walttoni 01.07.2009 16:16:55 | |
---|
JaS: Pointti oli kai se, että kaikkien veroprosentti on myös sama. Eli otetaan sen jäsenen veroprosentti, jolla on korkein ja maksetaan kaikille sen mukaan. Veroahan saa maksaa enemmän, ku mitä verokortissa lukee. Palautuksissa tulee sit ylimääräset takas. Mulla tulee vaan mieleen, et eiks noista ostoksista kannata pistää kuitit ohjelmatoimistolle, kun ne voi kuitenki vähentää ne verottomana siit keikkapalkkiosta. Luulis, et ainaki kahvikupposet ja kieliostokset tms. vois laittaa kuluiks. Kokeileppa joskus tai toinen vaihtoehto on että käyppä joskus keikalla. COVS2. |
walttoni: Kokeileppa joskus tai toinen vaihtoehto on että käyppä joskus keikalla. Hyvä, plussa tuli! COVS n:o 1. |
Keikkarumpali1 01.07.2009 20:47:21 | |
---|
Komppia ikä kaikki: - Ekös se päiväraha ole niitä kahvikupposia varten ja kilometrikorvaus naftaa/bensaa varten? Ei verottajallekaan kelpaa kuitit kahvinjuonnista, varsinkaan kotona keitetyt. Luontaisedut jakavat naiset?? Tää oli hyvä! Loistava kommentti! KR Aina on mainio sää keikkailla! |
Pirkka 01.07.2009 23:57:58 | |
---|
tarmo: Hihii... kokeile ihmeessä. Jos joskus teen vielä Polarille keikkoja, niin lähetän ihan vittuillakseni Pensolalle kuitin jostain kaffekupposesta. Ja siihen viitteeksi "mnetissä neuvottiin". Kun sais vielä valokuvan Pensolan naamasta sillä hetkellä, kun kuitti saapuu työpöydälle, se kuittaisi kaikki ne kulukorvauksin maksetut paskakeikat männävuosilta. Voi pidellä hiljasta, kun on muutenkin niin helvetin hanklaa välillä maksella niitä palkkoja. Isoissakin toimistoissa. ** Ja tämä viesti ei pidä sisällään mitään henkilöön kohdistuvaa arvostelua, vaan tosiasian ja siihen liittyvän perustellun mielipiteen. ** Sait plussan tästä. |
Begemoth 02.07.2009 11:15:14 | |
---|
AnselmiMaa: Kulukorvauksilla ja "oikeuttaa kahvin ja pullan"-lippusilla ei paljon eläkekassa kasva! Lieneekin tämän threadin keskustelu siinä, että toiset tekee ammatikseen ja toiset ei. ainahan toki voi myös koittaa, saisko markantalon kassamyyjä pullapitkonsa firman kuluihin, että sais pitkon mitan enempi käteen.. Mulla on piirongin laatikossa pahan päivän varalle 8 (kahdeksan) "oikeuttaa kahvin ja pullan"-lippua. Nähdään Teeriharjun kanttiinin tiskillä. Minä tarjoan. aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä. |
artope 02.07.2009 11:23:21 | |
---|
Begemoth: Mulla on piirongin laatikossa pahan päivän varalle 8 (kahdeksan) "oikeuttaa kahvin ja pullan"-lippua. Nähdään Teeriharjun kanttiinin tiskillä. Minä tarjoan. Hehe. Päivän paras! "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
AnselmiMaa 02.07.2009 22:28:37 | |
---|
Begemoth: Mulla on piirongin laatikossa pahan päivän varalle 8 (kahdeksan) "oikeuttaa kahvin ja pullan"-lippua. Nähdään Teeriharjun kanttiinin tiskillä. Minä tarjoan. Liput piironginlaatikosta kitaralaatikkoon, nii pistetään teeriharjulla pöytä koreeksi!! Jallu pöydälle lippujen sekaan vois myös toimia... Ei muutaku ei anna periksi ja huumori yllä ja eiku lisää paskaa housuun! |
Martso 03.07.2009 19:57:08 | |
---|
Begemoth: Mulla on piirongin laatikossa pahan päivän varalle 8 (kahdeksan) "oikeuttaa kahvin ja pullan"-lippua. Nähdään Teeriharjun kanttiinin tiskillä. Minä tarjoan. FB-mallinnus: "Tykkään". |
half 05.07.2009 20:32:11 | |
---|
Begemoth: Mulla on piirongin laatikossa pahan päivän varalle 8 (kahdeksan) "oikeuttaa kahvin ja pullan"-lippua. Nähdään Teeriharjun kanttiinin tiskillä. Minä tarjoan. Tai kaksi kahvia. Montaks teitä on? Soittakaa paljon tangoja röh, röh ja nöf. COVS jäsen N:o 5 |
Keikkarumpali1 10.04.2011 23:21:15 | |
---|
KoskPaavo: Liiderin PITÄÄ olla sen verran valveutunut että ottaa vaivanpalkat em. jutuista. Itse en ole koskaan liidannut yhtäkään bändiä (enkä ala) , mutta mulle on alusta pitäen ollut selvää ettei noita juoksevia asioita kenenkään tarvi ilmaiseksi hoitaa. Totta, joka sana! 0400 435435 |
Keikkarumpali1 10.04.2011 23:32:07 | |
---|
EP: No ei kai tuo ole tarkoituskaan, vaan joissakin tapauksissa ihan järkevä tapa, rahaliikenne kulkee bändille yhden tilin kautta ja yhdellä laskulla. Näin se toimii ja seuraavaksi tarkistankin ohjelmatoimiston keikan onkos tullut meille jakoon.. (Toimisto oli oikein tyytyväinen yhden tilin käytäntöön) Keikkaliksasta jää hieman kuluihin rahaa tilille samalla. esim. kotisivujen maksuihin..päivityksiin..jne.. 0400 435435 |
rintapek 10.04.2011 23:53:54 | |
---|
Keikkarumpali1: (Toimisto oli oikein tyytyväinen yhden tilin käytäntöön) Keikkaliksasta jää hieman kuluihin rahaa tilille samalla. esim. kotisivujen maksuihin..päivityksiin..jne.. Tsto ny on vallan tyytyväinen mihin tahansa käytäntöön, mikä on heille helppo. Mut ei tos penniäkään jää mihinkään kulupeittoon jos sulla ei o firmaa pohjalla. Ja jos sulla on, ni sit voit ihan vapaasti miettiä, et kandeeko maksaa parikytä prossaa asiasta, jonka voisit ittekin tehdä? One kind of music only - the good kind |
EP 11.04.2011 00:56:08 (muokattu 11.04.2011 00:59:29) | |
---|
rintapek: Tsto ny on vallan tyytyväinen mihin tahansa käytäntöön, mikä on heille helppo. Niinkun me kaikki. Mut ei tos penniäkään jää mihinkään kulupeittoon jos sulla ei o firmaa pohjalla. Ja jos sulla on, ni sit voit ihan vapaasti miettiä, et kandeeko maksaa parikytä prossaa asiasta, jonka voisit ittekin tehdä? Kannattaa maksaa kun on keikka ja muuten ei ois. |
Bronks 12.04.2011 21:25:34 | |
---|
EP: Kannattaa maksaa kun on keikka ja muuten ei ois. Mitäs matematiikkaa tämä on? Don't take me serious, I'm just playing. |
EP 12.04.2011 21:38:34 | |
---|
Bronks: Mitäs matematiikkaa tämä on? Ojalan laskuoppia! 0 -20% = 0 mut esim. 500 -20% = 100 jää viä 400 |
Bronks 12.04.2011 22:41:22 | |
---|
EP: Ojalan laskuoppia! 0 -20% = 0 mut esim. 500 -20% = 100 jää viä 400 Eipä ole Ojalalla selitystä tuohon ensimmäiseen nollaan. Don't take me serious, I'm just playing. |
Timi 13.04.2011 09:30:26 | |
---|
EP: Ojalan laskuoppia! 0 -20% = 0 mut esim. 500 -20% = 100 jää viä 400 Heh!Se jaetaan sitten neljälle? Vaikea.Mutta varma! |
EP 13.04.2011 13:56:46 | |
---|
Timi: Heh!Se jaetaan sitten neljälle? No joo, se oli vaan esimerkki, mut tarkoitin, et kyllä ne prossat maksaa jos joku hommaa sen työn mitä muuten ei olisi? |
Riksteri 14.04.2011 05:19:53 | |
---|
EP: Ojalan laskuoppia! 0 -20% = 0 mut esim. 500 -20% = 100 jää viä 400 Tuo yhtälö on absurdi, ei sellaisesta mitä ei ole olemassa, voi ottaa mitään prosentteja. Nolla on keinotekoinen luku, jota monen mielestä ei oikeasti ole olemassakaan. Elävässä elämässä ei ole olemassa tilannetta, jossa ei olisi mitään. Jos olisin kommunisti, pitäisin tuollaista liiderin välistävetoa epätasa-arvoisena työläisen riistona, liimistouhuna, sillä kaikille pitäisi antaa sama osuus riippumatta siitä, minkälaisia taipumuksia ja vahvuuksia heillä yhteisen toimeentulon hankkimisen eteen onkaan. Ja jos olisin tasa-arvoa kannattava demokraatti, vaatisin keikkaliksan tasapuolista jakamista yhteisellä päätöksellä siten, että kaikki saisivat saman korvauksen menetetystä vapaa-ajastaan. Jos liideri olisi valtio, ymmärtäisin tuollaisen riistomentaliteetin koituvan yhteiskunnan hyväksi kerryttäen yhteisiä verovaroja, joiden käytöstä voisimme keskenämme päättää. |