Aihe: Kysymys/vastaus topic part III
1 2 3 4 574 75 76 77 78122 123 124 125 126
Bacchus
09.07.2009 16:44:42
Toinenkin kysymys samaan syssyyn.

Kuka osaisi Helasen Pekan lisäksi tehdä ammattitaitoisesti rumpujen päällystyksen? Tietoa kaivattaisiin myös pulverimaalauksia duunaavista pajoista. Autopajoilla varmaankin onnistuisi, vinkkejä otetaan vastaan.
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
hollmi-5
09.07.2009 18:12:26
Bacchus: Toinenkin kysymys samaan syssyyn.

Kuka osaisi Helasen Pekan lisäksi tehdä ammattitaitoisesti rumpujen päällystyksen? Tietoa kaivattaisiin myös pulverimaalauksia duunaavista pajoista. Autopajoilla varmaankin onnistuisi, vinkkejä otetaan vastaan.

Itse olen monesti päällystänyt ja viiluttanut rumpuja.

Salorannan Masa myös on noita päällystyshommia tietääkseni tehnyt. Siis jäsen savoy dlx.

Pulverimaalausta käytetään teollisuudessa, joten kaikki terästuotteita pinnoitettuna myyvät firmat ovat hyviä kontakteja.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Mr. Morrow
09.07.2009 18:58:27
Tällaista tarjottiin ostoilmoitukseni johdosta: http://www.jackshop.fi/jackshop/product_details.php?p=219
Tietääkö kukaan enempää? Kokemuksia?
Kiittää ja kumartaa.
Mulla on laaja musiikkimaku - Kaikki hevi käy!
The_Scorpion
09.07.2009 20:42:42
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=333921 (PDP 450) Tällaista pedaalia havittelin vanhan pedaalini tilalle. Onko kenelläkään kokemuksia PeeDeePeen polkimista? Hinta vetää puoleensa :D
Fot those about to rock, I salute you! AC/DC for life! Let there be rock!
Mr. Morrow
09.07.2009 21:54:52 (muokattu 09.07.2009 21:59:09)
The_Scorpion: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=333921 (PDP 450) Tällaista pedaalia havittelin vanhan pedaalini tilalle. Onko kenelläkään kokemuksia PeeDeePeen polkimista? Hinta vetää puoleensa :D

Tuossa hintaluokassa suosittelisin tätä: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=332863
Mielipiteitä on varmasti yhtä monta kuin on soittajiakin, mutta uskoisin, että toi Pearl antaa rahalle enemmän vastinetta.
IMO

Edit: Tässä siis vielä uuden Pearlin hintaesimerkki: http://www.superostis.net/rumputarvikkeet.php?tuote=34
Mulla on laaja musiikkimaku - Kaikki hevi käy!
markkuliini
10.07.2009 01:38:43

Bacchus: Mistä/pystyykö eBaystä etsimään päättyneitä kauppoja?

Pystyy (ruksaat "completed listings" tai jotain sinne päin), mutta silloin pitää kirjautua sisään.
"Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani."
The_Scorpion
10.07.2009 17:55:41
Kiitos neuvosta, Mr Morrow ;)

Kun rakentaa tuplasettiä, ja on ostamassa toista bassorumpua, haittaako, jos se on eri tuumakokoa? Jostain luin että se olisi suotavaa, eri alan ääniä saa kuulumaan.
wardog
10.07.2009 18:40:37
The_Scorpion: Kiitos neuvosta, Mr Morrow ;)

Kun rakentaa tuplasettiä, ja on ostamassa toista bassorumpua, haittaako, jos se on eri tuumakokoa? Jostain luin että se olisi suotavaa, eri alan ääniä saa kuulumaan.

Omasta mielestäni ainakin olis parempi jos basarit olis erikokosia. Jonkun silmäänhän ne toki saattaa käydä, mutta onpahan ainakin enemmän eri mahdollisuuksia setissä sitten jos vaikka haluaa pienentää sitä :)
The_Scorpion
10.07.2009 19:33:34 (muokattu 14.07.2009 18:10:18)
Minulla on tuossa nurkissa pyörimässä tuollainen aika wanha japanilainen Drum Mate-merkkinen lattiatomi. Alakalvo puuttu, ja yläkalvo on kuin paperia ^^

Onkohan tuolla mitään arvoa? Saattaisi ehkä joku vintage-harrastelija saada tehtyä tuosta jotakin :D

http://i238.photobucket.com/albums/ … /AlluZ123/AllunKitarakuvat011-1.jpg

http://i238.photobucket.com/albums/ … /AlluZ123/AllunKitarakuvat012-1.jpg

EDIT Saa poistaa tämän viestin ;) Tomista on tullut kaksi satasen tarjousta, jos haluat omaksesi, tarjoa enemmän, hyväksyn myös vaihtokaupat :D
hutikuti
13.07.2009 13:38:40 (muokattu 13.07.2009 13:39:03)
Onkos kellään antaa vihjettä Budapestin musiikkiliikeistä. Voisi käydä rumpuvermeitä
kuikuilemassa ensi viikolla.
Tindrum
14.07.2009 12:13:55
hutikuti: Onkos kellään antaa vihjettä Budapestin musiikkiliikeistä. Voisi käydä rumpuvermeitä
kuikuilemassa ensi viikolla.

Yksi hyvä kontakti on "Joga", paikallinen mukava rumpali, jonka kautta olen ostanut yhden setin. Yritin etsiä meiliosoitetta, mutta ei löytynyt enää arkistoista. Markkuliini tuntee hyvin, ehkäpä hänellä on antaa meili?
"The guy with the prettiest drums gets the gig!". - John Aldridge -
The_Scorpion
14.07.2009 19:04:53
Mitäs ihmiset sanoo: Minulla on tuo aivan tasoton noh... paska NewSound (jouduin ostamaan niin halvat, koska isäni halusi kokeilla, oliko minulla kiinnostusta rumpujensoittoon).

Olen nyt ajatellut ostaa uuden, paremman setin, ja mielessäni oli käynyt, että ostaisin PDP:n EXB-sarjan shell-setin. Minulla on jo valmiina Paisteen PST3 haikka, Paisteen krässi, ja joku epämääräinen crash/ride. Eli siis käytännössä päivittäisin kannut. Mitäs mieltä te olette, onko se aivan järjetöntä?

Tuossa olisi se PeeDeePee http://www.musamaailma.fi/epages/mu ... =/Shops/musa/Products/460EXB81205SB
Velli
14.07.2009 19:16:32 (muokattu 14.07.2009 19:18:21)
The_Scorpion: Olen nyt ajatellut ostaa uuden, paremman setin, ja mielessäni oli käynyt, että ostaisin PDP:n EXB-sarjan shell-setin. Minulla on jo valmiina Paisteen PST3 haikka, Paisteen krässi, ja joku epämääräinen crash/ride. Eli siis käytännössä päivittäisin kannut. Mitäs mieltä te olette, onko se aivan järjetöntä?

Itse en ehkä kuitenkaan ostaisi PDP:tä. Parista tietämästäni setistä on mennyt bassorumpu soikeaksi ajan myötä. Muutenkin noista isojen firmojen sisaryhtiöiden (esim. juuri DW-PDP) tuotteista tulee aina vähän epäilyttävä fiilis. Musta ainakin tuntuu, että kaikki kacka myydään sisaryhtiön kautta kun ei haluta tahrata enemmän tai vähemmän sekundaa olevilla tuotteilla hyvän emoyhtiön mainetta.

Itse katselisin tuossa hintaluokassa Yamahan suuntaan. Esim. käytetyt Stage Customit olisivat erittäin loistava ratkaisu.
The_Scorpion
14.07.2009 19:28:33
Mutta setin pitäisi mielellään olla uusi... Ja Yamahasta tulee jotenkin sellainen amatöörimainen olo :D
Kailis
14.07.2009 19:31:00

Jammusta tulee amatöörimäinen olo ja PDP:stä ei? Sarkasmitutkani piippaa.
The_Scorpion
14.07.2009 19:36:59
Just näin ;)

Siinä on joku sellanen, mikä tekee siitä sellasen, että se ei houkuttele minua... En oikein ole löytänyt mitään, joka olisi mun kukkarolle sopiva :|
Jupi57
14.07.2009 19:43:04
The_Scorpion: Just näin ;)

Siinä on joku sellanen, mikä tekee siitä sellasen, että se ei houkuttele minua... En oikein ole löytänyt mitään, joka olisi mun kukkarolle sopiva :|

Olisiko se laatu?
sahkuifk
14.07.2009 19:44:00
The_Scorpion: Just näin ;)

Äläpäs hosu siinä. Kesä kun kääntyy syksyyn niin hintakohdallaan olevaa settiä alkaa liikkumaan, malta vähän niin se palkitsee. Huuto.nettiin ekana ja katsot tarjonnan ja tarjousta kehiin.
Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen.
Velli
14.07.2009 19:44:25 (muokattu 14.07.2009 19:45:58)
The_Scorpion: Mutta setin pitäisi mielellään olla uusi... Ja Yamahasta tulee jotenkin sellainen amatöörimainen olo :D

No jos uutena haluat, niin sitten on periaatteessa ihan sama mitä ostat. Melko schaissea ovat kaikki setit, jotka maksavat alle 500E uutena. Eli osta pois vaan noi PDP:t, et tuolla rahalla kuitenkaan parempiakaan uutena löydä.

Itsekin ihmettelen tuota, että miten voi tulla Yamahasta, joka on rumpumarkkinoiden luotettavin merkki, amatöörimäinen olo.

sahkuifk: Äläpäs hosu siinä. Kesä kun kääntyy syksyyn niin hintakohdallaan olevaa settiä alkaa liikkumaan, malta vähän niin se palkitsee. Huuto.nettiin ekana ja katsot tarjonnan ja tarjousta kehiin.

Ei auta. Ne piti olla nimen omaan uudet.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)