Kärpäsruoska 29.06.2009 17:03:22 | |
---|
thaav: Siellä oli liikaa goottirumiluksia hassun värisine hiuksineen ja renksuhameineen. "Rumien ihmisten sisäänpääsy festareille evättävä!" Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28
Romantikkoitkijät #34
S.M.A.K. |
Damien55 29.06.2009 17:05:36 | |
---|
Kärpäsruoska: "Rumien ihmisten sisäänpääsy festareille evättävä!" Tuskassa seuraavina kesinä alle 100 ihmistä. :D |
zepeteus 29.06.2009 20:25:19 | |
---|
Perjantaina Enska asiaa ja siihenpä melkein jäi. No, ne tulta nielevät peikkotanssijat hauskuuttivat kyllä osaltaan. Omia suosikkejani olivat pohjoisen synkät yöt samalla kun kesäaurinko paistaa päin näköä, sekä hempeät välilurittelut jotka taivalsivat omia polkujaan, sitten juntataan sellainen vahvemman puoleinen rokkisärö päälle. Jäi sellainen kepeän hilpeä olo, vaikka epäilytti hieman oliko se oikein tarkoitus. Biisit kyllä lopetettiin ytimekkäästi. Lauantaisauna tuli missattua, samaten kuin Profane Omen mikä harmitti aikaslailla. Korpiklaani oli ok, mutta huonohko sijoittumiseni ajoi ennenaikaisesti karja-aitaukseen virvokkeita nauttimaan. Amorphis olikin sitten tasaisen varma, just niin kuin pitikin. Firewind veti tiukan siististi. Suikkarit olivat kasvattaneet kokoonpanoaan sitten viimenäkemän, ja vieläpä festarikansan näköisesti. Aika monelta puuttui kylläkin instrumentti, vaan eipä menoa haitannut. Sapatti oli extrapäiväni ja kirkas jälleen, ei musta. Paitsi se sakki joka osasi pukeutua helteeseen kuuluvalla tavalla, minä mukaanlukien. Varmistaakseni genrepisteet parkkeerasin aivan Amoralin etusivustaan. Jumanketura, Koivusestahan lähtee ääntä komeasti. Oikeasti. Bändi tietenkin tiukka kuin pentele, hyvä. Stam1nalle pojot oivallisesta aloituksesta perjantain merkeissä. Kitarakamppailukin olisi ollut hauska jos kiipparisti olisi jaksanut kehittää soundiaan hieman pitemmälle. Vai oliko se PA/kuulo-testi, vaikulle kyytiä? Hassua oli, ja pikkaisen liian kuumaa minun nahalleni, noissa vetimissä ainakin. Viikonlopun paras toteamus tuli eräältä neitokaiselta joka kärsivällisesti ohjasteli sinne tänne suinpäin kellahtelevaa poikaystäväänsä etiäpäin; " Sähän jo konttaatkin ton loppumatkan?" Rok. |
Charger 29.06.2009 20:25:20 | |
---|
Perjantaina paikalla Neurosiksen takia, ja kyllä toimi. Bändihän nyt ei ole omillaan auringonpaisteessa, mutta mulle kelpas mainiosti vaikka "the sun that never sets" loimottikin paahtavasti. Tuntui melkoiselta keskisormen osoitukselta isoa yleisöä kohtaan, ja kyse taisi olla enemmänkin järkkäreiden omasta suosikista kuin mistään yleisömagneetista. Oli vähän sellainen olo että mihin oikein siitä voi mennä kun "Through Silver in Blood" on jyrännyt äänivallillaan yli? Joidenkin mielestä Abbathin rapukävelyyn, mun mielestä kotia tai baariin. |
doppelgänger 29.06.2009 20:50:54 | |
---|
thaav: Neurosis tuskassa oli kyllä helmiä sioille. Tosiaankin! Kyllä pärähti Given to the rising siihen malliin että ei kärsinyt valittaa! "Never argue with a fool,they only lower you down to their level and beat you with experience" -J.R.R Tolkien |
kammio 30.06.2009 00:47:51 | |
---|
kassellaan syssymmällä |
Kreivi_Krappula 30.06.2009 14:48:52 | |
---|
The Black Dahlia Murder oli paras. Kovat oli odotukset, mutta hyvin ne täyttyivätkin. Positiivisin yllätys oli kyllä Eluveitie! Pari biisiä olin aikaisemmin kuullut, mutta nyt kyllä täytyy lähteä poistamaan levyjä kyllä omaankin hyllyyn. Nainen on kuin hattara: päältä kaunis, sisältä tahmea. |
Deeku 02.07.2009 20:54:01 | |
---|
Voi vitsi tuota etusivun muusikoiden.netin Tuska - arvostelua. Eikö kaksi arvostelijaa saa bändeistä yhtään enempää irti? Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here! |
Niklodeus 02.07.2009 21:38:15 | |
---|
Deeku: Voi vitsi tuota etusivun muusikoiden.netin Tuska - arvostelua. Eikö kaksi arvostelijaa saa bändeistä yhtään enempää irti? Aivan paska suoraan sanottuna. Anteeksi nyt. http://www.youtube.com/watch?v=uDw5lS_Wv5A |
Migo 02.07.2009 23:31:44 | |
---|
Niklodeus: Aivan paska suoraan sanottuna. Anteeksi nyt. Ja ihan pa5ka koko muusikoiden.net!!1 Anteeksi et varmaan kyllä saa tekijöiltä, koska on ne kovan työn tehneet :( Että semmosta... |
Niklodeus 03.07.2009 11:26:27 (muokattu 03.07.2009 11:35:24) | |
---|
*Poistettuh** http://www.youtube.com/watch?v=uDw5lS_Wv5A |
Räkkipeli 03.07.2009 11:52:16 | |
---|
Itekki katoin tota etusivun juttua. Vähän huvitti kieltämättä. "Kaksi m.netin jäsentäkin oli Tuskassa hei!" Kontiak: "Riffikunkkuskaban voittohan meni kerran jakoon minun ja jucciczen kanssa. Silloin jucciz käyttäytyi ihan siedettävästi." |
Räkkipeli: Itekki katoin tota etusivun juttua. Vähän huvitti kieltämättä. "Kaksi m.netin jäsentäkin oli Tuskassa hei!" Soon kato Muusikoiden.netin kerma XDXD Että semmosta... |
Jokku 03.07.2009 18:30:41 | |
---|
Oli kyllä hieman laihanlainen arvostelu, pakko sanoa. |
Benkao 03.07.2009 18:42:21 | |
---|
Veikkaan, että herroilla oli suhteellisen kovat humalatilat päällä. Ainakin lauantaina pippaloiden jälkeen Kampissa tuolla äijällä, jolla on lävärit huulessa, oli aikamoinen kuosi päällä. Hänen kaverinsa (oisko ollut toi toinen?) oli kyllä riittävän selvä pummimaan lisää juotavaa meikältä ja kaverilta. hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaset |
Bloodvomit 04.07.2009 16:52:42 | |
---|
Benkao: Veikkaan, että herroilla oli suhteellisen kovat humalatilat päällä. Ainakin lauantaina pippaloiden jälkeen Kampissa tuolla äijällä, jolla on lävärit huulessa, oli aikamoinen kuosi päällä. Hänen kaverinsa (oisko ollut toi toinen?) oli kyllä riittävän selvä pummimaan lisää juotavaa meikältä ja kaverilta. reps* :D hyvin kirjoitettu:D joo oli kyllä huomattavan laiha artikkeli kun pari päivää sitten luin... |
Ben_D 04.07.2009 19:56:09 | |
---|
S.T. oli ehkä kovinta, mitä Tuskassa on nähty...ja aika paljon on nähty. Fleshred New EP Streaming@http://www.myspace.com/fleshred |
Deeku 04.07.2009 20:54:52 | |
---|
Niklodeus: Aivan paska suoraan sanottuna. Anteeksi nyt. Älä pyytele totuutta anteeksi! Edes pieni vaivannäkö olisi tarpeen! Minäkin osaan luetella puolet bändeistä ja niiden musiikkityylit ja sään voin aina kysyä joltain tutulta, vaikka jos ei muista. Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here! |
Simo78 06.07.2009 20:01:24 | |
---|
Deeku: Älä pyytele totuutta anteeksi! Edes pieni vaivannäkö olisi tarpeen! Minäkin osaan luetella puolet bändeistä ja niiden musiikkityylit ja sään voin aina kysyä joltain tutulta, vaikka jos ei muista. Komppia tälle kommentille!! Ja mä oisin osannut luetella loputkin bändit, vaikka sitten googlettamalta;-). Itse keikoista ei juuri lohkea tietoa. Tuon ois parempi olla raportti eikä arvio, koska mitään tuossa ei arvioida, paitsi ehkä järjestelyitä... |
Benkao 07.07.2009 14:36:09 (muokattu 07.07.2009 14:44:16) | |
---|
Pistetään teidät festareille hyvään seuraan parin kosanderipullon kanssa, ja katsotaan kuinka hyvä arvio tulee. Take it easy. Ettei peikko kokonaan syö koko keskustelua voisin heittää jotain mielipidettä kehiin lauantaista. Gama Bomb: Ihan jees. Kovia biisejä, mutta itse olin siihen aikaan täysin vesiselvä ja Gaman ajankohta oli muutenkin huono. Ensimmäisiksi bändeiksi jotain kämäisiä lämmittelybändejä, perkele! Sabaton oli erittäin kova, soittivat paljon materiaalia uudemmalta levyltään, mikä oli hyvä. Itse esiintyminen oli energistä ja tiukkaa ja herra laulajan välispiikit olivat erittäin toimivia, vaikka kliseitä melkein hiplattiinkin. The Faceless oli helvetin tylsä, kiva kitara kyllä kitaristilla. Pestilence oli toimiva, ei jäänyt sen kummemmin mitään mieleen. Sitten illan kohokohta, eli Suikkarit. Aiemmin vain muutaman biisin kuulleena pääsin menoon helposti mukaan. Biisit olivat kovia ja basistin peukuttelulle armottomat arvostukset. Rumpalikaan ei ollut hassumpi. Pitit pyörivät leppoisasti. Keikan loppu, kun porukka kiipesi lavalle, räjäytti lopullisesti pankin. Tämän perusteella tulen 100% varmasti tutustumaan tarkemmin bändin materiaaliin. hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaset |