J. Cool 25.02.2004 18:00:11 | |
---|
mulla oli ennen sama homma mut sit siirryin vic firth 7a:sta dave weckl -malliin (vanhempi, punanen). nämä kestää _todella_ paljon paremmin. ja tottakai vaikuttaa tosi paljon että soitan nykysin enemmän "kapuloillakin-on-tunteet" -meiningillä. Eli reenatessa vältän kantteja, soitan peltejä paljon enemmän tipillä ja muutenkin paljon pehmeemmin, pyöreemmin ja hiljempaa ku ennen. enkä reenaa nykysin päivittäin monta tuntia, joka tietty vähentää kulutusta, mutta aiheuttaa tuskasia vierotusoireita. no minkäs teet jos ei oo omaa reenikämppää :( ostin syksyllä 2 paria wecklejä, toinen pari niistä on menossa. |
eleeton 25.02.2004 18:10:35 (muokattu 25.02.2004 18:11:45) | |
---|
Edelliset Tama Powertools HM-BC:t kesti 6kk semmosta 1-2 x 1h viikossa. Kuluivat lopulta keskeltä poikki (kanttia tullu lyötyä), eivät edes haljenneet. Tosi kauan kesti, myös aiemmat parit. Ku sais uudet. Ja en soita mitenkään varovasti, aika voimalla usein.. |
ltg 25.02.2004 22:15:52 | |
---|
Taman tammikepit ovat minulla kestäneet parhaiten. Tipit eivät mene rikki millään. Mä olen kerran käynyt metsässä. Siellä oli pirusti puita. |
anzelmosm 25.02.2004 22:46:31 | |
---|
meneehän niitä keppejä parin tunnin reenissä se ½-4 paria. Kantti tosiaan on tappava. Nykyään tilailenki kapulat csibiltä tai sitte toomanilta milleeniumeja jos on saatavilla niitä vic firtin tekemiä. ja aheadi asiaan että tosiaan on ollu juttua että kantti väsyttää aheadin alumiinirungon ja se napsahtaa kans poikki lopen aika helpolla.. KUULEMMA.. ei omakohtaisia kokemuksia tästä. mutta mikä rumpali se semmonen on joka ei saa kapulija katki.. ;) |
-Maza- 25.02.2004 22:50:25 | |
---|
mutta mikä rumpali se semmonen on joka ei saa kapulija katki.. ;) Ainakin semmonen joka ei käytä milleeniumeja :P |
jussiohman 26.02.2004 10:10:23 | |
---|
Noista hiilikuiduista tuli mieleen hauska juttu Larssista. Taman mainoksessa Larssin joku mikälie rumpumanageri kerto, että Lars oli jollain kiertueella saanut noilla Aheadeillaan Starkuista tomin hoopin poikki! Saanut kovaa mäiskiä. Aika kestävältä kuulostaa nuo hiilikuidut. Lihava sinkku hakee kontaktia. |
Paas 26.02.2004 10:18:28 | |
---|
Noista hiilikuiduista tuli mieleen hauska juttu Larssista. Taman mainoksessa Larssin joku mikälie rumpumanageri kerto, että Lars oli jollain kiertueella saanut noilla Aheadeillaan Starkuista tomin hoopin poikki! Saanut kovaa mäiskiä. Aika kestävältä kuulostaa nuo hiilikuidut. Ei ne ole hiilikuitua. Niissä on alumiinirunko ja se "päällyste" on muovia. Minäkin luulin ennen että ne olisi hiilikuitua mutta eivätpä ole. The Mullet: Hairstyle of the Gods |
dictatorsh*t 26.02.2004 10:20:08 | |
---|
Taman mainoksessa Larssin joku mikälie rumpumanageri kerto, että Lars oli jollain kiertueella saanut noilla Aheadeillaan Starkuista tomin hoopin poikki! Pah, se on vaan mainosta ja propagandaa. Ei se mitään rikki saa, vanha mies... :D "You fight like a dairy farmer!" |
jussiohman 26.02.2004 11:18:23 | |
---|
Ei ne ole hiilikuitua. Niissä on alumiinirunko ja se "päällyste" on muovia. Minäkin luulin ennen että ne olisi hiilikuitua mutta eivätpä ole. Siis, nyt puhutaan kapuloista. Eikö? Lihava sinkku hakee kontaktia. |
dictatorsh*t 26.02.2004 11:31:32 | |
---|
Siis, nyt puhutaan kapuloista. Eikö? Jep. Niistäpä niistä. Allekirjoitukset pannaan!!! |
hollmi-5 26.02.2004 18:05:44 | |
---|
Olen minäkin kokeillut kaikenlaisia kapuloita. Taman tammiset O214B-kapulat ovat osoittautuneet käytössä kestävimmiksi. Ne kyllä lyövät enemmän käsille, kuin vaahteraiset, mutta kestävyys on sen verran parempi, että niitä käytän. Mika Hollström |
Paas 26.02.2004 21:17:44 | |
---|
Siis, nyt puhutaan kapuloista. Eikö? Kyllä, Ahead "hiilikuitukapuloista" joita kaikki teinixx111!! tyypit käyttää koska Metallican Lars, Slipknotin rumpali jne. käyttää niitä. No ei laisinkaan. :) On mullakin tuolla yläkerrassa muutama pari niitä, tosin en enää käytä niitä koska niissä ei minun mielestäni ole sitä aitoa tuntumaa. The Mullet: Hairstyle of the Gods |
-Reaper- 26.02.2004 21:29:28 | |
---|
Siis kyllähän on ihan hiilikuitu kapuloita, mutta ne kuulemma hajottaa peltejä aika herkästi.. Rock´N´Roll!! |
Paas 26.02.2004 21:35:44 | |
---|
Siis kyllähän on ihan hiilikuitu kapuloita, mutta ne kuulemma hajottaa peltejä aika herkästi.. Onhan niitä mutta yleensä kun porukat puhuu näistä "hiilikuitukapuloista" tarkoitetaan Aheadin kapuloita joita virheellisesti luullaan hiilikuiduksi. Ne aidot hiilikuitukapulat jättävät kyllä mustia jälkiä kalvoihin/pelteihin. The Mullet: Hairstyle of the Gods |
anzelmosm 27.02.2004 10:50:42 | |
---|
Ainakin semmonen joka ei käytä milleeniumeja :P hahahe.. arvasin että tähän aiheeseen tullaan. mutta siis nuo milleniumin made by vic firtit on siis yllättäen vic firtin kapuloita, hikkorista vuoleskeltuja jotka ei oo menny vicin laatutarkastuksesta läpi esim. sen takia että jossain "käden sijan" kohdalla on joku pikkunen oksan täplä. eli taattua vic firtti laatua.. tai no taattua ja taattua.. totta kai sekaan mahtuu semmosiaki jotka ei tosiaankaan kestä ku sen yhen kanttilyönnin mutta suurin osa niistä mitä oon ehtinyt ite takoa niin on kestänyt sen normaalin hikkorikapulan kestoajan eli 5-12 biisiä.. =) |
officer 27.02.2004 12:02:36 | |
---|
Joo, no enhän nyt tiiä tosta, että ne milleniumin superhickory specially made for thomann by vic firth- kapulat olisivat laadullisesti lähelläkään vic firthiä. Ite otin mielenkiinnosta 3 paria testiin 5a:ta; Yksi katkesi noin viisi minuuttia soitettuani (riden kelloon), toinen rimshottiin, kolmas pädiin(!), treenaillessani rudimenttejä. Loput katkoin omaksi huvikseni soittamalla heviä. En tosiaan tiedä huonompia kapuloita.. Weckleillä ite soittelen ja kestävät todella hyvin parikin kuukautta miltei jokapäiväistä soittoa, myöskin soittotuntuma on mielestäni todella hyvä. |
Paas 27.02.2004 13:45:16 | |
---|
hahahe.. arvasin että tähän aiheeseen tullaan. mutta siis nuo milleniumin made by vic firtit on siis yllättäen vic firtin kapuloita, hikkorista vuoleskeltuja jotka ei oo menny vicin laatutarkastuksesta läpi esim. sen takia että jossain "käden sijan" kohdalla on joku pikkunen oksan täplä. eli taattua vic firtti laatua.. tai no taattua ja taattua.. totta kai sekaan mahtuu semmosiaki jotka ei tosiaankaan kestä ku sen yhen kanttilyönnin mutta suurin osa niistä mitä oon ehtinyt ite takoa niin on kestänyt sen normaalin hikkorikapulan kestoajan eli 5-12 biisiä.. =) Mutta jos kapulassa lukee millenium niin se syö miestä. :) The Mullet: Hairstyle of the Gods |
Mutta jos kapulassa lukee millenium niin se syö miestä. :) Totta! Mulla lukee parissa städissä millenium ja ei prkl.. Rock´N´Roll!! |
Paas 27.02.2004 22:20:17 | |
---|
Totta! Mulla lukee parissa städissä millenium ja ei prkl.. Ei helevetti! Äkkiä ständit piiloon! :) The Mullet: Hairstyle of the Gods |
lateq 28.02.2004 01:36:40 | |
---|
Totta! Mulla lukee parissa städissä millenium ja ei prkl.. Eikös ne oo tarroja missä se lukee? Irti vaan ni elämä helpottuu. Laavassa on ikävä saatanaa. |