Mazah 26.02.2004 20:07:42 | |
---|
Tänään tuli postissa saksasta VSL 2020 ja ADA8000. Ilmeisesti ainoa asia mikä enää puuttuu on piuha välistä? Vitura kun amatöörinä en ottanu asiaa huomioon. Eli minkälainen piuha on oikeastaan kyseessä? Saako sellaisen paikallisesta musaliikkestä (joka lopettaa tai on jo lopettanut joten en tiedä ehdinkö) tai esim. mustasta pörssistä? Mutta minä olen Kissanainen? |
Daunt 26.02.2004 21:26:01 | |
---|
Tarvitset Toslink (S/Pdif) -piuhan. Kyllähän niitä saa jokaisesta kodinkoneliikkeestä, mutta joudut maksamaan sikamaisen hinnan ja pituus on maksimissaan kaksi metriä. Halvimmalla saat Verkkokauppa.comista tai Biltemasta. |
tikka 26.02.2004 21:46:40 | |
---|
isäni on hauki! |
PIM 27.02.2004 10:45:54 | |
---|
Tarvitset kaksi kappaletta noita piuhoja jos haluat äänen kulkevan molempiin suuntiin, eikä niistä kannata tosiaankaan maksaa mitään kahtakymppiä kappaleelta kuten Anttilat ja Mustat Pörssit pyytää vaan ainakin täällä meillä päin niitä löytyy halpahalleista (esim. Tarjoustalo) vitosella. Muuttokuorman kevennysmyynti nyt menossa. Tsekkaa tarjonta tästä. |
niin miten aktiivimonitorit liitetään tohon systeemiin? mä oon pikkasen pellolla tonkaa ku ei päässy tutustuun rmekorttiin/ada8000 isäni on hauki! |
PIM 27.02.2004 22:04:51 | |
---|
Vedät normaalit mikkipuhat esim. ADA8000:n 1&2 outputeista kaiuttimille. Tarvitset tietysti sopivan adapterin jos kaiuttimissa ei ole XLR-tuloa. Muuttokuorman kevennysmyynti nyt menossa. Tsekkaa tarjonta tästä. |