sieniesko 06.07.2009 16:57:29 (muokattu 06.07.2009 17:01:19) | |
---|
|
WinterMad 06.07.2009 16:59:29 | |
---|
Meikäläisellä on 3kpl König & Meyerin seinäständiä, mallia en tähän hätään muista mutta kymmenen euron luokkaa maksavat kaupassa. Kolmisen vuotta olen niissä kitaroita roikotellut, eikä ole mitään ongelmia ollut tai tullut kitaroille vahinkoa. |
Painajaismainen 06.07.2009 17:04:05 (muokattu 06.07.2009 17:50:51) | |
---|
Varman päälle pelatessa kannattaa satsata sellaiseen Herculeksen seinäständiin jossa on sen koukun lukitsevat hakaset. Näkee musiikkilikkeiden seinillä hyvin usein eikä pitäisi olla kamalan kallis. "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka |
sieniesko 06.07.2009 17:05:53 | |
---|
sieniesko: Mitäs mieltä ootte kitaroiden ripustamisesta seinä-ständiin roikkumaan ? Jotkut väittää, että tekee hallaa skeballe. Ja tällä tarkoitin tietysti kaulasta roikotettavia malleja. |
mvirta 06.07.2009 17:43:51 | |
---|
Painajaismainen: Varman päälle pelatessa kannattaa satsata sellaiseen Herculeksen seinäständiin jossa on sen koukun lukitsevat hakaset. Näkee musiikkilikkeiden seinille hyvin usein eikä pitäisi olla kamalan kallis. Mulla on juuri tommoinen, ja ihan pätevä on ollut. Tuo roikutuksen haitallinen vaikutus kitaralle on varmaan ihan huhupuhetta, eikös me täällä joskus porukalla pähkitty että kielten veto voittaa lankun painon ihan mennentullen. Varmaan sama kuin jos vaihtaisi kymppikielet ysisettiin. Shut Up 'n Play Yer Guitar |
WinterMad 06.07.2009 18:03:36 (muokattu 06.07.2009 18:04:05) | |
---|
Tuo roikutuksen haitallinen vaikutus kitaralle on varmaan ihan huhupuhetta, eikös me täällä joskus porukalla pähkitty että kielten veto voittaa lankun painon ihan mennentullen. Varmaan sama kuin jos vaihtaisi kymppikielet ysisettiin. Juum, kielten vetohan lasketaan kymmenissä kiloissa vrt. bodyn paino muutama kilo. Ei se kitara siitä mitenkään vahingoitu jos sitä säilytetään kunnon telineessä kuten kuuluukin. Ei ole ihme jos kaula vääntyy kun kitaraa roikkuu miten sattuu seinässä olevasta naulasta lavan ympäri sidotun narun varassa, näitäkin on nähty... |
Victor Helldriver 06.07.2009 18:47:25 | |
---|
hyvin on roikkunu kitarat ja bassot seinällä kuudenlaisilla erityylisellä seinäkoukulla... huono puoli niissä on ollut lähinnä se että ku oon joutunu ostaa 32 sellasta ni on tullu vähä vitun kalliiks Bigger man is ALWAYS better than the little man... |
pekurides 06.07.2009 19:41:13 | |
---|
Painajaismainen: Varman päälle pelatessa kannattaa satsata sellaiseen Herculeksen seinäständiin jossa on sen koukun lukitsevat hakaset. Näkee musiikkilikkeiden seinillä hyvin usein eikä pitäisi olla kamalan kallis. olikohan viimeksi n.13,5€ jossain ja kyllä antaa huomattavasti turvallisemman tunteen roikottaa parin K€ kepukoita kun kaikennäköistä natiaista ja vaimoa pyörii jaloissa sen lisäksi että itse about viikon välein konttailee nurkissa. Tunteella päin vittua. |
Victor Helldriver 07.07.2009 00:24:44 | |
---|
dlx:stä ainakin meikä osti tohon hintaa kolme joskus ja helvetin hyvin käytäväs toimii eikä tarvii pelätä et tippuu skeba Bigger man is ALWAYS better than the little man... |
The Clansman 07.07.2009 00:40:10 | |
---|
Kannattaa muutes kunnolla kiinnittää se sitten seinään se ripustin. Itse en kiinnittänyt, eikä ollut yhtään kivaa kun se sitten putosi kitaran kanssa lattialle. |
Hetu 07.07.2009 09:48:26 | |
---|
Painajaismainen: Varman päälle pelatessa kannattaa satsata sellaiseen Herculeksen seinäständiin jossa on sen koukun lukitsevat hakaset. Näkee musiikkilikkeiden seinillä hyvin usein eikä pitäisi olla kamalan kallis. Jep täältä kanssa pisteet Herculeille.. hyvin ja turvallisesti pysyneet skittat seinässä. |
Simo78 07.07.2009 09:56:19 | |
---|
Hetu: Jep täältä kanssa pisteet Herculeille.. hyvin ja turvallisesti pysyneet skittat seinässä. Pisteet täältä herculekselle, vaikka käyttökokemukset rajoittuu lattiamalliin, mikä sekin on loistava. Ja tosiaan melkein joka musakaupassa tuntuis noita herculeksen seinämalleja olevan... |
RawknRawl 07.07.2009 12:43:57 | |
---|
Vaikkei itse roikotus normisähkökeihäälle juuri mitään teekään, niin auringonvalo tekee. Lisäksi lämpötilan ja kosteuden vaihtelut ovat helpommin hallittavissa kotelossa. Kaulan kolhiminen pikku jäljille kitaraa seinäkoukkuun laittaessa ja pois ottaessa on sekin tuttu ilmiö. Sanotaan niin, että kotelo on kitaralle kuin kitaralle parempi paikka kuin ryijynä. Kuka tahansa voi hypätä järveen. |
McNulty 07.07.2009 12:48:23 | |
---|
RawknRawl: Vaikkei itse roikotus normisähkökeihäälle juuri mitään teekään, niin auringonvalo tekee. Lisäksi lämpötilan ja kosteuden vaihtelut ovat helpommin hallittavissa kotelossa. Kaulan kolhiminen pikku jäljille kitaraa seinäkoukkuun laittaessa ja pois ottaessa on sekin tuttu ilmiö. Sanotaan niin, että kotelo on kitaralle kuin kitaralle parempi paikka kuin ryijynä. Täytyy varmaan patentoida sellainen seinäkoukku mihin saa kitaralaukun asemoitua :) Laukut seinällä = uusi sisustusilmiö! Erästä suosikkiani lainaten: "Trust me! I know what I'm doing!" "Koska minä olen kiva!" -Pikku Myy |
plikk 07.07.2009 12:57:12 | |
---|
RawknRawl: Vaikkei itse roikotus normisähkökeihäälle juuri mitään teekään, niin auringonvalo tekee. Lisäksi lämpötilan ja kosteuden vaihtelut ovat helpommin hallittavissa kotelossa. Kaulan kolhiminen pikku jäljille kitaraa seinäkoukkuun laittaessa ja pois ottaessa on sekin tuttu ilmiö. Sanotaan niin, että kotelo on kitaralle kuin kitaralle parempi paikka kuin ryijynä. Valintojen maailma. Meikäläisen yksiöön ei oikein viisi eri koteloa sovi pyörimään. En tiijä, vituttaa vaan niin perkeleesti. Vittu punasine hiuksineen ja vitun laiskamatoineen. Tommonen velmu. En tiiä, vituttaa vaan koko mies. |
pekurides 07.07.2009 12:59:06 (muokattu 07.07.2009 13:01:24) | |
---|
plikk: Valintojen maailma. Meikäläisen yksiöön ei oikein viisi eri koteloa sovi pyörimään. Jollain vinssillä ne vois katonrajaan nostella.... hmm. joku nerokas ratkaisu pitäisi reeniksellekkin keksiä.... joku6kpl. laukkua alkaa jo tilaakin viemään varsinkin kun niitä joutuu joskus availemaankin... Tunteella päin vittua. |
kotelossa on tietty hankaluus käytön suhteen kun joutuu aina availemaan ym. akkari nyt ainakin pitää olla helposti saatavilla. Noi kaula versiot on kyllä siinä hyviä, että saa helposti useamman kitaran pieneen tilaan... tollaset olis nätin näköset ja varmaan tukevat...ei taida vaan suomesta saada http://images.google.com/imgres?img … 2Bwall%2Bhanger%26gbv%3D2%26hl%3Dfi ""Hanging things by the neck should be reserved only for traitors and international war criminals -- not guitars." " |
Henkka370 07.07.2009 19:18:56 | |
---|
Hmm... Mitäs jos tekisi hirttosilmukan ja laittais kitaran siihen kiinni? Jos jäsen on alle 18-vuotias niin pitääkö tässä olla huoltajan allekirjoitus? |
FensonGibder 07.07.2009 19:35:03 | |
---|
Henkka370: Hmm... Mitäs jos tekisi hirttosilmukan ja laittais kitaran siihen kiinni? Go for it! riffi, nyt |
sieniesko 07.07.2009 19:44:25 | |
---|
|