Kielipoliisi 05.07.2009 21:53:49 | |
---|
spedu ray: Kielipoliisi voi pistää sakot perään. :) Antaa olla tällä kertaa. |
sticky fingers 05.07.2009 23:03:23 | |
---|
spedu ray: Viitaten tuohon Harrikan osien myyntiin.. Ikärajathan tänne täytyy kohta laittaa, tai sitten sellainen mittatikku mikä on huvipuistoissa. Tai vanhempien allekirjoitus tai jotain. Ihme rimpuilua. Onko nuo tosiaan kaikki HB-osia? Huutonetin puolells poika väittää, että vain kaula on HB, muut on Ibaa sun muuta. Mä en huonoudessani edes löytänyt kuvaa yhdestäkään kokonaisesta kitarasta. -sf "tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..." |
nannne 05.07.2009 23:07:21 (muokattu 05.07.2009 23:07:47) | |
---|
sticky fingers: Onko nuo tosiaan kaikki HB-osia? Huutonetin puolells poika väittää, että vain kaula on HB, muut on Ibaa sun muuta. Mä en huonoudessani edes löytänyt kuvaa yhdestäkään kokonaisesta kitarasta. -sf Eikös tuo meinannu että ei siinä olis HB:ta mikään osa. edit: Eli siis joka pennin arvoinen! |
Räbbänä 05.07.2009 23:11:06 | |
---|
sticky fingers: Onko nuo tosiaan kaikki HB-osia? Huutonetin puolells poika väittää, että vain kaula on HB, muut on Ibaa sun muuta. Mä en huonoudessani edes löytänyt kuvaa yhdestäkään kokonaisesta kitarasta. -sf http://muusikoiden.net/dyn/tori/333080.jpg Tuossa näkyy pieni osa bodysta. Tuon perusteella en ehkä haluaisi merkkiä tietääkään. ballfish: Strato putkikoneessa kiinni ja Deep Purplea ilmoille ni johan tietää miksi seiskakasikieliset muniinpuhaltelu örrinmörrinhewi homostelijat ovat täysin hakuteillä oikeasta menosta ja rankkuudesta |
rainmaker 06.07.2009 14:31:53 | |
---|
Those who can't do, teach; those who can't teach, teach gym. |
Räbbänä 06.07.2009 14:35:36 | |
---|
rainmaker: Se myynnissä oleva body on sellanen rg-mallinen. Tuo kaulahan on ihan selkee harrikka. Siinä harrikan seiskassa on juuri sellanen rg-mallinen body Toinen on sitten nvarmaan jälkeen päin itse sorvailtu. Juu, juu. harrikka: http://www.thomann.de/fi/harley_ben … _hbr7_450_frbk_7string_egitarre.htm myynnissä oleva body: http://muusikoiden.net/dyn/tori/333081.jpg No joo, nyt vasta tuli kunnolla kuvaa katsottua. Aluksi pikkukuvassa näytti ihan Ibanezin rungolta, mutta melkeinpä tuo kaulatasku jo sulkee sen pois. Kun taitaa suurin osa Ibanezin seiskoista olla tällä AANJ:lla ensimmäisiä Universejä lukuunottamatta. Ja kyllähän tuo maalipinta tuossa aika epätasaiselta näyttää. Varmaan halpahallin spraylla maalattu ilman kunnollisia pohjatöitä. ballfish: Strato putkikoneessa kiinni ja Deep Purplea ilmoille ni johan tietää miksi seiskakasikieliset muniinpuhaltelu örrinmörrinhewi homostelijat ovat täysin hakuteillä oikeasta menosta ja rankkuudesta |
munkero 06.07.2009 15:05:15 | |
---|
Eikös tämä sitten täytä petoksen tuntomerkit? Jos siis tuo body on Bentonista eikä Ibanezista... Mikkejäkin väittää Tesloiksi, eikös niissä pitäisi silloin lukea Tesla? Munkkeliini sanoo:
jätkä o salee taas iha kujal mun kitaroist?
J-Anne sanoo:
eiks sul oo yks Landola ja joku Thomaninlta tilattu Ibanez? | GP-1000 mulle nyt! HETI! |
Borlag 06.07.2009 15:07:49 | |
---|
Myynnissä olevan bodyn kuvassa ei kyllä näy tuota jakkia samassa kohdassa. |
Johann Onn 06.07.2009 17:06:58 (muokattu 07.07.2009 13:52:57) | |
---|
Myynnissä oleva body on sellanen rg-mallinen. Oma näkemys: Sarvet ei vastaa 1:1, oman 6-kielisen RG:tä bodya. Eikä Ibanezin kataloogien seiskoja. Ylä- ja alasarvien kulmat on "vähän sinnepäin" tasoa, oikeaan verrattuna. Yläsarvesta näyttäisi puuttuvan, se RG:n tunnistettava pieni loiva ")" kaare, kaulataskuun tullessa. Puhumattakaan itse kaulataskusta, edes halvimmista GRG:ssä ei taida löytyä tommosta. Edit. Liittyen alempaan viestiin: Omasta kirjoituksesta unohtui toinen lainaus eli se "...Jos siis tuo body on Bentonista eikä Ibanezista...". Se oli siis tarkennusta / lisäystä siihen "bodyn on RG-mallinen" osastoon. Eikös Ibanez muuten laita vieläkin, ne "mallileimat" (tyyliin RG550) kaulataskuun ? |
rainmaker 06.07.2009 20:20:27 | |
---|
Johann Onn: Oma näkemys: Sarvet ei vastaa 1:1, oman 6-kielisen RG:tä bodya. Eikä Ibanezin kataloogien seiskoja. Ylä- ja alasarvien kulmat on "vähän sinnepäin" tasoa, oikeaan verrattuna. Yläsarvesta näyttäisi puuttuvan, se RG:n tunnistettava pieni loiva ")" kaare, kaulataskuun tullessa. Puhumattakaan itse kaulataskusta, edes halvimmista GRG:ssä ei taida löytyä tommosta. Jos luit viestin loppuun, saattoi selvitä, että en minäkään pidä tuota ibanetsin rg:nä.. Kuitenkin itelläkin sellanen tuossa seinällä roikkuu. Olisi pitänyt kirjoittaa rg-tyylinen. Those who can't do, teach; those who can't teach, teach gym. |
Shredator 06.07.2009 21:36:28 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=vciCWOYDhfU |
Antti1 06.07.2009 21:43:25 | |
---|
Shredator: Heh... Jotta näistä viesteistä olis jollekin jotain hyötyäkin, niin ois varsin hyvä saada vähän perusteluja linkeille. Mikä siinä on pielessä, kuinka paljon jne. "I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |
nannne 06.07.2009 21:48:47 (muokattu 06.07.2009 21:49:02) | |
---|
Antti1: Jotta näistä viesteistä olis jollekin jotain hyötyäkin, niin ois varsin hyvä saada vähän perusteluja linkeille. Mikä siinä on pielessä, kuinka paljon jne. Onko se tämä? En tiijä kyllä. Liekö se nyt ihan päättömimmästä päästä... :D http://www.dv247.com/invt/48090/ |
Karvojen kasvatus on miesten hommaa!!!! |
lavaamo 06.07.2009 22:45:21 | |
---|
Karvanaama-Zakk: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=333359 Tuntuu aika kalliilta.Eikös tota nyt vähän halvemmalla saa uutena? Mitä sitä uutta ostamaan kun käytetyn saa vähän kalliimmalla.. Onkohan värisokeus iskenyt tuota tallamikkiä asentaessa? Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
Ziggy Bubba 06.07.2009 22:46:48 | |
---|
lavaamo:Onkohan värisokeus iskenyt tuota tallamikkiä asentaessa? Värisokeallekaan tuommosen beigen ja mustan erottaminen ei ole hankalaa :) |
Silppuri 07.07.2009 08:00:10 | |
---|
"I havent slept since I woke up." |
Räbbänä 07.07.2009 08:01:36 | |
---|
Silppuri: Tämä on kans aika päätön hintapyyntö. Päättömän halpa nimittäin.... :) Tuo voisi olla pelkkä nupin hinta. Ja sekin olisi kohtuu halpa. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=333340 Tuosta oli jo dadassa eilen puhetta. Myyty. Itte vain olin jälleen liian hidas. ballfish: Strato putkikoneessa kiinni ja Deep Purplea ilmoille ni johan tietää miksi seiskakasikieliset muniinpuhaltelu örrinmörrinhewi homostelijat ovat täysin hakuteillä oikeasta menosta ja rankkuudesta |
Silppuri 07.07.2009 08:03:02 | |
---|
Räbbänä: Tuosta oli jo dadassa eilen puhetta. Myyty. Itte vain olin jälleen liian hidas. No varmaan meni kohtuu pikasesti. :) Ite myin ihan vastaavan setin pois vasta ja sain siitä tuplahinnan tuohon verrattuna. "I havent slept since I woke up." |
Räbbänä 07.07.2009 08:04:17 | |
---|
Silppuri: No varmaan meni kohtuu pikasesti. :) Ite myin ihan vastaavan setin pois vasta ja sain siitä tuplahinnan tuohon verrattuna. Eräs vakiodadaaja soitti ja varasi tuon, kun mie vieä naputtelin viestejä iimeiliin. Ei se kuiteskaan ois ollut hyvä. :) ballfish: Strato putkikoneessa kiinni ja Deep Purplea ilmoille ni johan tietää miksi seiskakasikieliset muniinpuhaltelu örrinmörrinhewi homostelijat ovat täysin hakuteillä oikeasta menosta ja rankkuudesta |