Aihe: Miten wahin pitäisi toimia?
1
duc
06.07.2009 10:08:24
Joissain waheissa tosiaankin on tuo automaaginen katkaisu kun nostaa jalan pedaalilta. Ei hyvä omasta mielestäni, ellei sitä saa pois päältä. Onko sulla gain-boosti siinä päällä, se voisi voimistuttaa sitä kytkentänapsausta?

Mutta wah tosiaankin toimii niin että eteenpäin painettaessa ääni on kirkas, ja taaksepäin tumma. Yleensä manuaalinen päälle ja pois -kytkentä on tuolla kirkkaassa päässä...
Grugi
06.07.2009 10:10:11
Jätetään sanomatta ruma sana tosta merkistä ja uskosin että tästä videosta aukeaa toi toiminta aika hyvin.

http://www.youtube.com/watch?v=RMPzL7gZROI

Suosittelen jotain toista merkkiä jos meinaat wahitella.
SDMF
zuppermuhle
06.07.2009 10:24:41
Lienee behkun ominaisuus. Normaaleissa(Cry baby johdannaisissa) waheissa tosiaan on varvaspäässä ihan fyysinen kytkin josta sen saa päälle ja pois.
"Who is your daddy and what does he do?"
call_of_c
06.07.2009 11:35:39 (muokattu 06.07.2009 11:39:04)

Myös Morleyn Bad Horsie:ssa pelkkä polkimen liikauttaminen riittää päälle kytkemiseen. Sammuu sitten itsekseen polkemisen päätyttyä. Molemmat ilman häiriöääniä jos vaan pedaali on muuten kunnossa.

E: ongelmia luku- ja kirjoitustaidon kanssa.
Guitar Zero
Terry Pantheras
06.07.2009 11:40:07
Mun mielestä wahin yks olennaisin ominaisuus on se, että sen voi jättää johonkin tiettyyn asentoon ilman, että se kytkeytyy pois päältä...
MASTEROID ~~ stoner - doom - heavy metal ~~
McNulty
06.07.2009 11:55:15
Terry Pantheras: Mun mielestä wahin yks olennaisin ominaisuus on se, että sen voi jättää johonkin tiettyyn asentoon ilman, että se kytkeytyy pois päältä...

Nimenomaan... sweet spot! Bojojoing!
"Koska minä olen kiva!" -Pikku Myy
Victor Helldriver
06.07.2009 16:04:23
kovil jätkil niiku mulla onkin sit laudas kaks erilaista wahia...heheheheh
Bigger man is ALWAYS better than the little man...
Räkkipeli
06.07.2009 16:24:50
Victor Helldriver: kovil jätkil niiku mulla onkin sit laudas kaks erilaista wahia...heheheheh

Niin. Toisessa on spermat päällä.
Kontiak: "Riffikunkkuskaban voittohan meni kerran jakoon minun ja jucciczen kanssa. Silloin jucciz käyttäytyi ihan siedettävästi."
Victor Helldriver
06.07.2009 18:49:15
joo varsinainen sweetspotti
Bigger man is ALWAYS better than the little man...
Tinippa84
06.07.2009 19:17:27

Grugi: Jätetään sanomatta ruma sana tosta merkistä ja uskosin että tästä videosta aukeaa toi toiminta aika hyvin.Suosittelen jotain toista merkkiä jos meinaat wahitella.

Noh...toihan on loistava pedaali!!!
Retaliation Syndicate - Thrash/Death
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)