Aihe: Minkälaiset raiderit ja backstaget teillä on?
1 2 3 4 5 6
pekkajau
08.07.2009 00:13:35 (muokattu 08.07.2009 00:16:12)
"Emma" tai "Romanssi" toivelaulukirjan soinnuilla ja 100%:sta jaffaa ja voileipä.
Pirkka
08.07.2009 01:22:03
isojussi: Eiks noilla ravintolamuusikoilla työehtosopimus määrittele vähimmäistarjoilun ja sen puuttuesa saatavan verottoman korvauksen?

No joo - tossahan on taas yks konsti "kyykyttää" "pehmeesti" omaa puoltaan pitäviä soittajaressukoita.

Toisaalta - kyllä mä oon sen suht raikkaa joumaveteni aina saanu. Loput tarvittavat hoidan itte. Ruokalut pakkaa noissa privateissa oleen jopa turhankin ylenpalttisia.

HOHO - "sukallatapettava..." riittääkö puhdas vai onko oltava esim viikko laivalla takana?

Voi ristus. Jotenkin mä luontevasti asetun niiden puolelle jotka on asettuneet soittajien puolelle. Miks vitussa pitäis olla ravintoloiden puolesta puhumassa vähimmäistarjoiluista yms? Eiköhän ne osaa puhua niiden asioiden puolesta ihan itsekin.
Epämuusikko
08.07.2009 01:48:00
EP: Ei, mutta ompas hyvää läppää täällä! HOHO!
..naarattaa ja ku tietää, että ette te tosissanne ole tietenkkää! :))

Niin tuota, silloin on yleensä ollu vähän paremmat ku on ollu näitä tunnettuja lämppäreinä, on päässy itekin naattimaan, mutta se on ollu harvinaista herkkuva se ja hyvä niin, mitäs sitä nyt ylenmäärin.. :)

Miksi siihen sitten pitäisi tyytyä?
"BMMMBMMMBMMMMMMMM". Kesy animaali #1
isojussi
08.07.2009 02:27:13
Pirkka: Voi ristus. Jotenkin mä luontevasti asetun niiden puolelle jotka on asettuneet soittajien puolelle. Miks vitussa pitäis olla ravintoloiden puolesta puhumassa vähimmäistarjoiluista yms? Eiköhän ne osaa puhua niiden asioiden puolesta ihan itsekin.

Ääähh - tarkoitin just sitä, että kun jämäkästi, mutta asiallisesti ja silti kohtuullisesti joustaen pidätte siitä kiinni, mitä teille kuuluu, niin kyllä teistä hyvää huolta pidetään.

Minä en oo millään lailla ravintoloiden puolella, mutta kyllä ne sosiaaliset taidot ja diplomatia auttaa niissäkin aivan vitusti.

Sen vähän mitä oon käyny kapakoissa sohlaamassa, oon ottanu sen asenteen, että lopunperin ne tarjoilijat ym on työkavereita, jotka palvelee samaa, kummankin palkan maksavaa loppuasiakasta.

Pyydä vähemmän, saat enemmän.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
WanhaWetäjä
08.07.2009 17:55:47

mack the knife: Suahan tietysti vituttaa. Mites muuten. Kun et onneton ikinä uskalla tissiposki semmosia edes kysyä. Pidä turpas kiinni tuollaisista kun et mitään niistä asioista ymmärrä.

Korjataan ; ei mua niinkään vituta vaan lähinnä huvittaa/ihmetyttää jos joku tanssibändi(?) on perunut tulevat keikkansa tietyssä mestassa sen takia että ei ole ollut riittävästi/lainkaan raiderissa mainuttuja vesipulloja tarjolla.
En mä tosiaankaan kadehdi sitä että jollain menee noin "hyvin" että voi tosta vaan perua keikkoja, jopa muutaman huonolaatusta vettä sisältävän pullon takia, mun mielestä tossa on jotain lievää tärkeilyä, jopa vittuilua, puolin ja toisin, niin tilaajan kuin bändinkin puolelta.Kertoo myös siitä että joillain on saattanut joku muu neste kuin vesi nousta päähän.
TÄSTÄ oli kyse, ei siitä mitä jonkun rokkarin raiderissa on, että ihan turhaan vedit herneet.Kyse ei ollut sinusta ja *jaluistasi.Ei vois vähempää kiinnostaa.

Edit: ja HAHHAH, taas kirjoitettu puoli neljä yöllä. Jossain työhuoneen nurkassa juotu olevinaan hyvää viskiä ja sitten uskaltaa sukallatapettava vähän suutaan avata.

Jos otan mä otan kotona, tai mökillä, oon tottunut valvoon myöhään, se on mun asia, ota sä missä otat, se on sun asiasi.
Turha alkaa moisesta vittuileen.
mack the knife
08.07.2009 22:02:07
TÄSTÄ oli kyse, ei siitä mitä jonkun rokkarin raiderissa on, että ihan turhaan vedit herneet.Kyse ei ollut sinusta ja *jaluistasi.Ei vois vähempää kiinnostaa.

Mitäpä tuosta, megaH kuitenkin.
COVS n:o 1.
K-K
10.09.2009 10:50:30
Mielestäni pari koria keskikuraa ja pullo jallua riittää hoitamaan yhden illan humpat limut päälle, lämminruoka ja leivät tietty! Kantoapua unohtamatta tullessa ja mennessä. Näin se pitäisi aina mennä!
mack the knife
10.09.2009 11:28:10
K-K: Mielestäni pari koria keskikuraa ja pullo jallua riittää hoitamaan yhden illan humpat limut päälle, lämminruoka ja leivät tietty! Kantoapua unohtamatta tullessa ja mennessä. Näin se pitäisi aina mennä!

Mä taidan tuntea...
K-K
11.09.2009 15:16:39
Tollasella raiderilla pystyy nippanappa hoitaan 2* 45 min tai vaihtoehtoisesti 1 *90 min! Jos olisi pidempi keikka, niin tietysti raideriin tulee tarvittavat muutokset! :)
mack the knife
11.09.2009 17:06:20
K-K: Tollasella raiderilla pystyy nippanappa hoitaan 2* 45 min tai vaihtoehtoisesti 1 *90 min! Jos olisi pidempi keikka, niin tietysti raideriin tulee tarvittavat muutokset! :)

Nähdäänkö me viikon päästä perjantaina?
mack the knife
11.09.2009 17:40:51
mack the knife: Nähdäänkö me viikon päästä perjantaina?

No ei nähdä, päättelin jo muista teksteistä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)