VIPMetal 29.06.2009 05:03:30 | |
---|
Minä lennän, polskin ja uin. Sanon sulle kvaak, ystävälle kvaak, kvaak sanon teille kaikille. |
Antti1 29.06.2009 05:21:14 | |
---|
Voihan toi olla ihan mitä vaan, hinta ainakin on OLP:n vastaavaa "parempi"... Miksi tuo olisi parempi? Mikä sen ero OLP:n verrattuna on? Kovin samanlaiselta tämä vaikuttaa ulkonäöllisesti ja spekseiltään. Näistähän oli jo ketju täällä aikoja sitten, mutta silloinkin mulle jäi vaan mielikuva uudelleenbrändäämisestä ja hintoja nostamalla tehtävästä kasvojenkohotuksesta. "I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |
VIPMetal 29.06.2009 06:56:14 | |
---|
Aikoinaan Music Manin versio kyllä sopi kaulaprofiililtaan tosi hyvin käteen, sen testauksen jälkeen jäänyt aina kaivelemaan tuo malli. Kyllähän tuossa ainakin ilmeisesti on paremmat virittimet kuin OLPissa.. Minä lennän, polskin ja uin. Sanon sulle kvaak, ystävälle kvaak, kvaak sanon teille kaikille. |
Mikkikytkin näyttäisi olevan aika hassussa paikassa. Kenellä muka ei osu käsi tuohon kun soittaa? |
Räbbänä 29.06.2009 11:30:12 | |
---|
Krice: Mikkikytkin näyttäisi olevan aika hassussa paikassa. Kenellä muka ei osu käsi tuohon kun soittaa? Petruccin tyyliinhään tuo on. Hintansa puolesta valmistusmaa mietitytti, mutta kotisivuilla kokoamisen ja tarkistuksen sanotaan tapahtuvan USA:ssa. Mitähän mahtanee lukea kitaran lavassa, toivottavasti ei Indonesia... ballfish: Strato putkikoneessa kiinni ja Deep Purplea ilmoille ni johan tietää miksi seiskakasikieliset muniinpuhaltelu örrinmörrinhewi homostelijat ovat täysin hakuteillä oikeasta menosta ja rankkuudesta |