morgga 14.01.2009 12:33:18 | |
---|
Onko muita m.nettiläisiä lähdössä saksanmaalle kesällä? Itselläni lippu matkaa tällähetkellä kotiin päin! Ensimmäinen kerta itselleni tulossa, odotan innolla reissua. Jos käy huonosti, olen lähdössä itsekseen matkalle joten jos täältä on porukkaa lähdössä niin matkaseura ei olisi huonoa! Esiintyjistä odotan kyllä Nevermorea, Machine Headia, Kingdom of Sorrowia sun muita. BASOJYTÄM |
Väinämöinen 14.01.2009 13:06:09 | |
---|
Onko muita m.nettiläisiä lähdössä saksanmaalle kesällä? Itselläni lippu matkaa tällähetkellä kotiin päin! Ensimmäinen kerta itselleni tulossa, odotan innolla reissua. Jos käy huonosti, olen lähdössä itsekseen matkalle joten jos täältä on porukkaa lähdössä niin matkaseura ei olisi huonoa! Esiintyjistä odotan kyllä Nevermorea, Machine Headia, Kingdom of Sorrowia sun muita. Morjesta! Meikällä jyrkkä ehkä tuon lähtemisen kanssa, kun ei lippua ole ja bakkanaalit myytiin loppuun. Wackeniin on kuitenkin vielä 7 kuukautta aikaa, ehkä siinä joku ehtii pistää myyntiinkin lippunsa. Olin tuolla vuonna 2006, Metal Club Mökän järkkäämällä bussireissulla. Iso urpolauma mukana ei ollut lainkaan pahitteeksi paikan päällä, sillä etenkin Wackenin leirintäalue on ihan helvetin laaja. Silloin jäikin semmoinen fiilis, että mulla olisi ainakin mennyt välillä sormi suuhun, jos itseksensä olisin reisun päälle lähtenyt. Aivan ässä festari tämä kuitenkin siitä huolimatta on! Vähän niin kuin Nummirock tosi isossa mittakaavassa. Mökä järkkää bussireissun myös vuonna 2009. Jos kiinnostaa lähteä, katso tuolta -> http://www.imperiumi.net/phpBB2/viewtopic.php?t=31649 lisätiedot. |
morgga 14.01.2009 14:04:54 | |
---|
BASOJYTÄM |
orjake 18.01.2009 11:44:13 | |
---|
Wackenin sivuilla jo mainostetaan "2009 Sold Out!". Bang that head that doesn't bang! |
Tobby 18.01.2009 12:33:54 | |
---|
On kyllä niin paskat bändit että heikottaa! ja vielä 20v. juhla...ei näin! Nythän se vituttais ku tonne julkistettais joku Running Wild ja Manowar :D. Ei noilla festareilla tulis kyllä katottua kun Motörhead ja Cathedral :S Rot In Piss |
Väinämöinen 18.01.2009 21:54:14 | |
---|
Meikälle taas tähänastinen bändikattaus on todella kova, nimittäin TESTAMENT on kiinnitetty tänne! Perkeles, nyt alkoi tosissaan kiinnostaa...myykääs mulle lippu. |
morgga 21.01.2009 16:15:02 | |
---|
Eilen tipahti lippu kotiin! Vähänkä paranti päivän fiilistä. Kirjeessähän oli mukana burger kingin kuponkeja, huvituin. BASOJYTÄM |
Perro Stupido 22.01.2009 14:18:43 | |
---|
Kuinka monta bändiä tuolla yleensä on ollut veivaamassa? Tuo kattaus näyttää aika heikolta Motörheadia ja Testamentia lukuunottamatta. Niiden takia en kyllä viittis ihan Saksaan asti lähteä vaikka se varmasti hieno maa onkin. "If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy |
Väinämöinen 22.01.2009 14:43:28 | |
---|
|
Perro Stupido 23.01.2009 10:04:15 | |
---|
"If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy |
Väinämöinen 01.02.2009 23:30:27 | |
---|
Nonnis, nyt olis sitten lippu ja paikka bussimatkallekin. Kyllä tästä on silti helvetin aikaista puhua, vaikka bakkanaalit kuinka on myyty loppuun. |
Väinämöinen 12.02.2009 23:19:14 | |
---|
|
Germaniac 17.04.2009 19:41:17 | |
---|
Tobby:Nythän se vituttais ku tonne julkistettais joku Running Wild http://www.running-wild.net/index.phphttp://www.wacken.com/de/woa2009/ma … torm-running-wild-auf-dem-woa-2009/ Elikkä RUNNING WILD lopettaa, ja vetää viimeisen keikkansa ikinä Wackenissa 2009. Kahden tunnin special best-of showsta nauhoitetaan live-CD, ja -DVD. Haikeaksi vetää, mutta toisaalta olen täpinöissäni siitä että nyt vihdoin pääsen näkemään suosikkibändini livenä!!!! Ja miten mahtavaa vielä nähdä tämänkaltainen erikoiskeikka. Veikkaan että tulee olemaan paras keikka koskaan mulle, ja fiilis tulee olemaan todella tunteikas, ja varmasti vierähtää pari kyyneltä poskelle. |
Junkers 18.04.2009 12:19:10 | |
---|
Elikkä RUNNING WILD lopettaa, ja vetää viimeisen keikkansa ikinä Wackenissa 2009. No jo on perkele. Näkemättä jäi. Vaan on/oli siinä kertakaikkisen erinomainen orkesteri. Vähän haikeaksi vetää kun ei tahdo kunnon manttelinperijöitäkään löytää. Ehkä oon liian valikoiva mut ei voi mitään :) |
morgga 08.06.2009 15:40:15 (muokattu 08.06.2009 15:40:28) | |
---|
Nostellaampa. Onko täältä nyt sitten jengiä lähdössä? Viime viikolla saatiin kaverin kanssa lennot maksettua bremeniin, sieltä sitten jollain itse Wackeniin. Bändeistä osa näyttää melko mielenkiintoiselta ja ei niin tunnetuilta.. Kyllä tätä reissua on odotettu, 52 päivää enää, niin siellä rymytään! BASOJYTÄM |
JuniusC 29.06.2009 15:19:36 | |
---|
Metal Club Mökän ja Heavy Metal Tampereen yhteiselle Wacken-bussimatkalle on vielä tilaa. Matkan hinta on 400 € (sis. festarilipun ja matkat Turku-Wacken-Turku.) Matkaan lähdetään 27.7. ja Suomeen palataan 4.8. Kyselyt ja ilmoittautumiset osoitteella jussi.junikka_at_gmail.com. |
Nostellaanpa vielä ylöspäin. Mökän ja HMT:n Wacken-reissulla ehtii vielä ilmoittautua mukaan tämän viikon perjantaihin asti. Sen jälkeen jaossa vain hajapaikkoja, jos laivayhtiö suo. Jos haluat mukaan, ilmoittaudu pian! |
Deathrace King 19.07.2009 22:53:48 | |
---|
Kolmen päivän lippu Wackeniin myynnissä. Hinta 120€ + mahd. pk. Eli alkuperäinen hinta ilman lisiä. Yhteydenotto privaviestillä tai maililla: toni.huhtiniemi(at)gmail.com "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.myspace.com/thrashcreation |
Deathrace King 23.07.2009 19:31:02 | |
---|
Wacken lippu mattimyöhäiselle halvalla! 85 eurolla lähtis. Ota samantien yhteyttä, niin saan huomenna postitettua. "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.myspace.com/thrashcreation |
Väinämöinen 27.07.2009 10:03:58 | |
---|
Tänään lähtee! Wacken ei näemmä ole tiedottanut Anthraxista tai niiden mahdollisesta korvaajasta, vaikka Scott Ian sanoikin, että ei onnaa. Noh, sit sen näkee... |