Aihe: Isompi vahvistin vai kaiutinkaappi entiseen?
1
suvanto-
07.07.2009 16:31:15
Joo elikkäs olen ruvennu miettimään että kannattaako vaihtaa isompaan vahvistimeen vai hommata kaiutinkaappi nykyiseen vahvistemeen. Omistan tällä hetkellä VOX:n AD15VT -vahvistimen. Ei ole olut tarvetta vielä isommalle kun olen vain kotona soitellu, mutta nyt kun alkaa bändikuviot toimimaan niin olisi tarvetta isommalle. Kannattaako siis hommata kokonaan uusi ja isompi vahvistin vai pelkästään kaiuttimet tohon VOXiin? Ehdotuksia molempiin otetaan vastaan.
pekurides
07.07.2009 16:37:34

kokonaan oma isompi vaffari reenikselle ja tuo sitten kotisoitteluun.

se möykkä mikä pelkistä kannuista irtoaa on sellainen että ei mitään jakoa varsinkin jos heviä veivaatten.

50-150W putkinuppi tai 200w-300w trankkupeli.

bluussimiehet pärjää luonnollisesti vähemmällä.
Tunteella päin vittua.
ReBeat
07.07.2009 16:39:04 (muokattu 07.07.2009 16:44:57)

Onko tuossa vahvstimessa lisäkaappiliitäntää? Pikaisella selauksella siinä on mielestäni vain linjaulostulo- ja kuulokeliitäntä. Joka tapauksessa itse katselisin isompaa voxia ennemmin kuin lisäkaappia, jos kyseisen malliston soundit miellyttävät.

e: Niin ja on se perkeleen kumma että nykypäivänä on menty siihen, että internet explorer 6:lla ei pääse lainkaan valmistajan sivuille, vaan vaaditaan vähintään ie7. Mikä voi olla niin välttämätön ominaisuus siellä sivuilla, että näin on oltava. Järkyttävää.
nikovirtala
07.07.2009 18:01:31

Niin ja on se perkeleen kumma että nykypäivänä on menty siihen, että internet explorer 6:lla ei pääse lainkaan valmistajan sivuille, vaan vaaditaan vähintään ie7. Mikä voi olla niin välttämätön ominaisuus siellä sivuilla, että näin on oltava. Järkyttävää.

Ei siinä miusta mitään kummaa ole. Eikä ne ominaisuudet vaan tietoturva. ;)
What is life? - A bad trip.
Aki
09.07.2009 17:41:14

ReBeat: internet explorer 6:lla ei pääse lainkaan valmistajan sivuille, vaan vaaditaan vähintään ie7.

Mun mielestä kaikki nettisivut pitäis olla sellasia ettei ne näy millään IE:llä. Olis paljon turvallisempaa.

AD15VT ei riitä normaaliin bändikäyttöön minkäänlaisella kaappiviritelmällä. Voxin AD50VT (tai uusi VT50) vois olla tutun oloinen ja silti bändikelpoinen vehes. Eikä kauhiasti maksa.

Jos putkivahvistimeen olet siirtymässä, vaihtoehtoja onkin sitten todella paljon. Tarttis tietää musatyylistä ja makuasioista aika paljon ennenkuin siihen osaisi vinkkiä antaa.
"Epäreilua tuomita koko paketti 99,9%:n perusteella." -Jucciz, 2008
suvanto-
11.07.2009 14:13:07 (muokattu 14.07.2009 14:51:02)
Musatyyli on jotain akselilla hevi-punk-rock, eli raskasta ja aggressivistakin... oon aika tietämätön vielä bäistä jutuista mut joku kohtuu yksinkertainen viritelmä josta kuitenkin tehoa lähtisi...

EDIT: Miksei tietenkin isompi Voxikin... olisi tuttu ja turvallinen ja jos se kerta menee :DD
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)