Kuha 28.06.2009 00:43:55 | |
---|
|
latuska90 28.06.2009 19:52:11 | |
---|
"Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen |
WanhaWetäjä 28.06.2009 21:11:25 | |
---|
Sori pojaat... äänestys jäi taas, oon laivalla, ja täällä ei tää netti pelaa kun tunnin satamassa, eli vielä n. puol tuntia... ois prkl pitänyt nuo vedot kopsata koneelle, mutta kun en hokannut.Pahoittelut. No, seuraavaan skabaan kerkiän myös äänestämään. |
Väsykäsi 28.06.2009 21:14:51 | |
---|
Pahoitteluni myos taalta Wiilta kirjoittelen koska netti ei toimi koneella. Ja Wiilla ei toimi noi patkat :( Kiitos palautteesta jota sain silla on hyva menna eteenpain. Sairaan hidas, mutta värikäs ;) |
Kuha 28.06.2009 21:35:27 | |
---|
Mulla olis tuossa tausta, mutta voipi olla, että on ollut jo aiemmin. Eli jos joltain löytyy freesiä taustaa, niin nakatkaahan mulle linkkiä. |
Illu 28.06.2009 22:19:31 (muokattu 28.06.2009 22:19:53) | |
---|
Mut jotenkin tuo Illun fraseeraus vaatii kyllä hieman hiomista. No joo, ei se paljon kehity, kun soittelee kerran viikossa rootsikisaa... |
WanhaWetäjä 30.06.2009 19:56:36 | |
---|
Mites noi mikserin linkit...toimiiko ne nyt vai pitääkö siirtyä maihnnousuun? Maihinnousussa on yks paska ominaisuus ; ei ole minkäänmoista äänensäätöä, läppärin kaa ei ole ongelma mutta pöytäkoneessa ei oo nopsaa keinoa pudottaa volumea kun kuuntelee kuulokkeilla.Tulee meinaten sairaan kovaa tuo tavara maihinnoususta, jostain syystä... |
BigPapa 30.06.2009 20:21:10 (muokattu 30.06.2009 20:21:24) | |
---|
WanhaWetäjä: Mites noi mikserin linkit...toimiiko ne nyt vai pitääkö siirtyä maihnnousuun? Maihinnousussa on yks paska ominaisuus ; ei ole minkäänmoista äänensäätöä, läppärin kaa ei ole ongelma mutta pöytäkoneessa ei oo nopsaa keinoa pudottaa volumea kun kuuntelee kuulokkeilla.Tulee meinaten sairaan kovaa tuo tavara maihinnoususta, jostain syystä... Mullon ainakin sellanen kaiuttimen kuva tuossa oikeassa alareunassa. Siitä kai on saanu normaalisti säädettyä äänenvoimakkuutta jos ei muuta konstia oo. They say everything can be replaced
Yet every distance is not near
So I remember every face
Of every man who put me here.
I shall be released. |
WanhaWetäjä 01.07.2009 20:12:55 | |
---|
BigPapa: Mullon ainakin sellanen kaiuttimen kuva tuossa oikeassa alareunassa. Siitä kai on saanu normaalisti säädettyä äänenvoimakkuutta jos ei muuta konstia oo. Joo ei mulla oo Maceissa, mutta eipä tuo ole isokaan ongelma, täytyy vähän säätää pöytäkoneen mikseristä pienemmälle, jos tarvii.Ja jos muistaa... |
BigPapa 01.07.2009 20:14:03 | |
---|
WanhaWetäjä: Joo ei mulla oo Maceissa, mutta eipä tuo ole isokaan ongelma, täytyy vähän säätää pöytäkoneen mikseristä pienemmälle, jos tarvii.Ja jos muistaa... Juu niin mäkkäri on erilainen.... They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
Tuomo_ 01.07.2009 21:23:43 | |
---|
Mulla on iMac ja oikealla ylhäällä palkissa kelloajan vasemmalla puolella on äänen voimakkuuden säätö. Ohjelmistoversio on Mac OS X v. 10.5.7 Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
J.Hollström 01.07.2009 21:38:30 | |
---|
tahtah: Mulla on iMac ja oikealla ylhäällä palkissa kelloajan vasemmalla puolella on äänen voimakkuuden säätö. Ohjelmistoversio on Mac OS X v. 10.5.7 Samma här. MacBook ja Mac Minissä. Lisäksi molemmissa on näppiksessä volume. |
Kuha 01.07.2009 22:54:51 | |
---|
juki68: Samma här. Mac Pro, e Mac ja i Mac. Lisäksi molemmissa on näppiksessä volume. |
nipatzki 02.07.2009 11:56:19 | |
---|
en jaksa asiasta nyt uutta ketjua väsätä mut tietääks joku mist löytyy netistä jenkkien virallista blues-albumi listaa? Ride On Mules. |
Ei mitään jakoa ehtiä soittelemaan vetoa skabaan. Ihanaa iltatuuria koko viikko. Kiirettä ja kuumaa. Mut maanantaina alkaa loma. yeah |
WanhaWetäjä 03.07.2009 03:09:39 | |
---|
juki68: Samma här. MacBook ja Mac Minissä. Lisäksi molemmissa on näppiksessä volume. Toki toki läppärissä toimii, on mullakin Pron näppiksessä volumesäädöt... Mutta G5 -pöytäkoneessa on RME:n sisäinen kortti joten tuo yläpalkin volumesäätö ei toimi... Mutta no problem, pitää hakee RME:n mikseri esille ja säätää siitä notta varsin hyvin tuo "Maihinnousu" skulaa. |
Illu 03.07.2009 11:54:27 (muokattu 03.07.2009 11:57:28) | |
---|
Illu: Illulla on kyllä hyvä soundi, mutta se ei kuitenkaan tue laiskahkoa soittoa. Vähän soitto hakee kiskojaan. Lopussa lurautus sai hymyn huuleen... Joo vähän paras terä kateissa. Ei pitäisi sortua selittelemään, mutta niska/hartiaseutu on niin s...tanan jumissa, että hyvä että kädet ja sormet liikkuu. Mutta väkisin runttasin menemään, toivottavasti tuosta edes idea selviää. |
Illu 04.07.2009 08:55:15 (muokattu 04.07.2009 08:57:25) | |
---|
...vaan tuo sama licki tuntuu nyt toistuvan vähän joka soolossa, se ei ole hyvä asia Alkusoolo oli suht. omasta päästä ja breikki ja loppu aikalailla Bluesbreakers/Clapton Hideawaysta mukailtua. |
BigPapa 04.07.2009 10:59:35 | |
---|
kovasti tuttu on tuo breikkikohdan riffi, kertokaas keltä se on kun en ole alan asiantuntija...nääs kun se oli jo noissa aiemmissakin vedoissa;-) Mitä fiduu? Toi on ihan kuule mun oma riffi. Ei Hideawaystä paitsi soinnun sormitus. Kaikki muu siinä tauko kohdassa on ihan Coupe De Villen Rideaway- nimisestä biisistä. Tälläset vähän niinku pistää kelaamaan, että kannataaks tässä mitään enää soittaa kun on vuonna 1980 lopettanu humpan veivaamisen ja keskittynyt pelkästään asiaan. sitten tällästä.....ei helv.... They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
Illu 04.07.2009 19:31:33 | |
---|
BigPapa: Mitä fiduu? Toi on ihan kuule mun oma riffi. Ei Hideawaystä paitsi soinnun sormitus. Kaikki muu siinä tauko kohdassa on ihan Coupe De Villen Rideaway- nimisestä biisistä. Tälläset vähän niinku pistää kelaamaan, että kannataaks tässä mitään enää soittaa kun on vuonna 1980 lopettanu humpan veivaamisen ja keskittynyt pelkästään asiaan. sitten tällästä.....ei helv.... Sun riffeistäsi en tiedä, minä puhuin vain omasta puolestani. |