Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Superior Drummer/EZ Drummer autorisointi?
1 2
aalataur
22.05.2009 22:22:54
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koneeni oli huollossa ja siihen vaihdettiin emolevy. Tämän seurauksena kun yritin avata SD/EZ:iä koneelta, tuli ilmoitus että ei ole authorized for this computer. Emolevyn vaihdon takia ohjelma ei ilmeisesti siis tunnistanut konetta samaksi, koneen koodikin oli eri kuin ennen. Tämän takia jouduin hakemaan uudet avauskoodit Toontrackin sivuilta. Siellä lukee että Total Authorizations 2/4 ja 3/4 koska olen ennenkin joutunut laittamaan ohjelmat uuteen koneeseen vanhan hajotessa.
 
Kysymys kuuluukin, että mitä sitten tapahtuu kun nuo authorizationit on käytetty loppuun? (4/4) Merkitseekö se sitä, että on ostettava ohjelmat uudestaan voidakseen installoida ne koneelle?
 
Tuli vaan mieleen, kun koneessani ollut vika ei korjautunut emolevyn vaihdolla, ja ajattelin että kun vien sen alkuviikosta takuukorjaukseen uudestaan, ehkä vaihtavat koko koneen. Silloin taas menee yksi autorisointi hukkaan.
Torniojaws
23.05.2009 11:40:54
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täällä on keskusteltu siitä:
http://www.gearslutz.com/board/inte … iracy-tools-impact-legit-users.html
 
Eli neljännen kerran jälkeen otat yhteyttä Toontrackiin ja saat sieltä lisää auth-kertoja.
 
Vortech | Relativity | Vortech, Catamenia, Kätyri @ Lupi, Oulu, 12.6.2009 | Uusi Vortech-levy tästä!
Klezberg
24.05.2009 00:02:24 (muokattu 24.05.2009 00:03:24)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Torniojaws: Täällä on keskusteltu siitä:
http://www.gearslutz.com/board/inte … iracy-tools-impact-legit-users.html
 
Eli neljännen kerran jälkeen otat yhteyttä Toontrackiin ja saat sieltä lisää auth-kertoja.

 
Itseltäni hävisi auktorisointi ilman mitään koneeseen tehtyjä muutoksia. Vielä oli jäljellä joten sain sen uudelleen käyntiin. Laitoin valitusta/kysymystä Toontrackille mutta eivät vastanneet. Ehkä vastaavatkin vasta kun kaikki kerrat on käytetty. Ikävä ajatus, mutta sitten kun tuo sattuu kohdalle ja on kiire, niin kauppaanhan se on mentävä.
 
huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta
aalataur
24.05.2009 00:09:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Klezberg: Ikävä ajatus, mutta sitten kun tuo sattuu kohdalle ja on kiire, niin kauppaanhan se on mentävä.
 
Joo. Mullakin vaan on seitsemän eri Toontrackin tuotetta jotka kaikki vaativat autorisoinnin ja kaikista oli nyt hävinnyt autorisointi. Ei huvittaisi maksaa uudestaan niitä satoja euroja mitkä noihin on uponnut. No, se on sen ajan murhe sitten... kaippa nuo joskus vastaavat.
mikkojen
29.05.2009 13:38:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Klezberg: Itseltäni hävisi auktorisointi ilman mitään koneeseen tehtyjä muutoksia. Vielä oli jäljellä joten sain sen uudelleen käyntiin. Laitoin valitusta/kysymystä Toontrackille mutta eivät vastanneet. Ehkä vastaavatkin vasta kun kaikki kerrat on käytetty. Ikävä ajatus, mutta sitten kun tuo sattuu kohdalle ja on kiire, niin kauppaanhan se on mentävä.
 
Mun koneelta autorisointi hävisi sen jälkeen kun ajoin kovalevylle defragin. Näin siitä päätellen, että käytin EZ:aa projektissa eikä mitään ongelmia ollut. Tämän jälkeen löin Cubasen kiinni, ajoin defragin jonka jälkeen aloittelin uutta Cubase sessiota niin autorisointiapa ei enää löytynytkään.
 
carpe diem - memento mori
Klezberg
29.05.2009 16:00:14 (muokattu 29.05.2009 19:43:55)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mikkojen: Mun koneelta autorisointi hävisi sen jälkeen kun ajoin kovalevylle defragin. Näin siitä päätellen, että käytin EZ:aa projektissa eikä mitään ongelmia ollut. Tämän jälkeen löin Cubasen kiinni, ajoin defragin jonka jälkeen aloittelin uutta Cubase sessiota niin autorisointiapa ei enää löytynytkään.
 
Voi olla tuosta kyse. Minulla EZDrummer oli ollut kuukausia käyttämättä ja sitten auktorisointi oli kadonnut. Hardismuutoksia koneeseen ei ollut tehty, mutta jotain tuommoista varmaan.
 
huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta
karkki
29.05.2009 19:05:30
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaihdoin XP:stä Windows 7 RC:hen. Autorisointi tietysti katosi, mutta onneksi vanha koodi kelpasi, ettei tarvinnut kuluttaa niitä paria jäljellä olevaa.
Hassua vaan, että joudun nykyisin antamaan koodin joka kerta kun pitäisi EZdrummeria Protoolsissa käyttää, se katoaa aina. No, ei tuo copypastella tietysti hikeä pintaan nosta, tuntuupahan vain tyhmältä.
 
Soittoa kuulee tuolta: www.myspace.com/xxkarkki
Klezberg
29.05.2009 19:43:41
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

karkki: Vaihdoin XP:stä Windows 7 RC:hen. Autorisointi tietysti katosi, mutta onneksi vanha koodi kelpasi, ettei tarvinnut kuluttaa niitä paria jäljellä olevaa.
Hassua vaan, että joudun nykyisin antamaan koodin joka kerta kun pitäisi EZdrummeria Protoolsissa käyttää, se katoaa aina. No, ei tuo copypastella tietysti hikeä pintaan nosta, tuntuupahan vain tyhmältä.

 
No p-hana, en tullut ajatelleeksi kokeilla vanhaa. Vai kokeilinkohan, siitä on jo aikaa.
 
huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta
Wolfheart
30.05.2009 09:47:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Superior drummeriin on näköjään ilmestynyt uusi laajennus nimeltä Metal Foundry SDX. Se näkyisi sisältävän ainakin 7 uutta kittiä ja presettejä. Lisäksi siinä tulee Gene Hoglanin ja Dirk Verbeurenin midikomppeja. Ääninäytteiden perusteella vaikuttaa kyllä hyvältä. http://www.toontrack.com/metal_foundry.asp
 
M.i.k.key
30.05.2009 09:51:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wolfheart: Superior drummeriin on näköjään ilmestynyt uusi laajennus nimeltä Metal Foundry SDX. Se näkyisi sisältävän ainakin 7 uutta kittiä ja presettejä. Lisäksi siinä tulee Gene Hoglanin ja Dirk Verbeurenin midikomppeja. Ääninäytteiden perusteella vaikuttaa kyllä hyvältä. http://www.toontrack.com/metal_foundry.asp
 
Mä just hankin tuon New York studios laajennuksen. Se ainakin kuulostaa hyvältä.
http://www.toontrack.com/ny_legacy_vol2.asp
 
Ei ole tuo hevi niin mun juttua, mutta hyvältä toi metal foundrykin kuulosti.
 
Auktorisointien kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa.
 
möllisty
aalataur
26.06.2009 18:08:05 (muokattu 26.06.2009 18:08:12)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs hittoa? :( Yritin toistuvasti autorisoida EZ Player Prota mikä tuli Superior Drummerin mukana ja kun olen syöttänyt koneeni nimen sekä koodin, selain antaa seuraavan virheilmoituksen:
 
--------------------------------------------------------------------------------------
Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e2f'
 
Violation of UNIQUE KEY constraint 'IX_tblEzActivations'. Cannot insert duplicate key in object 'dbo.tblAuthorizations'.
 
/authorize_product.asp, line 83
--------------------------------------------------------------------------------------
 
Yritin valittaa Toontrackin supportiin, mutta minkäänlaista vastausta ei ole tullut vaikka väittivät 24h sisällä vastaavansa.
JPQ
26.06.2009 20:52:30 (muokattu 26.06.2009 20:53:08)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiva että kerrotte softa ongelmistanne ei muuten (siis ei muuta väliä itselle vaikka kyllä toistenkin ongelmat koskettaa hieman varsinkin jos firma osoittaa olevansa noinkin asiakas välittävä hymiö) mutta pistää tarkasti harkitsemaan mitä softia ostan. vaikka välillä otsikon juttuja miettii niin kyllä taitaa olla parempi hankkia muuta akustisiin rumpuihin kun aika tulee..
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
aalataur
26.06.2009 22:40:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wolfheart: Superior drummeriin on näköjään ilmestynyt uusi laajennus nimeltä Metal Foundry SDX. Se näkyisi sisältävän ainakin 7 uutta kittiä ja presettejä. Lisäksi siinä tulee Gene Hoglanin ja Dirk Verbeurenin midikomppeja. Ääninäytteiden perusteella vaikuttaa kyllä hyvältä. http://www.toontrack.com/metal_foundry.asp
 
Ilmestyy minusta vasta heinäkuun alussa, Thomannin valikoimissa ei ole vielä ainakaan. Kyllä mä meinasin tuon hankkia. Toontrackin tuotteet on tosi hyviä, ainoat ongelmat on ollut näiden authorizationien kanssa.
 
Mutta tosiaan jos joku osaisi jelppiä tuon virheilmoituksen tiimoilta...?
250768
28.06.2009 08:19:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ne on perkuleet tehty sillein että jotain kun systeemissä muuttuu niin koodeja vaaditaan heti.Mulla myös langaton buffalo verkkokortti aiheutti ongelmia .Kun päällä ei vaadi koodeja ja kun poistaa käytöstä heti vaatii koodit.
 
Aina on palattu les pauliin mutta pitäähän ne kaikki kitarat läpi käydä.
lindo
30.06.2009 00:13:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onpa Toontrackillä buginen systeemi, ei voi muuta sanoa :/
 
Rok rok
Klezberg
30.06.2009 08:09:21
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lindo: Onpa Toontrackillä buginen systeemi, ei voi muuta sanoa :/
 
No nuo aktivointijutut eivät liene bugeja, vaan tarkoituksella tehty kopiointisuojaus. On vain tehty aivan liian tiukaksi.
 
huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta
tiari
30.06.2009 15:33:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aalataur: Mitäs hittoa? :( Yritin toistuvasti autorisoida EZ Player Prota mikä tuli Superior Drummerin mukana ja kun olen syöttänyt koneeni nimen sekä koodin, selain antaa seuraavan virheilmoituksen:
 
--------------------------------------------------------------------------------------
Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e2f'
 
Violation of UNIQUE KEY constraint 'IX_tblEzActivations'. Cannot insert duplicate key in object 'dbo.tblAuthorizations'.
 
/authorize_product.asp, line 83
--------------------------------------------------------------------------------------
 
Yritin valittaa Toontrackin supportiin, mutta minkäänlaista vastausta ei ole tullut vaikka väittivät 24h sisällä vastaavansa.

 
EZPLayer Pro:lle on oma sarjanumeronsa ja se löytyy SD2.0:n kotelon sisäetulehdeltä. Voisiko tässä olla syy? Itse menin tähän halpaan.
 
lindo
30.06.2009 23:37:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Klezberg: No nuo aktivointijutut eivät liene bugeja, vaan tarkoituksella tehty kopiointisuojaus. On vain tehty aivan liian tiukaksi.
 
Joo, ehkä bugi oli väärä sana, ... tarkoitin että hankala ja ärsyttävä.
 
Rok rok
Explorer
06.07.2009 23:17:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla tuli hiljan ezd-autorisoinnit täyteen. Mailia toontrackille ja parissa päivässä oli taas uusiin autorisointeihin virtaa.
 
You ain't seen me, right!
aalataur
08.07.2009 12:06:35
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tiari: EZPLayer Pro:lle on oma sarjanumeronsa ja se löytyy SD2.0:n kotelon sisäetulehdeltä. Voisiko tässä olla syy? Itse menin tähän halpaan.
 
Sarjanumero oli ihan oikein, tossa systeemissä oli ilmeisesti jokin bugi. Valitin asiasta kolme (3) kertaa support forumille, jonka jälkeen lähettivät mun sähköpostiin toimivan koodin.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «