Laaksonen 24.06.2009 08:23:37 | |
---|
|
Velli 24.06.2009 15:25:16 | |
---|
|
Laaksonen 24.06.2009 23:13:10 | |
---|
vaikkapa millanen tuo FOCUSRITE on yleisesti ottanen merkiltään, jotain olen kuullut että jotkut noiden laitteista on ihan kelpo tavaraa. |
Velli 25.06.2009 01:07:13 | |
---|
En osaa sanoa mitään yleistä kun en muuta kamaa omista kyseiseltä lafkalta kuin tuon kyseisen audio interfacen. Tuo Pro 26 on kuitenkin toiminut oikein mallikkaasti. Etuset ovat hyväsoundiset ja asennus oli helppoa (käytän Maccia). |
Omistan Focusrite Saffire Pro 40:n ja samaa sanon pitkälti kuin ylempi kirjoittaja, suurempia ongelmia ei ole vielä tullut ja varsin tyytyväinen olen ollut laatuun. Isompaa projektia en ole vääntänyt, mutta lähiaikoina olisi tarkoitus aloittaa. Käytän mäkkiä joten seuraava ei ole ollut ongelma itselleni, mutta on varmasti monelle, monelle muulle: Focusrite huomasi että laitteella esiintyy pätkimistä firewire-yhteydessä Windowsilla ja ovat olleet korjailemassa ko. ongelmaa jollain päivityksellä joka on viimeiset pari-kolme kuukautta ollut tuloillaan. Tämä tekee Windows-käyttäjille laitteen käyttämisestä lähes mahdotonta ja päivitystä ovat saaneet odotella kohtuuttoman kauan. Itseni tuo tosin lähinnä tekee entistä iloisemmaksi siitä että käytän mäkkiä. Life in plastic, it's fantastic! |
eetuss 28.06.2009 11:57:21 | |
---|
south_of_heaven: Omistan Focusrite Saffire Pro 40:n ja samaa sanon pitkälti kuin ylempi kirjoittaja, suurempia ongelmia ei ole vielä tullut ja varsin tyytyväinen olen ollut laatuun. Isompaa projektia en ole vääntänyt, mutta lähiaikoina olisi tarkoitus aloittaa. Käytän mäkkiä joten seuraava ei ole ollut ongelma itselleni, mutta on varmasti monelle, monelle muulle: Focusrite huomasi että laitteella esiintyy pätkimistä firewire-yhteydessä Windowsilla ja ovat olleet korjailemassa ko. ongelmaa jollain päivityksellä joka on viimeiset pari-kolme kuukautta ollut tuloillaan. Tämä tekee Windows-käyttäjille laitteen käyttämisestä lähes mahdotonta ja päivitystä ovat saaneet odotella kohtuuttoman kauan. Itseni tuo tosin lähinnä tekee entistä iloisemmaksi siitä että käytän mäkkiä. Joo firewire on pätkinyt Saffire pro 10:llä. Olenkin ajanut Midaksen kanavat tuohon, eli siinä mielessä eturauhasista ei ole kovasti kokemusta, mutta yllättäen aika vähän headroomia verrattuna midakseen. Muuten ihan näppärä, mutta itse aion vaihtaa toiseen. Luultavasti kyllä merkki säilyy samana. Eikös digidesignin bokseissa ole focusriten etuset?? Ei se tästä.. |
blueroom 28.06.2009 16:31:40 (muokattu 28.06.2009 16:32:16) | |
---|
mul on toi 26 eli vanhempi malli. vedin just sessiot 24inputilla (2 adat muunninta lisänä) 48 resolla 24bit ja mitään ongelmia ei ollut. kamat pelitti viikon putkeen hienosti. alustana mac ja cubase 4. etusista ei mitään kommenttia kun olen käyttänyt laitetta vain muuntimena. suosittelen. |
drlecter 01.07.2009 10:16:20 | |
---|
Itse odottelen Liquid Saffire 52 saapuvan. |