kuin Ramsayn kauniit sanat mokaileville kokeilleen.

Amazing Race myös hyvä.
ps. big brother on jotain sellaista jota en voi ymmärtää.
Pluto
10.07.2009 10:44:39
jassi: Diili ei osu mulle, mutta Hells Kitcheniä ny kattelee, vaikka ihan teatteriahan se raivoaminen siinä on. Paras tommosista on, without a doubt, Top Chef! Ei mene höpötyksen puolelle. Laatusarja.

Komppia. Top Chef uppoaa tännekin. Lähinnä siksi, ettei siinä tunnuta (pahemmin) repivän draamaa olemattomista aineksista. Tykkään kovasti.
Dillon, you son of a bitch!
HaloOfFlies
10.07.2009 11:00:18

Amazing Race, The Apprentice ja Hell's Kitchen ovat niitä realityjä mitä katson. Muuten koko formaatti ei voisi vähempää kiinnostaa.
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
papitsu
10.07.2009 13:06:05
Ainoastaan Diiliä ja Top Chefiä tulee seurattua. Kumpikaan ei kuitenkaan niin dramatiikanhakuista realityä ole, että tunnin viikossa katsoo vielä ihan mielellään. Isompina annoksina voisi mennä vähän maku, mutta tuollain tuo on ihan mukavaa.
BACON IT!
Bluesmies
10.07.2009 13:08:46
Rock of Love! ;)
Milkop
10.07.2009 13:09:26

En minä kyllä pysty katsomaan näistä oikeastaan ainuttakaan. Joku OC:n horovaimotkin, ei saatana...
"People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin
papitsu
10.07.2009 13:15:03
Milkop: En minä kyllä pysty katsomaan näistä oikeastaan ainuttakaan. Joku OC:n horovaimotkin, ei saatana...

No on minusta joku Top Chef nyt kuitenkin vähän eri kategoriassa kuin nuo horovaimo-ohjelmat.
BACON IT!
Milkop
10.07.2009 13:16:29

papitsu: No on minusta joku Top Chef nyt kuitenkin vähän eri kategoriassa kuin nuo horovaimo-ohjelmat.

No jos noista on valittava, niin tietenkin tuota Top Chefiä siinä vaiheessa mieluummin katsoo. Mutta jos saa valita, niin ei kumpaakaan.
"People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin
Jebe-
10.07.2009 15:07:36
Bluesmies: Rock of Love! ;)

Kyllä! Ja MTV:n A Shot Of Lovet rules!

No ei kyllä ruleta, mutta avopuolison seurana joskus joutunut katsomaan. Kyllä Rock Of Love menee huumorin kannalta katsomalla ja tissit nostaa aina ohjelman kuin ohjelman tasoa hieman!
Und hallo everyone I'm amazing check me out!
hevari666
10.07.2009 15:52:46
Joo, Diili ja Gordon Ramsay on kyllä parhaat. Muita realityja ei jaksa katsoo.
HEVIÄ HAUTAAN SAAKKA!!!
Tigerstedt
10.07.2009 16:18:46

Gordonin F-word ohjelma on mielestäni parempi kuin Hell's Kitchen. Tosin kyllä HK:ta katselee mieluummin kuin muita tosi-tv "ohjelmia".
You have to be trusted by the people that you lie to, so that when they turn their backs on you, you'll get the chance to put the knife in.
Kimmo72
10.07.2009 17:01:23
Joo BB vois alkaa jo.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Planetist
10.07.2009 18:21:57
ja hell's kitchenin jälkeen tulee vielä muodin huipulle!
Pelsi
11.07.2009 10:55:04
Hell's Kitchen on yllättävän koukuttava. Onhan se hauska katsoa, kun ihmiset hajoavat toisiinsa, mokailevat ja Ramsay huutaa kuin hinaaja. Samoin Gordon's Kitchen Nightmaresia katsoo mielellään.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)