ZK 01.07.2009 18:24:14 | |
---|
moderndrummer88: Lukekaas Charlie Parkerin elämänkerta, siinä jää nykyrokkarit rannalle soittelemaan :) Toi oli muuten hyvä heitto.. suosittelen tutustumaan kyseiseen henkilöön. Siitä en tiedä miten se määritellään kenellä ne asiat on enemmän päin v:tä mutta tällä herralla ei ollut tosiaankaan mikään ihan helppo elämä. -Mr.Self-Destruct- |
Mahti 01.07.2009 18:35:09 | |
---|
moderndrummer88: Lukekaas Charlie Parkerin elämänkerta, siinä jää nykyrokkarit rannalle soittelemaan :) Joo, lukujonossa on herran kirja. Lemmyn elämäkerta on kans suositeltavaa luettavaa, jos haluaa tutustua noihin rokkipoikien päihteisempään puoleen, vaikkakin k.o. kirja onkin turhan päihdeglamorisoiden kirjotettu... Meni vähän off-topic. Jokainen paistaa omat makkaransa |
moderndrummer88 01.07.2009 18:36:21 | |
---|
ZK: Siitä en tiedä miten se määritellään kenellä ne asiat on enemmän päin v:tä mutta tällä herralla ei ollut tosiaankaan mikään ihan helppo elämä. Parkerihan ei kuollut mitenkään varsinaisesti vahingossa kuten rokkaireilla on tapana(överit, oksennukseen tukehtuminen) vaan vajaassa parissakymmenessä vuodessa yksinkertaisesti tuhosi elimistönsä viinalla, huumeilla, lääkkeillä, mässäilyllä ynnä muulla. Relaxin' At Camarillo... |
Johann Onn 01.07.2009 19:10:43 (muokattu 01.07.2009 19:11:20) | |
---|
Mäkrö: Nikki Sixx kertoo, kuinka keikan aikana hän tuhosi Tommy Leen kanssa peräti kolmanneksen viskipullosta. Tekeekö se reilun desin per naama? Oliskohan kysessä ollut, perinteinen puolen gallonan (1.75 L) pullo ? Eri asia, mitä siellä oli oikeasti sisällä. |
Mahti 01.07.2009 19:50:42 | |
---|
moderndrummer88: Parkerihan ei kuollut mitenkään varsinaisesti vahingossa kuten rokkaireilla on tapana(överit, oksennukseen tukehtuminen) vaan vajaassa parissakymmenessä vuodessa yksinkertaisesti tuhosi elimistönsä viinalla, huumeilla, lääkkeillä, mässäilyllä ynnä muulla. Kuten myös Phil Lynott Jokainen paistaa omat makkaransa |
putkinuppi 01.07.2009 21:23:21 (muokattu 01.07.2009 21:24:08) | |
---|
moderndrummer88: Parkerihan ei kuollut mitenkään varsinaisesti vahingossa kuten rokkaireilla on tapana(överit, oksennukseen tukehtuminen) vaan vajaassa parissakymmenessä vuodessa yksinkertaisesti tuhosi elimistönsä viinalla, huumeilla, lääkkeillä, mässäilyllä ynnä muulla. Samoin Järviselläkin, joka ei suoranaisesti päihteiden takia kuollut, oli jonkun Hurriganes-dokkarin mukaan kuollessaan 70 -vuotiasta vastaavat sisuskalut. Absolutisteista voisi mainita vielä I. Koivuluhta, joka on soittanut Eläkeläisissä ja nykyäänkin toimii taustaryhmässä. Sinällään huvittava ajatus, että juurikin Eläkeläisistä löytyy täysraitis henkilö. Eikä käsittääkseni kuulu ns. "pakko lopettaa ryyppääminen" -kategoriaan. |
timus 02.07.2009 11:58:31 | |
---|
putkinuppi: Absolutisteista voisi mainita vielä I. Koivuluhta, joka on soittanut Eläkeläisissä ja nykyäänkin toimii taustaryhmässä. Sinällään huvittava ajatus, että juurikin Eläkeläisistä löytyy täysraitis henkilö. Eikä käsittääkseni kuulu ns. "pakko lopettaa ryyppääminen" -kategoriaan. Tää on ihan hauska juttu. Herrahan on kiertänyt humpparyhmän mukana kai jo ihan alkuajoista lähtien ihan viime vuosiin saakka teknikkona ja vesilinjalla. Ja jos tuota absolistaa vielää jatkan, niin laulaja Irina on ymmärtääkseni myös siihen kuuluva. "The lyrics don't mean shit to be honest, in my opinion. It's all about the drums"
-Larry Mullen Jr (U2). |
Mahti 02.07.2009 13:23:14 | |
---|
Absolutisteista voisi mainita vielä I. Koivuluhta, joka on soittanut Eläkeläisissä ja nykyäänkin toimii taustaryhmässä. Sinällään huvittava ajatus, että juurikin Eläkeläisistä löytyy täysraitis henkilö. Eikä käsittääkseni kuulu ns. "pakko lopettaa ryyppääminen" -kategoriaan. Eiks samasta orkesterista myös Kristian Voutilainen oo nykysin juopottelematta. Arto Nybergin ohjelmassa mies joskus puhui muistaakseni vaan kyllästyneensä juopotteluun. Jokainen paistaa omat makkaransa |
Wadler 02.07.2009 14:06:28 | |
---|
Media aivopesee sekä muusikoita että julkkiksia käyttämään huumeita. Syy siihen on raha ja propaganda. Jos minulta kysytään kumpi on tärkeämpi elämä vai päihteet? Mä sanon että elämä on tärkeämpi kuin huumeet. Miksi? Koska se tuhoaa mielesi, tekee sinusta epätoivosemman, tekee sinusta ei luotettavan ihmisen ja sen lisäksi se aiheuttaa ihmisissä pessimistisiä ajattelu tapoja. Menetät rahaa koko ajan ja olet koko ajan pulassa. Tärkeintä elämässä on itsestä huolehtiminen ja eikä kannata välittää siitä mitä muut tekevät. Jos haluatte katsoa tämän videon niin tämä kertoo Frank Zappasta. Suosittelen että katsotte tämän koko haastattelun ja kysykään sitten itseltänne mitä minun pitäisi tehdä. http://www.youtube.com/watch?v=KFdJjVyKD8s Pyydän että katsotte tämän koko haastattelun ja saatte miettiä tätä ihan rauhassa. Kaikki tekee virheitä elämässä eikä kukaan ole täydellinen. Mutta pitää muistaa se että jos joku on tehnyt virheitä elämässään, niin se ihminen haluaa varoittaa meille siitä mitä päihteet voi aiheuttaa jos et kuuntele mitä Frank Zappa kertoo sinulle. Olet oma itsesi ja muistat pitää asioistasi huolta ja äläkä anna koskaan periksi millekkään. Älä tuhoa itseäsi ja ennen kaikkea, älä luovuta musiikin soittoa. Wadler Drake ps: Dragon Sword |
alanko 02.07.2009 14:07:30 | |
---|
Mahti: Eiks samasta orkesterista myös Kristian Voutilainen oo nykysin juopottelematta. Arto Nybergin ohjelmassa mies joskus puhui muistaakseni vaan kyllästyneensä juopotteluun. Suuressa suomalaisessa juopottelukirjassa (eli Eläkeläisten elämäkerrassa tms.) kertoo, että piti vähä vähentää kun paniikkihäiriö tuli niistä jatkuvista krapuloista yms. |
nirvana97 02.07.2009 14:27:52 | |
---|
Itse tuskin rupean huumeriippuvaiseksi kun kasvan aikuiseksi. Kaljaa olen jo juonut vähän ja polttanut tupakkaa. Marihuana ei käsittääkseni ole haitallista ihmisille, eli sitä voisi harkita käyttävänsä. Ainakin olen lukenut että jotkut huumeet auttavat olemaan luova musiikin tekemisessä. Heroiinia voisin kokeilla, mutta tuskin rupeaisin vakkarikäyttäjäksi. |
oiva tumpeloinen 02.07.2009 14:37:02 | |
---|
nirvana97: Itse tuskin rupean huumeriippuvaiseksi kun kasvan aikuiseksi. Kaljaa olen jo juonut vähän ja polttanut tupakkaa. Marihuana ei käsittääkseni ole haitallista ihmisille, eli sitä voisi harkita käyttävänsä. Ainakin olen lukenut että jotkut huumeet auttavat olemaan luova musiikin tekemisessä. Heroiinia voisin kokeilla, mutta tuskin rupeaisin vakkarikäyttäjäksi. Ei pöllömmin mietitty. Tolta pohjalta kaikki nistit ponnistaa. |
Heroiinia voisin kokeilla, mutta tuskin rupeaisin vakkarikäyttäjäksi. Selvää allekirjoitusainesta... "...pala kaulan yhden elimen, pitkä tappi." |
Käyttäjätunnus 02.07.2009 15:33:33 (muokattu 02.07.2009 19:58:03) | |
---|
nirvana97: Itse tuskin rupean huumeriippuvaiseksi kun kasvan aikuiseksi. Kaljaa olen jo juonut vähän ja polttanut tupakkaa. Marihuana ei käsittääkseni ole haitallista ihmisille, eli sitä voisi harkita käyttävänsä. Ainakin olen lukenut että jotkut huumeet auttavat olemaan luova musiikin tekemisessä. Heroiinia voisin kokeilla, mutta tuskin rupeaisin vakkarikäyttäjäksi. Sehän siinä onki ku ei ite käytä ollenkaa kato...mitä ny joskus jotain vähä herskaa vetäny, mut emmä mikää vakkarikäyttäjä oo kato! Lonely, I guess that's where I'm from, if I was from Canada then I'd best be called lonesome. -Paul Westerberg |
Lennu 02.07.2009 19:52:26 | |
---|
nirvana97: Itse tuskin rupean huumeriippuvaiseksi kun kasvan aikuiseksi. Kaljaa olen jo juonut vähän ja polttanut tupakkaa. Marihuana ei käsittääkseni ole haitallista ihmisille, eli sitä voisi harkita käyttävänsä. Ainakin olen lukenut että jotkut huumeet auttavat olemaan luova musiikin tekemisessä. Heroiinia voisin kokeilla, mutta tuskin rupeaisin vakkarikäyttäjäksi. Tanskalaisen vaihto-oppilaan kanssa vähän herskailette. visentti on vihree nyrsijä. |
kloppis 02.07.2009 23:23:56 | |
---|
En nyt tiedä onko mainittu, mutta Rise Against -niminen jenkkiyhtye on raitis, ovat kaikki kasvissyöjiä ja koittavat parantaa maailmaa jo omilla teoillaan. |
ZK 03.07.2009 00:45:14 (muokattu 03.07.2009 00:47:18) | |
---|
Wadler: Media aivopesee sekä muusikoita että julkkiksia käyttämään huumeita. Syy siihen on raha ja propaganda. Jos minulta kysytään kumpi on tärkeämpi elämä vai päihteet? Mä sanon että elämä on tärkeämpi kuin huumeet. Miksi? Koska se tuhoaa mielesi, tekee sinusta epätoivosemman, tekee sinusta ei luotettavan ihmisen ja sen lisäksi se aiheuttaa ihmisissä pessimistisiä ajattelu tapoja. Menetät rahaa koko ajan ja olet koko ajan pulassa. Tärkeintä elämässä on itsestä huolehtiminen ja eikä kannata välittää siitä mitä muut tekevät. Jos haluatte katsoa tämän videon niin tämä kertoo Frank Zappasta. Suosittelen että katsotte tämän koko haastattelun ja kysykään sitten itseltänne mitä minun pitäisi tehdä. http://www.youtube.com/watch?v=KFdJjVyKD8s Pyydän että katsotte tämän koko haastattelun ja saatte miettiä tätä ihan rauhassa. Kaikki tekee virheitä elämässä eikä kukaan ole täydellinen. Mutta pitää muistaa se että jos joku on tehnyt virheitä elämässään, niin se ihminen haluaa varoittaa meille siitä mitä päihteet voi aiheuttaa jos et kuuntele mitä Frank Zappa kertoo sinulle. Olet oma itsesi ja muistat pitää asioistasi huolta ja äläkä anna koskaan periksi millekkään. Älä tuhoa itseäsi ja ennen kaikkea, älä luovuta musiikin soittoa. Taas joku hormoonimormooni kertoo totuuden.. Mitäpä jos onkin sellainen kaveri joka on pystynyt hoitamaan elämänsä aikas helvetin hyvin sekä on onnellinen ja douppaa koska huvittaa? Pitäisikö lopettaa ettei terveys kärsi.. jollain kun on massia niin että on omat talot/tavarat ja musiikki soi kun omistaa oman mestan missä sitä soitella sekä lääkäri tarkastaa terveyden joka vuosi pari kertaa. Sitä kaikkea mitä tämä kaveri omistaa ei ole isipappa maksanut vaan hän on jopa kaiken ansainnut ihan omilla lahjoillaan ja kovalla duunilla. Tämä ei ole kehotus että koittakaa kaikki mitä kestätte mutta elämä ei ole ihan mustavalkoista kuitenkaan minkään asian kanssa. Voihan sitä välillä elämä olla vaikeaa ihan noin muutenkin. -Mr.Self-Destruct- |
LamaAjanElvis 03.07.2009 22:10:56 | |
---|
Pilvi ja kokkeli kyllä maistuis, mutta muusikoksi en helvetissä rupea. Sormet lähtee saundista.
"So I say live and let live. That's my motto: Live and let live. Anyone who can't go along with that, take 'em outside and shoot the motherfucker. It's a simple philosophy, but it's always worked in our family." -George Carlin |
Lennu 03.07.2009 22:18:35 | |
---|
ZK: Taas joku hormoonimormooni kertoo totuuden.. Mitäpä jos onkin sellainen kaveri joka on pystynyt hoitamaan elämänsä aikas helvetin hyvin sekä on onnellinen ja douppaa koska huvittaa? Hoho. Tää oli hauska :D visentti on vihree nyrsijä. |
Sergei Fallinen 03.07.2009 22:24:59 | |
---|
LamaAjanElvis: Pilvi ja kokkeli kyllä maistuis, mutta muusikoksi en helvetissä rupea. joo vois jotain kitaran soittoo vähän testata, mutta vakikäyttäjäks en kyllä rupee. |