Aihe: Vintage tyylisiä tremoloja
1
SlipKnoT
06.07.2009 20:39:40
Moro, kyselisin asiaa enemmän tietäviltä.
Elikkä siis onko Stratossa olevia vintage tyylisiä talloja joita saisi kammetettua enemmän kuin tuota straton vintage tallaa? En kuitenkaan halua mitään floikkaa, tai sellaista tallaa jossa tarvitsee kielilukot. Uuden kitaran hankinta ei ole mulle kyllä vielä ihan ajankohtainen mutta silti :)
Kokemuksia haluaisin kuulla esim. Ibanez SynchroniZR tallasta ja PRS:n talloista (eroavat kuitenkin jonkin verran straton tallasta?)
zuppermuhle
06.07.2009 21:08:02
Onhan Fenderillä tämä 2-point tremolo joka löytynee hienommista Stratocastereista. Sen saa kyllä kammettua sen verran pohjaan että kielet ei enää soi.

Ja Wilkinsonillakin on tämä 2 pisteinen jota on kans kehuttu. Kuulemma kammissa jotain ongelmaa kuitenkin.
"Who is your daddy and what does he do?"
Antti1
06.07.2009 21:12:54
veri_heavy: Ja Wilkinsonillakin on tämä 2 pisteinen jota on kans kehuttu. Kuulemma kammissa jotain ongelmaa kuitenkin.

Tota... Kammessa ongelmaa? Minkäköhänlaista? Klappia vai? Sitä saa ainakin säädettyä ihan ruuvilla, jos lisää kireyttä haluaa. Muuta ongelmaa mä en siitä kammesta löydä oikein, kun se on ihan tasainen metallinpätkä vaan, johon on tehty kulma.
"I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB
zuppermuhle
06.07.2009 23:42:47
Antti1: Tota... Kammessa ongelmaa? Minkäköhänlaista? Klappia vai? Sitä saa ainakin säädettyä ihan ruuvilla, jos lisää kireyttä haluaa. Muuta ongelmaa mä en siitä kammesta löydä oikein, kun se on ihan tasainen metallinpätkä vaan, johon on tehty kulma.

Tossa threadissa on asiaa käsitelty. Tosiaan en ole koskaan Wilkinsonilla niin oaljoa soittanut että tietäisin mistä on kyse
http://www.unofficialwarmoth.com/index.php?topic=1830.0
"Who is your daddy and what does he do?"
Antti1
06.07.2009 23:55:38
veri_heavy: Tossa threadissa on asiaa käsitelty. Tosiaan en ole koskaan Wilkinsonilla niin oaljoa soittanut että tietäisin mistä on kyse
http://www.unofficialwarmoth.com/index.php?topic=1830.0

Pitipä oikein ottaa kitara käteen ja katsoa. Se mistä noi puhuu, on eräänlainen messinkimutteri, joka kiristää sen kammen kiinnitysholkin tohon baseplateen. En nyt viitsi ruveta tutkimaan sen kummemmin, mutta mulla ei oo ollut ton suhteen minkäänlaista ongelmaa.
"I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)