teiv 17.06.2009 22:19:36 | |
---|
Täh, ostokoriin tulee paljonkin kamaa, lähtetyskulut ovat vain 20€. Onkohan tämä nyt ihan oikein? |
Rocco_Longfella 17.06.2009 22:22:42 (muokattu 17.06.2009 22:23:14) | |
---|
teiv: Täh, ostokoriin tulee paljonkin kamaa, lähtetyskulut ovat vain 20€. Onkohan tämä nyt ihan oikein? Kiinteä hinta. Kai ne maksaa omasta pussistaan ne ylimääräiset postimaksut. Sehän on tavallaan kuin alennusta saisi. Tai sitten niillä on joku sopimus postien kanssa. Enivei, ei mitään ongelmaa. Eilen lähti kamat tulemaan, tilasin 9.6. Ikinä ei ole ollut mitään ongelmaa, luotan firmaan täysin. Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa. |
oiva tumpeloinen 17.06.2009 22:34:52 | |
---|
Rocco_Longfella: Kiinteä hinta. Kai ne maksaa omasta pussistaan ne ylimääräiset postimaksut. Sehän on tavallaan kuin alennusta saisi. Tai sitten niillä on joku sopimus postien kanssa. Enivei, ei mitään ongelmaa. Eilen lähti kamat tulemaan, tilasin 9.6. Ikinä ei ole ollut mitään ongelmaa, luotan firmaan täysin. Eiköhän niillä ihan sopimus ole. Ei ne kaiksita tilauksista maksaisi erotuksia, kun minimi taitaa vieläkin olla vaivaiset 50 euroa. Niiltä lähtee niin paljon paketteja ympäri maailmaa, että ne varmasti saa ihan sopuisat sopimukset kuriirifirmojen kanssa. |
teiv 18.06.2009 06:17:56 | |
---|
Selvä, kiitän. Jotenki vaan muistelin semmosta, että edellisellä kerralla ku ladoin kamaa ostoskärryyn, tohon tuli lähetyskuluista hinnat joka tavarasta erikseen.. Ja niistä kuluista tuli jo melkein joku satanen hintaa siihen. Tai sitten vaan säädän omiani, mikä onkin todennäköisempää :D |
Archferumphis 19.06.2009 14:33:03 | |
---|
Harmi kun Roland Cube 60x ei löydy enää täältä :( Onkohan 80x liian äänekäs mun huoneeseen? Haluaisin myös voida soittaa autotallissa kavereiden kanssa joten 30x olisi vissii liian pieni. Miten kannattaisi toimia? Vai pärjääkö 30 wattisella bändin kanssa, vai eikö 80x ole liian iso kotisoittamiseen? Kuitenkin soittelen himassa vaan enimmäkseen. |
Moyhiss 19.06.2009 16:19:58 | |
---|
Itellä löytyy tuo Cube 60 ja sillä pystyy ihan helposti soitteleen kotona. Ja uskon että tuolla 80x pystyy kanssa iha vaivatta. Eli osta vaan :D Ei se 20watin lisä transistoreissa nyt niin hirveä ole, mutta varmaan toimii lujempaa soitettunu paremmin. |
Archferumphis 19.06.2009 22:12:02 | |
---|
Ok, ja kokoakaan tuskin löytyy paljon enemmän kun 30 wattisesta? |
Trendkeel 19.06.2009 22:27:42 | |
---|
Archferumphis: Ok, ja kokoakaan tuskin löytyy paljon enemmän kun 30 wattisesta? Selkeä, muttei mikään maata mullistava ero. Isompi elementti siinä on sekä presence-säätö suurimpina eroina wattimäärän lisäksi. Äksää tuskin mistään enää saa, ainakaan pikagoogletuksen perusteella, normimallia kyllä näyttää löytyvän. Anyone who really plays Metallica you can see it in their face like fuck yeah man I'm playing Kirk Hammett's badass shit. |
Archferumphis 20.06.2009 15:44:59 | |
---|
Ok, olen aatellu ostaa 2 tuotetta jotka on molemmat 'keltaisella' eli Out of stock atm(?). Ne saa lisää yhtä tuotetta 25.6 ja toista 30.6. Lähetetäänkö nuo samaan aikaan minulle, jos tilaisin nyt? Eli luultavasti 30.6? |
Krice 20.06.2009 16:54:52 | |
---|
Archferumphis: Ok, olen aatellu ostaa 2 tuotetta jotka on molemmat 'keltaisella' eli Out of stock atm(?). Ne saa lisää yhtä tuotetta 25.6 ja toista 30.6. Lähetetäänkö nuo samaan aikaan minulle, jos tilaisin nyt? Eli luultavasti 30.6? http://www.thomann.de/fi/faq_63_2331.html |
Amen to that! 23.06.2009 01:12:22 (muokattu 23.06.2009 13:46:36) | |
---|
Tänään oli käynyt UPS kuski oven takana, mutta olin koko päivän poissa kotoa joten en pakettia saanut. Postilaatikkoon oli jätetty lappu, missä luki että huomenna yrittävät uudestaan. Vähän kyllä jännittää miten toi UPS homman hoitaa, toivottavasti ei tule semmoista pakettia mikä on p*askana... EDIT: Nyt tuli kitara ja paketti oli ihan kunnossa. Aamulla n.10 aikaan soittivat että paketti on tulossa ja sanoivat, että ovat tällä n. tunnin päästä. Ododttelin sitten ja reilun tunnin päästä olivatkin täällä. UPS toimi erittäin hyvin minun kohdallani ainakin :) |
tommijk 23.06.2009 21:45:17 (muokattu 23.06.2009 22:05:24) | |
---|
Postin kautta tulevilla paketeilla ei ilmeisesti ole ikinä kotiinkuljetusta?? Pitäis tietää soittaako kaverin huomiseksi autoineen vai ei.. |
Alphie 23.06.2009 21:59:09 | |
---|
Itelläkin tässä on ollut jo useamman päivän, että odottaa keräyslistalle pääsyä. Aiemmilla kerroilla on aina paketti lähetetty viimeistään 24 tunnin sisällä. Nooo, odotellaan. |
TaikuriHärvä 24.06.2009 13:17:36 (muokattu 24.06.2009 13:19:05) | |
---|
Enpä ole varsinaista vikaa havainnut, mutta kerran lähettivät samasta tuotteesta laskun kolmesti vaikka heti ekan maksoinkin. Niillä on tuo volyymi niin valtava, et sattuuhan niillä kämmejä tieten. Ei se ole koira, se on Mustanaamio. |
Juicy 24.06.2009 20:54:55 | |
---|
Mulla tuli tänään PA-kamat kotiin, ja ihan postin toimesta. 4 suht. isoa pakettia (2 monitoria, päätevahvistin ja telineet). "...pala kaulan yhden elimen, pitkä tappi." |
Minulla tuli kaappi kotiin ja nuppi postiin. Mikä pointti? Meneekö koon vai arvon mukaan vaimitähä? Ihan sama periaatteessa kun perillekkin tuli, mutta ihan mielenkiinnosta kyselen. Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa. |
oiva tumpeloinen 26.06.2009 17:51:43 | |
---|
Rocco_Longfella: Minulla tuli kaappi kotiin ja nuppi postiin. Mikä pointti? Meneekö koon vai arvon mukaan vaimitähä? Ihan sama periaatteessa kun perillekkin tuli, mutta ihan mielenkiinnosta kyselen. Jos maksat etukäteen, ne pistävät Itellan huomaan. Postiennakot tulee UPS:n kautta. |
Walnut 05.07.2009 20:37:36 | |
---|
Ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia Thomannin suhteen. Kaksi kertaa olen sieltä tilannut, eikä mitään huonoa ole sattunut, ja kummatkin paketit tuotiin kotiovelle. |
Cimble 06.07.2009 09:00:41 | |
---|
Olen tilannut muutaman kerran Thomannilta, lähinnä peltejä ja pientä rumpukulutussälää. Mitään ongelmia ei ole ollut, toiminta ja viestintä ollut nopeaa. Lisäksi UPS on hoitanut hommansa hyvin, enkä usko että se on jotenkin huono ja hutiloiva kuriirifirma. Töittenikin puolesta olen UPS:n kans tekemisissä ja keskivertojämäkkää se niiden toiminta on, jos vertaa yleisesti eri kuriifirmoihin ja kuljetusoperaattoreihin. Lisäksi netissä oleva UPS:n lähetysseuranta on hyvin ajan tasalla. Vielä vuosia sitten Thomann saattoi olla jopa kumouksellinen edullisten hintojensa takia, mutta nyt kannattaa olla jo tarkka. Joku kirjoitti 2004 ketjun alussa, että symbaaleissakin saattoi olla jopa satojen eurojen eroja Suomesta ostettuihin. Itse olin tilaamassa juuri peltiä T-kaupasta, mutta kysyinkin eräästä paikallisesta musaliikkeestä, jossa on kyseisen merkin edustus, että mitä se niiden kautta maksaa. Oli tismalleen samanhintainen, joten paljon helpompi tilata kotikaupungin liikkeen kautta ilman rahtimaksuja ja turhaa nettivenkslausta. Tulee viikossa liikkeeseen jostain maahantuojalta, tukusta tai vastaavalta. Parempi vähän paskaa nurkissa, kuin puhdas helvetti... |
Fintrollx 06.07.2009 10:55:46 | |
---|
Närpiö: Olen tilannut muutaman kerran Thomannilta, lähinnä peltejä ja pientä rumpukulutussälää. Mitään ongelmia ei ole ollut, toiminta ja viestintä ollut nopeaa. Lisäksi UPS on hoitanut hommansa hyvin, enkä usko että se on jotenkin huono ja hutiloiva kuriirifirma. Töittenikin puolesta olen UPS:n kans tekemisissä ja keskivertojämäkkää se niiden toiminta on, jos vertaa yleisesti eri kuriifirmoihin ja kuljetusoperaattoreihin. Lisäksi netissä oleva UPS:n lähetysseuranta on hyvin ajan tasalla. Vielä vuosia sitten Thomann saattoi olla jopa kumouksellinen edullisten hintojensa takia, mutta nyt kannattaa olla jo tarkka. Joku kirjoitti 2004 ketjun alussa, että symbaaleissakin saattoi olla jopa satojen eurojen eroja Suomesta ostettuihin. Itse olin tilaamassa juuri peltiä T-kaupasta, mutta kysyinkin eräästä paikallisesta musaliikkeestä, jossa on kyseisen merkin edustus, että mitä se niiden kautta maksaa. Oli tismalleen samanhintainen, joten paljon helpompi tilata kotikaupungin liikkeen kautta ilman rahtimaksuja ja turhaa nettivenkslausta. Tulee viikossa liikkeeseen jostain maahantuojalta, tukusta tai vastaavalta. Noi hinnat onki paljon muuttunut kun saksanmaalta tullu niin hyvä kilpailija. Pakkohan suomen liikkeiden oli hintaa laskee. "You can't kill heavy metal" |