Aihe: Viime keikka.
1 2 3 4 568 69 70 71 72122 123 124 125 126
half
21.06.2009 04:19:33 (muokattu 22.06.2009 13:56:14)
Äsken Someron Rantatupa. Uusi tuttavuus meille. Mukava ehtoo, kaikki ok. Menemme muutaman viikon kuluttua uudestaan. Niin ja filehampurilainen ranskalaisilla. Oluet laittoivat piikkin ja pois lähtiessä sanoivat, että talo tarjoaa, kun ette ihan lärvit vetäneet. Muuten oletteko huomanneet, että joillain miehilläkin on ilmeisesti kuukautiset. Henkiset oireet ainakin.
COVS jäsen N:o 5
jjussila
27.06.2009 12:02:03
Hki Pavi; kolmaskymmenes (30) kerta on takanapäin; olis ollut kiva duunata täysissä voimissa, mutta menomatkan ikkunat auki -veto meinasi viedä äänen ihan tyystin,prkl!
Kotimatkalla varsin hiljainen liikenne ja aivan helevetin komia auringonnousu...
..ei helev...olisko noin?.....
Qsine
28.06.2009 01:50:11

Suht normi hääjuhla. Noin neljä settiä. Bestman onneksi puolituttu-osastoa, mikä mahdollisti joustavuuden. Mutta koko päivähän tässä (taas) meni. Ihmiset humaltuivat, mutta pahansuopuutta ei ollut ilmassa, puoli yksi oli juuri sopiva lopetusajankohta.

Monasti soitamme häissä, joiden sankaripari on hieman vanhempi kuin "normaalisti". Mutta se on tietynlaisen leppoisuuden tae, ei ole semmoista ylilyötyä, puolihysteeristä pakkoiloittelua kuin tuppaa olemaan nuorempien häisä.

Uutta ohjelmistoakin soitimme. Esim. semmoinen kuin "Sä kaunehin oot", pirun mukava foksikappale. Täytyy tällä alalla pystyä myös uudistumaan, muuten alkaa duuni maistua puulta.

Ihan mukava suuntaus on tämä nykyinen A.Le Coq -henkinen juhlatarjoilupolitiikka. Takavuosien pirtuvaiheesta on menty pois, hyvä niin. Ennustaisin, että lähivuosina hääjuotavat haetaan Latviasta? Myös virolaiset, kun päättäjänsä saavat hilattua hinnat EU-tasolle. Olennaista on kuitenkin se, ettei alkoholi lopu, eivätkä vieraat joudu maksamaan siitä. Saaremaa-vodka on toinen trendijuoma, petollinen, eikä mielestäni vodkana kovin laadukas, mutta boolissa mennee.

Keikan jälkeen autossa hiljaisuus maistui mukavalta.
"Ja miksi Kari Heiskanen vetää bingoa!"
EP
28.06.2009 02:06:31
Qsine: Suht normi hääjuhla. Noin neljä settiä. Bestman onneksi puolituttu-osastoa, mikä mahdollisti joustavuuden. Mutta koko päivähän tässä (taas) meni. Ihmiset humaltuivat, mutta pahansuopuutta ei ollut ilmassa, puoli yksi oli juuri sopiva lopetusajankohta.

Monasti soitamme häissä, joiden sankaripari on hieman vanhempi kuin "normaalisti". Mutta se on tietynlaisen leppoisuuden tae, ei ole semmoista ylilyötyä, puolihysteeristä pakkoiloittelua kuin tuppaa olemaan nuorempien häisä..

Ai, ompa hienoa, että joku muukin on huomannut tuon pakonomaisen "kaikkimulletänäiltanajakaikkiirti", tosin jotkut nuoremmatkin parit ovat vielä sentään tajunneet, että tuon hääjuhlan ei tarvitse olla aivan tuota ja silloin on todella aidosti hauskaa.

..Uutta ohjelmistoakin soitimme. Esim. semmoinen kuin "Sä kaunehin oot", pirun mukava foksikappale. Täytyy tällä alalla pystyä myös uudistumaan, muuten alkaa duuni maistua puulta..

Hä hää, juu pitääkin tsekata tuo ..jos on vaikka hyväkin biisi :))

..Ihan mukava suuntaus on tämä nykyinen A.Le Coq -henkinen juhlatarjoilupolitiikka. Takavuosien pirtuvaiheesta on menty pois, hyvä niin. Ennustaisin, että lähivuosina hääjuotavat haetaan Latviasta? Myös virolaiset, kun päättäjänsä saavat hilattua hinnat EU-tasolle. Olennaista on kuitenkin se, ettei alkoholi lopu, eivätkä vieraat joudu maksamaan siitä. Saaremaa-vodka on toinen trendijuoma, petollinen, eikä mielestäni vodkana kovin laadukas, mutta boolissa mennee..

Takavuosien pirtu oli kait "ruumiin pesuvettä"?

..Keikan jälkeen autossa hiljaisuus maistui mukavalta.

Eikö pändäreitä yhtään?
Qsine
28.06.2009 02:35:14

EP: Ai, ompa hienoa, että joku muukin on huomannut tuon pakonomaisen "kaikkimulletänäiltanajakaikkiirti", tosin jotkut nuoremmatkin parit ovat vielä sentään tajunneet, että tuon hääjuhlan ei tarvitse olla aivan tuota ja silloin on todella aidosti hauskaa.
Eikö pändäreitä yhtään?

Täten ilmoitan, että pändäreillä ja keikkojen naismeiningeillä ei muutenkaan enää ole mitään merkitystä koskaan, sillä minä olen todistanut kreikkalaisen harmonikansoittajattaren Zoe Tiganourian presenssin Ikaalisissa paikan päällä perjantaina Primus Ikaalinen -kilpailussa. Se mykistävä, jumalainen kauneus (myös soitossa!) teki minusta hetkessä häiriintyneen fanin. Tämä tunnekuohuna ei mene ohi.

Suosittelen em. kilpailun katsomista vaikkapa YLE Areenan kautta erittäin, ERITTÄIN lämpimästi, eikä välttämättä pelkästään Zoen takia.

E R I T T Ä I N lämpimästi...
"Ja miksi Kari Heiskanen vetää bingoa!"
riff
28.06.2009 02:55:45
Qsine: Täten ilmoitan, että pändäreillä ja keikkojen naismeiningeillä ei muutenkaan enää ole mitään merkitystä koskaan, sillä minä olen todistanut kreikkalaisen harmonikansoittajattaren Zoe Tiganourian presenssin Ikaalisissa paikan päällä perjantaina Primus Ikaalinen -kilpailussa. Se mykistävä, jumalainen kauneus (myös soitossa!) teki minusta hetkessä häiriintyneen fanin. Tämä tunnekuohuna ei mene ohi.

Suosittelen em. kilpailun katsomista vaikkapa YLE Areenan kautta erittäin, ERITTÄIN lämpimästi, eikä välttämättä pelkästään Zoen takia.

Zoe on aikas nami! Haluiskohan se muuttaa meille? ;-)
Kyynisyys on realismia.
pekkajau
28.06.2009 03:11:10 (muokattu 28.06.2009 03:14:21)
Mielenkiintoinen hääkeikka. Satoi ihan saatanasti koko ajan ja navetan ylisille tehdylle "stagelle" tuli vettä koko ajan soittajien niskaan. Pikkusen vuoti vanha peltikatto naulojen kohdalta. Hanuristin kanssa seistiin aikamoisissa lätäköissä viimeisen valssin aikana. No kaikken huippu oli se että "stage" oli tehty juuri siihen paskahuussin (ulkohuussi) yläpuolelle ja ihan helevetinmoinen paskan- ja kusenhaju tulvi nenään koko keikan ajan sieltä "alakerrasta". Talossa oli vesi loppunut kaivosta päivällä ja monisatainen hääväki oli häädetty käymään siellä retro-paskahuussissa koko päivän ennen kuin soitto aloiteltiin. Ei ollut mikään hajuton bio-vessa se. Muuten jäi kyllä ihan hyvä maku suuhun. Kiitoksia Arille hienosta "turauksesta" ja hanurinsoitosta.
http://www.keikkamestari.com/
Ukko
28.06.2009 03:14:13 (muokattu 29.06.2009 21:05:50)

pekkajau: Mielenkiintoinen hääkeikka. Satoi ihan saatanasti koko ajan ja navetan ylisille tehdylle "stagelle" tuli vettä koko ajan soittajien niskaan. Pikkusen vuoti vanha peltikatto naulojen kohdalta. Hanuristin kanssa seistiin aikamoisissa lätäköissä viimeisen valssin aikana. No kaikken huippu oli se että "stage" oli tehty juuri siihen paskahuussin (ulkohuussi) yläpuolelle ja ihan helevetinmoinen paskan- ja kusenhaju tulvi nenään koko keikan ajan sieltä "alakerrasta". Talossa oli vesi loppunut kaivosta päivällä ja monisatainen hääväki oli häädetty käymään siellä retro-paskahuussissa koko päivän ennen kuin soitto aloiteltiin. Ei ollut mikään hajuton bio-vessa se. Muuten jäi kyllä ihan hyvä maku suuhun. Kiitoksia Arille hienosta turauksesta ja hanurinsoitosta.
http://www.keikkamestari.com/

Teillä sitä käy tuuri :)
COVS jäsen nro 6
poppamies
28.06.2009 08:06:23

Qsine: ... minä olen todistanut kreikkalaisen harmonikansoittajattaren Zoe Tiganourian presenssin Ikaalisissa ... Se mykistävä, jumalainen kauneus (myös soitossa!) teki minusta hetkessä häiriintyneen fanin. Tämä tunnekuohuna ei mene ohi.

Jåå. Minäkin pidän haitarinsoittajista. Nyt.

http://areena.yle.fi/video/283112
ja 35 min lähtee...
G strings are for strippers!
Tankoprinssi
28.06.2009 11:49:32

pekkajau: Mielenkiintoinen hääkeikka. Satoi ihan saatanasti koko ajan ja navetan ylisille tehdylle "stagelle" tuli vettä koko ajan soittajien niskaan.

Näköjään jossain päin suomea sentään sataakin. Meillä on paahtanut sen toppatakkijuhannuksen jälkeen viikon verrran + 25 - 30 astetta hellettä.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
half
28.06.2009 13:20:31
Naantalin Merisali eilen. Kylä oli yleisö juavuksissa, mutta kova meno päällänsä ainakin sillä ladylla, jolta oli selvästikin päässyt pisut pöksyihin. Kylän paras seisovapöytä ja kyllä syötiinkin.
baron
28.06.2009 16:33:06

1. Mä tykkään keikkailusta
2. Yleensä keikkojen jälkeen leijun päiviä euforisessa olotilassa jalat puoli metriä maankamaran yläpuolella.
3. Meidän eilisillan keikka oli periaatteessa viimeisen päälle: Kiva paikka, hyvät PA-laitteet ja hyvä miksaaja talon puolesta, kiva keikkapaikka, kiitollinen yleisö.
4. Mutta Pete V: Harvoin mua on vituttanut keikan jälkeen niin paljon kuin eilen, join vituutuksissani itseni känniin ja haukuin kaikki bändikaverit jotka sallii tollaisen örveltäjän tulemaan pilaamaan meidän keikat.
5. Mä tykkään hirveästi treenaamisesta ja erikoisesti silloin kun on päämäärä/kohde: Seuraava keikka. Mutta: Räkäkännissä örveltämiseen mä pystyn treenaamattakin!
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
EP
28.06.2009 16:38:50
baron: 1. Mä tykkään keikkailusta
2. Yleensä keikkojen jälkeen leijun päiviä euforisessa olotilassa jalat puoli metriä maankamaran yläpuolella.
3. Meidän eilisillan keikka oli periaatteessa viimeisen päälle: Kiva paikka, hyvät PA-laitteet ja hyvä miksaaja talon puolesta, kiva keikkapaikka, kiitollinen yleisö.
4. Mutta Pete V: Harvoin mua on vituttanut keikan jälkeen niin paljon kuin eilen, join vituutuksissani itseni känniin ja haukuin kaikki bändikaverit jotka sallii tollaisen örveltäjän tulemaan pilaamaan meidän keikat.
5. Mä tykkään hirveästi treenaamisesta ja erikoisesti silloin kun on päämäärä/kohde: Seuraava keikka. Mutta: Räkäkännissä örveltämiseen mä pystyn treenaamattakin!

Pitää kyllä todeta, että ei ole "Pete V" ammattilainen ainakaan tuossa juomispuolessa, hyvästä juoposta (vuosien harjoittelun tulos) ei yleensä huomaa soitossa yhtään mitään vikaa, vaikka sitten pitäisikin taluttaa pois lauteilta :))
baron
28.06.2009 16:45:40

EP: Pitää kyllä todeta, että ei ole "Pete V" ammattilainen ainakaan tuossa juomispuolessa, hyvästä juoposta (vuosien harjoittelun tulos) ei yleensä huomaa soitossa yhtään mitään vikaa, vaikka sitten pitäisikin taluttaa pois lauteilta :))

Mä oon ihan oikeesti kohdannut pro-jätkiä, jotka soittaa vielä viimeisen päälle senkin jälkeen kun ovat sammuneet (En nyt kerro nimiä mutta kyllä te tiedätte:-)

Mutta joteskin ihmetyttää että kaveri joka on soittanut tuhansia keikkoja ei pääse muualle soittamaan kuin häiriköimään nimettömän humppabändin keikkaa tai menemällä karaokeen soittamaan trumpettia.
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
JK
28.06.2009 17:50:45
Nastolassa käytiin yks kolmevarttinen soittamassa paikallisessa tapahtumassa.

Mukava keikka, paitsi että viikon AINOA sateinen päivä sattui eiliselle (ainakin siellä satoi)

Hienot puitteet, mukavaa väkeä, bändeille hyvä kohtelu ja tuntui toi yleisökin tykkäilevän.

Hyvä Fiilis jäi.
Saadaanko ruoka??
half
28.06.2009 20:37:22
Qsine: Voimmeko merkitä pöytäkirjaan peräti: "Naisten valkoisten housujen trendi kesällä 2009 on uroiden silmää suuresti miellyttävä - tiettyyn rajaan*) saakka".

*) Kusiraja

Kyllä sieltä voisi pöytäkirjaan paljon muutakin kirjata. Ne housut olivat vaaleansiniset farkut.
Meisseli
28.06.2009 21:45:00

Olipas eilen kuuma, voi ristus.
Kauhee erikoismies
half
28.06.2009 22:00:45
baron: Mä oon ihan oikeesti kohdannut pro-jätkiä, jotka soittaa vielä viimeisen päälle senkin jälkeen kun ovat sammuneet (En nyt kerro nimiä mutta kyllä te tiedätte:-)

Mutta joteskin ihmetyttää että kaveri joka on soittanut tuhansia keikkoja ei pääse muualle soittamaan kuin häiriköimään nimettömän humppabändin keikkaa tai menemällä karaokeen soittamaan trumpettia.

Ette sitten millään saaneet sitä helevettiin sieltä sähläämästä. Ei kai esityksenne sen varassa sentään ollut.
baron
28.06.2009 22:16:11

half: Ette sitten millään saaneet sitä helevettiin sieltä sähläämästä. Ei kai esityksenne sen varassa sentään ollut.

Ei tietenkään. Se ei kuulu enää meidän bändiin. Me oltiin treenattu kunnolla meidän pari settiä ja niihin ei päin persettä puhaltelu kuulunut.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)