hyllevi 02.07.2009 01:15:12 | |
---|
Halloweenin tahtiin paskon edelleen housuuni. Kaatana et se on karmiva kilkutus. |
Anonymous-jazz 02.07.2009 02:27:42 (muokattu 02.07.2009 02:29:21) | |
---|
mugena: Pikku Kakkosen Varokaa heikkoja jäitä-pätkän musiikki. Karmii kyllä vieläkin. Se oli joo kyllä aika hämmentävä. Mutta täytyy näin ollen myös todeta että sen Itä-Saksalaisen animaatiostudion TV2:n nukkumatti aiheutti meikäläiselle painajaisia. Tuli yöllä painajaisunissa olohuoneen vitriiniin kummittelemaan :) Ja onhan ne sen koko nukkumatinkin ulkoinen habitus aika aavemainen. Kun sillä on sellainen harsomainen ja valkoinen roikkuparta kuten monilla animaatiosarjoistakin tutuilla kummituksillakin :) "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
WinterMad 02.07.2009 16:17:39 (muokattu 02.07.2009 16:17:57) | |
---|
Ei tule mieleen, mikä olisi omalla kohdalla tuntunut pelottavalta. Tosin kaksivuotias pikkuveljeni silminnähden tuntui pelkäävän kuunnellessani Sunn O))):ta, osoitteli kaiuttimia kauhistunut ilme kasvoillaan ja piti käsiä korvillaan (ei mitään tekemistä voluumin kanssa, reilulla puhevolalla kuuntelin) |
Calliope 02.07.2009 17:07:12 | |
---|
Minä pelkäsin "Iltatuulen viestiä". Aina oli kylmä hiki kun kuunneltiin listaa ja sai pelätä oliko se vielä ykkösenä.. ja olihan se (perkele!). "Your mind makes a promise that your body can't fill" |
washburn21 02.07.2009 17:12:08 | |
---|
... |
digitaalimies 02.07.2009 18:51:31 | |
---|
Mikki Hiiri merihädässä ja jollain Finnhits-kokoelmalla ollut Valo yössä. Samalla kokoelmalla oli muistaakseni mm. Huopikkaat ja Katson sineen taivaan, ja Nurmio erottui joukosta jokseenkin hyvin. |
-Cale 02.07.2009 23:10:59 | |
---|
Joskus pienenä kuuntelin isosiskon kasetteja ja siellä oli Yön biisi Napoli, ja se tuntui silloin tosi rankalta biisiltä. Pidin siitä kyllä ja suhtauduin siihen tietyllä arvostuksella ja ihailulla, mutta sitä oli kuunneltava melko hiljaa sydän tykyttäen ettei kukaan kuullut minun kuuntelevan sitä (luulin että äiti pahastuisi), jotenkin se tuntui vaan "väärältä" pikkupojan kuunnella sitä :D Varsinkin lyriikoiden osalta. Noh, eihän se nyt enää tunnu hirveen rankalta mutta silloin se oli: http://www.youtube.com/watch?v=vrh-CFK7KBc |
tsugaru 03.07.2009 09:53:10 | |
---|
"Hän saapui keskiyöllä..." , mikähän sitten kappaleen nimi, Kisu ehkä esittäjä. No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR |
tsugaru: "Hän saapui keskiyöllä..." , mikähän sitten kappaleen nimi, Kisu ehkä esittäjä. Nainen tummissa: Lemon / Lady in black: Uriah Heep "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
HaloOfFlies 03.07.2009 11:47:01 | |
---|
Nazareth: Mitä musiikkia pelkäsitte ku olitte pieniä? Ite pelkäsin ku telkkarista tuli Nina Hagen - Zarah -musiikkivideo. Nykyään tykkään hänen musiikista paljon. Kertokaa omia kokemuksianne. Tämä. Tuli vuosikausien traumat kun näin tuon videon polvenkorkuisena telkkarista. Enkä edelleenkään kuuntele hänen musiikkiaan. Myös Kissin Unholy-videossa oli jotain ahdistavaa kun sen ekan kerran näin joskus vuosia sitten. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Linda 03.07.2009 13:41:58 | |
---|
Minä pelkäsin Phil Collinsin Against All Odds-biisiä paljon, mutta Ressu Redfordin versiota siitä vielä enemmän. "No, Donny, these men are nihilists. There's nothing to be afraid of." -Walter Sobchak |
carnation 03.07.2009 13:59:39 | |
---|
No edelleenkin ne jotkut Rölli-biisit, kuten Noitien vuori ja Kummitusten linna. Tuolta voi kuunnella pätkiä kyseisistä lauluista: http://kauppa.nrj.fi/scweb/scwebsho … B9-AC4055C6C468&languagecode=FI "Pilvi kun väistyy edestä kuun, silloin mä heidät nään (nään) voi miksen ole jo kotonani, vaan salaa katsomaan jään (jään) miten taikakeitto valmistuu, taikakeitto valmistuu..." (Noitien vuori) Now, that is some evil shit, dude! "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Walker 03.07.2009 14:51:19 | |
---|
Metallican One-musavideo oli kuulemma liikaa pienenä, itse en tosin muista kovin hyvin tuota. |
Rattler 06.07.2009 01:50:52 | |
---|
Dinkon Olkinainen. Kuitenkin pää kainalossa ja huhuileekin vielä! Some things are stranger than fishing. |
päänahka 06.07.2009 01:59:10 | |
---|
Linda: Minä pelkäsin Phil Collinsin Against All Odds-biisiä paljon, mutta Ressu Redfordin versiota siitä vielä enemmän. Mulle selvis muuten vasta nyt että toi on toi biisi. Oisin luullut että sen nimi on Take a look at me now. Isi kiittää. |
tauranen 06.07.2009 11:34:04 (muokattu 06.07.2009 11:34:31) | |
---|
Minä olen John, teidän Entwistlenne, älkää pitäkö muita basisteja! |
Olli.M 06.07.2009 12:09:49 (muokattu 06.07.2009 12:14:32) | |
---|
haunted: 80 luvun puolen välin paikkeilla oli pikkukakkosessa "sormileikki" sketsi/osio. Siinä valkoiset hanskat tuli ylhäältä ruudulle ja tanssahteli jonkun pelottavan pianomusiikin tahtiin. Joskus leikin tv:n edessä ja tv:ssä oli jostain syystä äännet tosi kovalla, ja sitten alkoi yht'äkkiä sormileikki. Porua ja huutoa seurasi tästä. Ainakin vuoden päivät eteenpäin tuli paniikkiporu, kun ko. ohjelman näin/kuulin tv:stä. Ikää oli joku 3-4v. Vit..aa vieläkin =) Tämä. Samaten se television "tietoisku" missä mustalla taustalla oleva käsi napsautti sormiaan, ja avasi kämmenen ja siihen ilmestyi liekki. Itku tuli joka kerta, kun vielä semmonen synkkä musiikki soi siellä taustalla. Television viritysohjeet 80 luvun alussa saivat multa savet housuun kanssa. Se miehen ääni "vasemmassa reunassa, mustalla pohjalla numero 2" oli jotekin todella pelottavaa, hyi saatana. Tohtori sykerön tunnari vitutti kanssa silloin, ja vituttaa vieläkin. E: http://www.yle.fi/player/player.jsp?name=El%E4v%E4+arkisto%2F00382_1 Tossa esimerkkiä. Muistelin että siellä taustalla olisi ollut jotain synkkää musiikkia mutta näin se aikaa kultaa muistot. Tarkoitus olis saada fyrkkaa ja persettä. |
arppah8 06.07.2009 12:10:26 | |
---|
Rattler: Miljoonasateen Olkinainen. Kuitenkin pää kainalossa ja huhuileekin vielä! Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
embe 06.07.2009 15:40:17 | |
---|
mugena: Pikku Kakkosen Varokaa heikkoja jäitä-pätkän musiikki. Karmii kyllä vieläkin. Tämä. Edelleenkin kanava vaihtuu pikaisesti jos tämä tulee. You have to stop the Q-Tip when there's resistance. |
embe 06.07.2009 15:41:36 | |
---|
Walker: Metallican One-musavideo oli kuulemma liikaa pienenä, itse en tosin muista kovin hyvin tuota. Ja tämä myös! Hyi helvetti, inhoan sitä videota ja koko biisiä. Aivan liian ahdistava ajatus olla vankina pelkässä torsossa eikä edes saa kuolla. You have to stop the Q-Tip when there's resistance. |