Zakk 03.07.2009 09:22:31 (muokattu 03.07.2009 09:24:42) | |
---|
arsu: Mutta, pakkohan tuohon "sielu" juttuun on sen verran yhtyä, että kyllähän tuo Laynen ääni melkoinen bändin tavaramerkki on. Ja sanoitukset sitä huumeongelmaisen itsetutkiskelua ja angstia. Oon samaa mieltä. Mun korvaan särähti noilla "paluu" keikoilla juuri se, että uusi laulaja tulkitsee noita henkilökohtasempia sanotuksia, esim vaikkapa Junkheadia, se on vähän eriasia jos bändi laulaa vaikka lohikäärmeistä ja miekkamiehistä, silloin ei niin väliä jos laulaja vaihtuu ja vanhoja vedellään IMO. |
HaloOfFlies 03.07.2009 12:08:16 | |
---|
Borlag: www.aliceinchains.com Uuden biisin saa ilmaiseksi jos vaan viitsii sähköpostinsa antaa julki. Pitäisikö tuon toimia kaikilla selaimilla? Kun ainakaan IE:llä ei tapahtunut mitään. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Mohla 03.07.2009 12:26:07 | |
---|
professori: Uus biisi pieksee. Spottaatteko tekin jotain Staleyn kuuloista tuolta neljästä minuutista eteepäin? Kuulostaa ihan vanhalta kunnon änisijältä. Hmm... Mä oon taas kuulevinani siellä loppupuolella jotain mikä tuo etäisesti mieleen nuoren Cornellin. "Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
|
Mohla: Hmm... Mä oon taas kuulevinani siellä loppupuolella jotain mikä tuo etäisesti mieleen nuoren Cornellin. Vai olisko Cobain.. hmm.. "We cant stop here, this is bat country!" |
Borlag 03.07.2009 14:28:44 | |
---|
danny: Pitäisikö tuon toimia kaikilla selaimilla? Kun ainakaan IE:llä ei tapahtunut mitään. Olettaisin että juu, ei kai ne niin hölmöjä ole että tekisi tarkoituksella toimimattomia sivuja. Firefoxilla toimi kunnolla, muita en itse kokeillut. |
Mohla 03.07.2009 20:39:48 | |
---|
Carvel: Vai olisko Cobain.. hmm.. En mä kyllä siellä Cobainia kuule. Siis tuossa about 5:10 kohdalla tulee semmonen korkeampi "That's why you never tell me..." joka muistuttaa aavistuksen Cornellia sillon, kun sillä oli vielä ääni kunnossa. "Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
|
Aakoo 03.07.2009 22:06:34 | |
---|
Mohla: En mä kyllä siellä Cobainia kuule. Siis tuossa about 5:10 kohdalla tulee semmonen korkeampi "That's why you never tell me..." joka muistuttaa aavistuksen Cornellia sillon, kun sillä oli vielä ääni kunnossa. Kyllä mun korvat poimii tuosta biiisistä kummatkin. Juuri tuosta "tha's why you never tell me... " kohdasta narisinkin jo aiemmin. Kuulostaa Cornelilta, jolla ääni kunnossa, jolla ääni ei pidää.... Tai jotain :-D |
Carvel 04.07.2009 03:23:50 | |
---|
Mohla: En mä kyllä siellä Cobainia kuule. Siis tuossa about 5:10 kohdalla tulee semmonen korkeampi "That's why you never tell me..." joka muistuttaa aavistuksen Cornellia sillon, kun sillä oli vielä ääni kunnossa. Joo, huono vitsi vaan. Ja pitihän toi kohta kuunnella ja kun mainitsit nimen niin kieltämättä kyllä. Duvallilla ja Cantrelilla on jotenki samanlaiset äänet munsta(?). "We cant stop here, this is bat country!" |
KillingMachine 04.07.2009 16:03:24 | |
---|
On kyllä ihan hyvä biisi. Saa nähdä tuleeko koko levy olemaan niin hyvä että pitää ostaaki. Uus laulaja kuulostaa ihan jees, ei varmaankaa yritä matkia Laynea mutta jotain samankaltaisuutta siitä löytyy kyl Laynen ääneen verrattuna. |
nirvana97 04.07.2009 22:03:32 | |
---|
oisivat vaan pitäneet hetfieldin laulajana. Katoin yhtä keikkaa netistä missä hetukka laulaa. Mietittiin kaverin kanssa että tiesiköhän kukaan yleisöstä että mikä pändi on lavalla, tai oliko ne tuleet vaan koska olivat kuulleet että james on jonkun pändinsä kanssa sielä? |
professori 05.07.2009 00:19:26 (muokattu 05.07.2009 00:20:26) | |
---|
oisivat vaan pitäneet hetfieldin laulajana. Laulo Would?in rock am ringissä 2006, joten se vaan vieraili. Ja oksentasin aika paljon jos se laulas AIC:ssa. Mietittiin kaverin kanssa että tiesiköhän kukaan yleisöstä että mikä pändi on lavalla, tai oliko ne tuleet vaan koska olivat kuulleet että james on jonkun pändinsä kanssa sielä? Mitä helvettiä? Ei Alice in Chains taida mitään undergroundia olla :D... "Paljon pilasit, kaiken munasit, nyt pillusi on kylmennyt" - Pekka Siitoin (muistokirjoitus vaimonsa kuolinilmoitukseen Turun Sanomissa) |
Toveri 05.07.2009 01:13:20 | |
---|
professori: Laulo Would?in rock am ringissä 2006, joten se vaan vieraili. Ja oksentasin aika paljon jos se laulas AIC:ssa. Mitä helvettiä? Ei Alice in Chains taida mitään undergroundia olla :D... Nyt tarkkana. matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
käsi 05.07.2009 18:43:56 | |
---|
katselin eilen unplugged dvd:n. On layne vaan ollut kova, mutta huonossa kunnossa oli tuolloin. Tänään vois fiilistellä taas dirt levyn tahdissa. Kyllä omaan korvaan tuo uusi biisi toimii. vaati pari kuuntelua ja sulattelua hieman jotta tottui uuteen laulajaan. Hyviä biisejä tulee varmasti. vaikka monille layne olikin bändin "sielu"(myös itselleni) on mun mielestä hyvä asia että bändi jatkaa uraansa. treenaaminen on turhaa, katotaan sitten iltamissa |
Terry Pantheras 06.07.2009 14:53:52 | |
---|
Uusi biisi toimii. Hyvää ysärilössöä raskailla ja eteerisilläkin elementeillä. Jotain kaivattua pulpahti tuon biisin myötä taas pitkästä aikaa pinnalle. Tykkään. Sielu se on Duvalillakin. |
Terry Pantheras 07.07.2009 21:23:53 | |
---|
|
Käyttäjätunnus 07.07.2009 22:11:35 | |
---|
No nyt tokalla kerralla rupeaa tuo biisi olemaan ihan ookoo matskua. Kuuntelenpa vielä. Video oli aika hohhoijaa...no olihan siinä tissit mut... Doing drugs is the most beautiful thing about being in a rock band -Noel Gallagher |
HaloOfFlies 07.07.2009 22:18:34 (muokattu 07.07.2009 22:19:10) | |
---|
Kyllä tuo biisi joka kuuntelukerralla paranee. Nyt oli kolmas kerta kun tuon kuuntelin ja aika helvetin hyvä kappale tuo on. On tuota musiikkia ja soundia ollut kyllä sellainen ikävä että. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
DethBanger 09.07.2009 04:35:53 | |
---|
ääh toi uus alice on helvatan tiukkaa. turhat polisoinnit muualle ku kuulostaa helvetin hyvältä. oikeesti toi "pääriffi" on niin tiukka et oksat pois. Professional Crastination |
jannu 09.07.2009 12:49:41 | |
---|
DethBanger: ääh toi uus alice on helvatan tiukkaa. turhat polisoinnit muualle ku kuulostaa helvetin hyvältä. oikeesti toi "pääriffi" on niin tiukka et oksat pois. No vittu anteeks. |
pardy 09.07.2009 15:26:25 | |
---|
jannu: No vittu anteeks. Et saa. Vittu. |