bfoc 25.06.2009 22:20:41 | |
---|
pekurides: ...samaa vaimolle aina valitan kun hän imuroidessa repii lisää johtoa vaikka töpselit 90kulmassa ja rasia juuri lentämässä seinästä kun johto on loppu mutta lisää vaan yritetään saada vaikka väkisin! :=) No kato vaimos tietää että siellä seinän sisällä on hyvää piuhaa metrikaupalla ja jos kovaa vetää niin paksumpaa narua riittää Olkiluotoon asti. Heh. sutiojrikellA |
Väsykäsi 26.06.2009 01:10:44 | |
---|
Bluesmies: Repesin. :D Mille? :D Kirjoitusvirheelleni vai jutulle ;) Sairaan hidas, mutta värikäs ;) |
jan_k 26.06.2009 01:31:56 (muokattu 26.06.2009 01:32:14) | |
---|
Jotenkin en usko, että dlx'stä saa kaksi cordialin patchia ihan kympillä |
Väsykäsi 26.06.2009 01:49:12 | |
---|
Ei kannatakkaan uskoa sain ne kahdeksalla eurolla :D Kyseessä on 15cm pitkä patchi. Sairaan hidas, mutta värikäs ;) |
Beelsebub 26.06.2009 12:49:08 | |
---|
jan_k: Jotenkin en usko, että dlx'stä saa kaksi cordialin patchia ihan kympillä REANin plugeilla pitäisi saada alle kympillä. Ei ne enää Suomessakaan voi ihan mahdottomasti kusettaa piuhojen hinnoissa. Saksanmaan kaupoissa kun kyseisiä piuhoja saa 2,5€:n. |
NGR-Maddhu 28.06.2009 04:20:08 (muokattu 02.07.2009 00:24:37) | |
---|
Olin Turun Soitin-Laineella ettimässä jotain chorus-pedaalia, kai sooloja varten. Sitten myyjä ehdotti jotai toista pedaalia ja sanoi että: "Tällä voit vetää säkeistöt cleaninä ja kertsit säröllä." (Siis tarkotushan oli saada soolot kuulumaan paremmin, kaveri oli sanonut että choruspedaali olis hyvä siihen) |
Antti1 28.06.2009 17:13:00 | |
---|
NGR-Maddhu: Olin Turun Soitin-Laineella... Häh? Täytesana. "I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |
Dog Breath 28.06.2009 18:01:19 | |
---|
^ Mitä? Eiks Turussa enää ole Soitin Lainetta vai mistä moinen hämmästely? Shake some action |
Antti1 28.06.2009 18:04:50 | |
---|
Dog Breath: ^ Mitä? Eiks Turussa enää ole Soitin Lainetta vai mistä moinen hämmästely? Ei, en vaan oikein käsittänyt tuota edellistä viestiä ylipäätäänkään. Se oli vähän sellanen "etin jotain johonkin ehkä, sit ehdotettiin semmosta ja ei se niin mene." Kirjoittajan kielelliset lahjat eivät riittäneet kuvailemaan mun kaltaiselle pölkkypäälle tuota tapahtumaa. "I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |
McNulty 28.06.2009 18:49:22 | |
---|
Antti1: Ei, en vaan oikein käsittänyt tuota edellistä viestiä ylipäätäänkään. Se oli vähän sellanen "etin jotain johonkin ehkä, sit ehdotettiin semmosta ja ei se niin mene." Kirjoittajan kielelliset lahjat eivät riittäneet kuvailemaan mun kaltaiselle pölkkypäälle tuota tapahtumaa. Et ole yksin asian kanssa. Sama jäi vaivaamaan minuakin. The game's out there, and it's play or get played. That simple. |
Dunga 28.06.2009 18:56:00 | |
---|
Tästä ketjussa porukka tuntuu nykyään enemmän paljastavan omaa typeryyttään, kuin kirjoittavan myyjien hölmöistä kommenteista. War... war never changes. |
Klezberg 28.06.2009 19:04:53 (muokattu 28.06.2009 19:05:29) | |
---|
No minä luin tuon niinkuin siinä luki. Kaveri etsi chorus-pedaalia ja hänelle tarjottiin säröpedaalia. Kenties tuo soolojuttu hämäsi niin myyjää kuin lukijoitakin? huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta |
FensonGibder 28.06.2009 19:10:26 | |
---|
Klezberg: No minä luin tuon niinkuin siinä luki. Kaveri etsi chorus-pedaalia ja hänelle tarjottiin säröpedaalia. Kenties tuo soolojuttu hämäsi niin myyjää kuin lukijoitakin? Joo ei avaudu näin vaikeet ja monisyiset stoorit ;) riffi, nyt |
Antti1 28.06.2009 19:10:46 | |
---|
Klezberg: Kaveri etsi chorus-pedaalia ja hänelle tarjottiin säröpedaalia. Tarjottiinko? Missään ei mainittu kyseessä olleen säröpedaalia. Voihan se kauppias tarjota vaikka chorusta, joka toimii sekä puhtailla että säröillä... "I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |
Klezberg 28.06.2009 19:17:40 | |
---|
Antti1: Tarjottiinko? Missään ei mainittu kyseessä olleen säröpedaalia. Voihan se kauppias tarjota vaikka chorusta, joka toimii sekä puhtailla että säröillä... No on se noinkin voinut mennä :-) Ja "jotain toista" voi tarkoittaa "muuta kuin chorusta" tai "toista chorusta". Tiedä näistä sitten. Ajanvieteketjuhan tämä kumminkin on. huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta |
FensonGibder 28.06.2009 19:18:59 | |
---|
Antti1: Tarjottiinko? Missään ei mainittu kyseessä olleen säröpedaalia. Voihan se kauppias tarjota vaikka chorusta, joka toimii sekä puhtailla että säröillä... Syö omaa lääkettä: missään ei mainittu myöskään että myyjä olisi puhunut mitään chorus-toiminnosta. riffi, nyt |
Damien55 28.06.2009 21:00:01 | |
---|
NGR-Maddhu: Sanoin siihen sitte vaan että ei se ihan noin yksinkertasesti mene. Koititko sitten selittää millaista monimutkaista kompleksia etsit? |
Antti1: Ei, en vaan oikein käsittänyt tuota edellistä viestiä ylipäätäänkään. Se oli vähän sellanen "etin jotain johonkin ehkä, sit ehdotettiin semmosta ja ei se niin mene." Kirjoittajan kielelliset lahjat eivät riittäneet kuvailemaan mun kaltaiselle pölkkypäälle tuota tapahtumaa. Ach so. Käsitin itse näemmä ton lyhennetyn lainauksen väärin :) Shake some action |
Melodrome 28.06.2009 21:30:26 | |
---|
Tämä tapahtui noin 30 vuotta sitten. 70-luvulla oli Lahdessa Westerlundin musiikkiliike. Sitä piti sangen omanarvontuntoinen vanhempi "herrasmies". Olin murkkuikäisenä jo soitellut kaksi vuotta akustista ja ensimmäinen sähkökitara oli harkinnassa. Tiskin takana seinällä oli aasialaisia LP-kopioita, jotka näyttivät silmiini hienoilta kullattuine hardwareineen. Kerroin olevani kiinnostunut eräästä. Myyjä ojensi kitaraa tiskin ylitse. Yritin ottaa kitaran käsiini, mutta myyjä veti sen nopeasti kauemmas, toi sen taas lähemmäs ja heilutteli naamani edessä kysyen ivallisesti: "Ottaako vai jättääkö?" valmiina vetämään soittimen turvaan, jos tahmaiset tassuni olisivat taas kurottaneet kohti instrumenttia. Kauppoja ei tullut. Toinen vierailu samassa liikkeessä oli vielä lyhyempi. Olin etsimässä Purplen nuotteja ja löytyihän sieltä. Olin juuri ottamassa nuotit viedäkseni kassalle, kun tiskin takaa sähähdettiin: "Älä KOSSHKE niihin nuotteihin; tulee sormenjälkiä!" Pudotin nuotit takaisin hyllyyn, kuin ne olisivat muuttuneet tulikuumiksi ja lähdin pois. Sellaista palvelua sai nuorena muusikon alkuna 70-luvulla. Lahdessa oli silloin myös Fazer ja siellä oli aina hyvä palvelu nuorelle kölvillekin. |
aristoteles666 28.06.2009 21:42:12 | |
---|
kävin kanssa 80 luvun alussa westerlundilla ja siellä oli edelleen sama herrasmies ja sain jopa alennusta kitaran kielistä, pidin paikasta sen pari vuotta mitä kävin lahdessa kääntymässä. |