moderndrummer88 03.07.2009 13:06:56 | |
---|
zily: Kantria ja Sutihommaa.. Olen myös tallentanut kaiken nauhalla kuultavan materiaalin. http://www.myspace.com/badburritos Mukavan lepposta matskua. Soundimaailmakin oli oikein onnistunu. Relaxin' At Camarillo... |
Nolte 03.07.2009 14:14:52 | |
---|
zily: Kantria ja Sutihommaa.. Olen myös tallentanut kaiken nauhalla kuultavan materiaalin. http://www.myspace.com/badburritos Ei mikään tavanomainen genrevalinta Suomessa, mutta hyvin toimii. Laulajallakin hyvä ääni, ja mukavia pieniä "juttuja" siellä täällä. Hyvä! Aika pintaan miksattu laulu. http://kotistudio.com/foorumi/ |
beethro 03.07.2009 23:11:28 | |
---|
http://www.myspace.com/agnaryband Tuolta voi kuunnella meidän uudet funk- kipaleet. Ei toi "taidelukiofuusiohomma" oikein toiminut, niin päätimme tehdä suunnanmuutoksen ja kokeilla ottaa vokaalit mukaan ja tehdä parempia biisejä. Ja Piece of K- biisiin saimme oikein taitavan naisvokalistinkin vierailemaan. Musavisa on kisa |
Neurosaur 04.07.2009 17:30:03 (muokattu 04.07.2009 17:40:08) | |
---|
|
dumbass 04.07.2009 19:42:04 | |
---|
Neurosaur: http://www.youtube.com/watch?v=WCV87foX_G4 Tossa nyt on vaan alku mutta koko teoksen meinaan soittaa soittokunnan soittokokeessa. Palautetta! Flämeihin terävyyttä! Meinaa välillä valua flät flämien puolelle, ja toisinaan taas liian leveäksi. Rollit kuulosti hyvältä, hyvä kontrolli. Myös tempo pysyy hyvin. |
Neurosaur 04.07.2009 21:12:45 | |
---|
dumbass: Flämeihin terävyyttä! Meinaa välillä valua flät flämien puolelle, ja toisinaan taas liian leveäksi. Rollit kuulosti hyvältä, hyvä kontrolli. Myös tempo pysyy hyvin. Haha, soittaessa ajattelinkin että kunhan rollit saa toimimaan niin hyvä tulee. Flamit meni kyllä ihan miten sattuu. Kiitoksia! |
Halford 04.07.2009 23:07:07 | |
---|
|
hollmi-5 04.07.2009 23:35:56 | |
---|
Halford: Yhdeksänvuotias poika soittelee taas, nyt Metallicaa ja ihan omasta halusta. http://www.youtube.com/watch?v=jK6RtAYFQkM Ilman Metallican taustaa tuo olisi ollut aika kamalaa (sietämätöntä) kuunneltavaa. Ei tuossa paljon muuta hyvää ole, kuin into. Setinasettelu on ihan pielessä. Hetkisen kestävä suoran kompin pätkä on kamalaa kontaamista. Ja se nyt on kuitenkin rumpalin tehtävistä tärkein. Ei Metallicassa ole rumpalin paikkoja kovin usein tarjolla. Ihan omasta halusta voisi iskä laittaa pojan vaikka jollekin opelle hiukan katsastamaan setinasettelua ja kapulaotetta. Oletko itse sitä mieltä, että tämä oli hyvä? Soundit, piuhat ja kajarit. |
hollmi on vaan kateellinen. Ei tuo setin asettelu edes ole kovin pahasti pielessä. Itse olen nähnyt aikuisia miehiä joilla on tomitkin hyvin paljon enemmän päin vittua. Ja soitosta sen verran että ihan yhtä hyvin sen vetää kuin Lars ja se on sentään yli nelikymppinen. Hyvä tosta vielä tulee kun vuodet vierii. |
hollmi-5 04.07.2009 23:55:35 (muokattu 04.07.2009 23:56:00) | |
---|
nirvana97: hollmi on vaan kateellinen. Ei tuo setin asettelu edes ole kovin pahasti pielessä. Itse olen nähnyt aikuisia miehiä joilla on tomitkin hyvin paljon enemmän päin vittua. Ja soitosta sen verran että ihan yhtä hyvin sen vetää kuin Lars ja se on sentään yli nelikymppinen. Hyvä tosta vielä tulee kun vuodet vierii. Mulle on ihan sama, onko nuotivierestälaulaja 9 vai 90. Hyvä ei tuosta tule, jos jatkaa samaan malliin. Olen nähnyt sen tarpeeksi monta kertaa. Niitä "mä osaan tarpeeks" -soittajia on ollut oppilaana niin paljon... Soundit, piuhat ja kajarit. |
nirvana97 05.07.2009 00:01:28 | |
---|
hollmi-5: Mulle on ihan sama, onko nuotivierestälaulaja 9 vai 90. Hyvä ei tuosta tule, jos jatkaa samaan malliin. Olen nähnyt sen tarpeeksi monta kertaa. Niitä "mä osaan tarpeeks" -soittajia on ollut oppilaana niin paljon... No joo..mutta ei tuo asettelu nyt niiiin perseestä ole. Ei varmasti pääsisi edes Tuomas Rajalan "kauniita asettelu"-ketjuun. Okei, virveli on vähän tyhmästi, mutta muuten en löydä ihmeemmin moitteen sijaa. Tomejakaan ei paljon pystympään saa, kun ei pikkumies yllä niihin sen jälkeen lyömään. Sama homma pelleissä. |
hollmi-5 05.07.2009 00:03:59 | |
---|
nirvana97: No joo..mutta ei tuo asettelu nyt niiiin perseestä ole. Ei varmasti pääsisi edes Tuomas Rajalan "kauniita asettelu"-ketjuun. Okei, virveli on vähän tyhmästi, mutta muuten en löydä ihmeemmin moitteen sijaa. Tomejakaan ei paljon pystympään saa, kun ei pikkumies yllä niihin sen jälkeen lyömään. Sama homma pelleissä. Peltejä ei paljon ylemmäs saa. Sitten ei enää yllä niihin lyömään. Vasen jalka on totaalisen halvaantunut. Ei haitsunpellit nouse... Soundit, piuhat ja kajarit. |
nirvana97 05.07.2009 00:08:21 | |
---|
Vasen jalka on totaalisen halvaantunut. Ei haitsunpellit nouse... No ei tietenkään ku se polkee tupla basarii ;) |
Cimble 05.07.2009 00:13:03 | |
---|
hollmi-5: Mulle on ihan sama, onko nuotivierestälaulaja 9 vai 90. Hyvä ei tuosta tule, jos jatkaa samaan malliin. Olen nähnyt sen tarpeeksi monta kertaa. Niitä "mä osaan tarpeeks" -soittajia on ollut oppilaana niin paljon... Ja tämä poika on automaattisesti ylimielinen? Ja miks oletat, että poika jatkaa samaan malliin? Kyllä sillä on vuosia ja vuosia aikaa kehittyä joka suhteessa. Sulla on aika rankka kritiikki 9-vuotiaaksi hyvin soittavan lupauksen suhteen. Kyllä ne asettelut ja kapulaotteet siitä ehtii vielä parantua. Ja ei minustakaan tuo asettelu ole tilanteeseen nähden mitenkään pielessä. Parempi vähän paskaa nurkissa, kuin puhdas helvetti... |
hollmi-5 05.07.2009 00:13:41 | |
---|
nirvana97: No ei tietenkään ku se polkee tupla basarii ;) Tämäpä onkin se suurin ongelma nuorten rumpaleiden soitossa. Unohdetaan haitsu jalalla kokonaan, vaikka se on paljon tärkeämpi, kuin tuplapedaali. Soundit, piuhat ja kajarit. |
hollmi-5 05.07.2009 00:18:48 | |
---|
Närpiö: Ja tämä poika on automaattisesti ylimielinen? Ja miks oletat, että poika jatkaa samaan malliin? Kyllä sillä on vuosia ja vuosia aikaa kehittyä joka suhteessa. Sulla on aika rankka kritiikki 9-vuotiaaksi hyvin soittavan lupauksen suhteen. Kyllä ne asettelut ja kapulaotteet siitä ehtii vielä parantua. Ja ei minustakaan tuo asettelu ole tilanteeseen nähden mitenkään pielessä. Tuo sinun mielestäsi hyvin soittava poika on minun mielestäni huonosti soittava poika. Minulla on pitkä kokemus siitä, että väärin kapulaa pitävä ei hevin otettaan vaihda. Varsinkin, jos joku on mennyt kehaisemaan ja on jo itselleen tullut mielikuva siitä, että homma on hallussa. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Cimble 05.07.2009 00:46:10 | |
---|
hollmi-5: Tuo sinun mielestäsi hyvin soittava poika on minun mielestäni huonosti soittava poika. Minusta se soittaa ihan hyvin 9-vuotiaaksi. En itsekään ollut ainakaan parempi noin 10-vuotiaana. En tiedä sitten miten hyvä ois pitäny jonkun opettajamielisen mielestä olla noin pienenä..? Minulla on pitkä kokemus siitä, että väärin kapulaa pitävä ei hevin otettaan vaihda. Varsinkin, jos joku on mennyt kehaisemaan ja on jo itselleen tullut mielikuva siitä, että homma on hallussa. No tästä en tiedä mitään, ei ole kokemusta. Ja onhan tuossa pointtia, voin kuvitella. Parempi vähän paskaa nurkissa, kuin puhdas helvetti... |
Deino 05.07.2009 00:48:13 (muokattu 05.07.2009 00:48:49) | |
---|
Mun on kyllä nyt pakko kompata hollmia. Aiemmista pätkistä olen pitänyt, mutta tämä ei IMO toiminut. Kokemuksesta voin kyllä sanoa, että on vittumainen biisi soittaa. Settiasettelu ja kapulaote kuntoon, niin kaikki helpottuu 99%. E: Ja joo, 9-vuotiaaksi soitti ko. biisin hyvin. :) |
dumbass 05.07.2009 01:33:34 | |
---|
Slavepedaali näyttäs olevan jossain suoraan virvelin edessä. Hyi. Jos poika pyrkii hyväksi, niin kommentit kuten "voi miten kivasti vetää 9-vuotiaaksi!" ovat suhteellisen turhia. Kyllähän kaikki kuulee ja näkee, että tuossa on vielä aika paljon pielessä. Mutta intoa ja hauskaa näyttäisi olevan, jospa se siitä. opettajan se kyllä vaatii. Mulla on muutama kaveri jotka on just soittanu 9-vuotiaasta, ja ne on paskoja, ja kehuvat silti soittaneensa 9-vuotiaasta asti, ikään kuin se olisi itsessään jokin saavutus. |
Cimble 05.07.2009 02:09:47 (muokattu 06.07.2009 10:16:30) | |
---|
Pannaas lisää demotason tallennuksia, saa haukkuakin ottaen huomioon että ne on vain demoja, studiossa tehtyjä tosin, mutta pikaisesti ja osa päissään. Osa noista artistisivulta löytyvistä oli jo täällä aikaisemmin, mutta nyt nuo neljä ensimmäistä biisitekelettä täällä aikaisemmin mainitsemattomia: (varoitus, hallittua akateemisuutta noista on turha hakea, vaan ne on vedetty vahvalla rock- tai heavyfiiliksellä ja halvalla studiobudjetilla.) ;) urlhttp://www.mikseri.net/artists/?id=118723url/ Lisäksi tuossa meikäläisen itse tekemä (lähinnä säveltämä) biisi, joka oli sinänsä saavutus kun olen pääasiassa vain rumpaliamatööri. Piti vain todistaa itselleni, että pystyn tekemään myös biisin "itse"... :) Muut soittajat piti tietty kasata biisi-idean pikaista tallennusta varten ja sanat rustasi kyseinen sessiolaulaja. urlhttp://www.mikseri.net/artists/cimblenbiisidemoilu.118727.phpurl/ Kunhan ehdin, niin linkitän tänne vielä vaihtelun vuoksi häpeilemätöntä ja kliseisen makeilevaa sekä "liikuttavaa" englanninkielistä poprockiskelmää, minkä demoilussa olin kannuttamassa joskus 90-luvulla. Jos joku kehtaa kuunnella ne, niiin eipä tule liian yksipuolinen kuva minun genrevalinnoista. :) Kiva ois linkittää youtubepätkiä keikoiltakin tänne, mut pitäis ensin tehdä niistä "videoita" youtubeen ja lähinnä materiaalia löytyy vain coverosastolta. Lisäks kaikki mukana olleet eivät välttämättä halua niitä julkiseen tarkasteluun. Parempi vähän paskaa nurkissa, kuin puhdas helvetti... |