Aihe: Kokemuksia ja vinkkejä nupin ja kaapin ostossa.
1 2 3
hollstro
29.06.2009 23:33:22

Mr.Sit.com: no joo siis mulla olis lähinnä se et saisin noi behkut alle viidensadan yhteensä, ja tällä hetkellä omistan vaan kustomin 40W kombon ja tarttis joskus jotain keikkaaki tehdä ja olis kiva jos olis omat kamat ni ei tarttis aina säätää uudelleen vahvarista eqta sun muita. Eli voisinko saada vastauksen kysymykseeni: pärjääkö noilla kiinapaskoilla ja sopiiko ne yhteen? Tarkotus tietenki joskus ku on rahaa ni hommata kunnon kamat mut nyt aluksi tommoset.

Halvalla saa heikompaa äänenlaatua ja kestävyyttä. Eniten varmaan ottaa aivoon jos kamat hajoaa just silloin kun niitä tarvitsee. Statistiikkaa noiden kestävyydestä ei ole, mutta palstaa pidempään seuranneena aika harva noita on kestävyydestä on ylistänyt, pikemminkin päinvastoin. Mun vastaus on, ei pärjää pitkässä juoksussa. Sopii yhteen.
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
Visakoivu
30.06.2009 00:07:08
Mr.Sit.com: no joo siis mulla olis lähinnä se et saisin noi behkut alle viidensadan yhteensä, ja tällä hetkellä omistan vaan kustomin 40W kombon ja tarttis joskus jotain keikkaaki tehdä ja olis kiva jos olis omat kamat ni ei tarttis aina säätää uudelleen vahvarista eqta sun muita. Eli voisinko saada vastauksen kysymykseeni: pärjääkö noilla kiinapaskoilla ja sopiiko ne yhteen? Tarkotus tietenki joskus ku on rahaa ni hommata kunnon kamat mut nyt aluksi tommoset.

No pärjää ja kyllä noilla ainakin joutuu equa säätämään. Neuvoisin kuitenkin ostamaan jonkun muun kuin behkun nupin. Vaikka GK Backline 600. Uutena taitaa olla jokun 320€ ja siinä on kokemusten perusteella ihan oikeasti 300W eikä niitä leikkitehoja mitä monasti halvoissa hehkutetaan. Ja kyllä se vaan niin menee, että halvalla et saa hyvää, harvoin edes käyttökelpoista.
-"Mikäs mies te oikein olette?" -"Setämies."
molder
30.06.2009 14:27:02 (muokattu 30.06.2009 15:27:53)
Budjetti 1000€? Sillä rahalla saa hyvän käytetyn nupin ja kaapin varmasti.( 4x10 aluksi esim.)
Älä osta comboa, ja VÄH.300W(4ohms) on mun mielipide. Nuppiin kannattaa heti aluksi panostaa. Kaappeja keräillä sitten sitä mukaan kun tarvii. Mainistsemasi EBS on hyvä. Oon soittanut keikalla ja yleisesti laatu-merkki. Osta ihmeessä.
Pistä ilmoitus BASSOT osastolle: "Ostetaan nuppi ( Hartke, Trace Elliot,G&K,Markbass, Warwick,jne.)
Hinta max.500€!!!"

Ehdotan tätä jos uutena ostat :
http://www.thomann.de/fi/hartke_3500a_bass_top_b_stock.htm

Fetfotad: Terve!

Elikkäs tässä kuukauden sisään olisi tarkoituksena hankkia uusi bassovahvistin. Olen päätynyt nuppi + kaappi yhdistelmään, budjettina n. 1000€. Joko uutena tai käytettynä. Tarkoituksena olisi tietenkin päätyä sellaiseen ratkaisuun, jota ei vähään aikaan tarvitsisi vaihtaa.
e..
"The SOUND of VOLUME"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)