esprit de corps 25.06.2009 20:12:57 | |
---|
moderndrummer88: anyone...? Varmaksi en tiedä, mutta onhan siinä nyt väärä postinumero. Heitä se oma postinumerosi sinne vaan, niin ei ainakaan ongelmia tule. "This is a chord, this is another, this is a third. Now form a band." |
moderndrummer88 25.06.2009 20:16:54 | |
---|
crowfield: Varmaksi en tiedä, mutta onhan siinä nyt väärä postinumero. Heitä se oma postinumerosi sinne vaan, niin ei ainakaan ongelmia tule. Hmmm okei... "Ja siitäkin syystä, pysytään erossa huumeista, viinasta ja uudemmasta jazzista" |
esprit de corps 25.06.2009 20:25:18 | |
---|
moderndrummer88: Hmmm okei... Pakko nyt vielä tarkistaa, että kysyitkö, että kannattaako se vaihtaa vai että miten se vaihdetaan? "This is a chord, this is another, this is a third. Now form a band." |
moderndrummer88 25.06.2009 20:30:22 (muokattu 25.06.2009 20:33:03) | |
---|
crowfield: Pakko nyt vielä tarkistaa, että kysyitkö, että kannattaako se vaihtaa vai että miten se vaihdetaan? Että kannattaako vaihtaa. Eli oma postinumero ton 69002 tilalle. Mikäs toi koko 69002 on sitten, koska niissä ohjeissahan käskettiin selvästi antaa se joku AW1 1AA tjsp siihen postal codeen? Eli missä vaiheessa sitä olisi tarvinnut? "Ja siitäkin syystä, pysytään erossa huumeista, viinasta ja uudemmasta jazzista" |
esprit de corps 25.06.2009 20:33:01 (muokattu 25.06.2009 20:33:50) | |
---|
moderndrummer88: Että kannattaako vaihtaa. Eli oma postinumero ton tilalle. Mikäs toi koko 69002 on sitten, koska niissä ohjeissahan käskettiin selvästi antaa se joku AW1 11A tjsp siihen postal codeen? Joo, noilla ohjeilla siis saat sen toimimaan, mutta kannattaa tosiaan vaihtaa se ihan omaksi postinumeroksi, jotta maa-asetukset pitävät paikkansa. Eli mäkin olen laittanut ihan oman postinumeroni tuonne, jotta ei tarvi miettiä, toimisko tää vai ei. E: Ja siis aiemmin tuo 69002 oli vaadittu postal code, nyttemmin vaihtunut. "This is a chord, this is another, this is a third. Now form a band." |
moderndrummer88 25.06.2009 20:35:19 (muokattu 25.06.2009 20:36:00) | |
---|
crowfield: Joo, noilla ohjeilla siis saat sen toimimaan, mutta kannattaa tosiaan vaihtaa se ihan omaksi postinumeroksi, jotta maa-asetukset pitävät paikkansa. Eli mäkin olen laittanut ihan oman postinumeroni tuonne, jotta ei tarvi miettiä, toimisko tää vai ei. Joo-o... Nyt vaan ihan puhtaasta uteliaisuudesta sit mietin, että mikä se 69002 -koodi taas on joka noissa täällä olevissa ohjeissa käsketään laittaa siihen postal coden, koska kun taas menee tuolle sivulle josta sen saa asennettua se käskee laittaa siihen ruudukkoon sen W1A 1AA E: E: Ja siis aiemmin tuo 69002 oli vaadittu postal code, nyttemmin vaihtunut. Tämä tällä selvä! kiitos "Ja siitäkin syystä, pysytään erossa huumeista, viinasta ja uudemmasta jazzista" |
zepeteus 25.06.2009 21:09:10 (muokattu 25.06.2009 21:11:23) | |
---|
crowfield: Minä olen sellaista miettinyt, että kumpi on oikeasti hedelmällisempi, ja kun tällaisissa tapauksissa kuitenkin puhutaan kovilla taloustermeillä, tuottoisampi, vaihtoehto; A) Suurin osa käyttäjistä ottaa ilmaisen version, jolloin yrityksille saadaan myytyä mielenkiintoista mainostilaa vai B) "Hi, I'm Jonathan from Spotify blaa blaa blaa" ja tyrkytetään tyrkyttämällä maksullista versiota, josta yksittäinen kuluttaja maksaa sen kympin kuussa. Luulisi, näin mun järkeen, että ei niin agressiivisella Spotify-mainonnalla saisi houkuteltua yrityksiä mukaan messiin, missä, kuten tunnettua, pyörii vähän isommat rahat. Niin. A ja B:hän eivät ole niinkään vaihtoehtoja vaan saman asian kaksi ilmenemismuotoa. Mielenkiintoisella mainostilalla tarkoitit ilmeisesti että se olisi mielenkiintoinen kasvavan ilmaiskuuntelijoiden määrän johdosta? Suurin osa käyttäjistä Jolloinka yhä useammat kaupustelijat innostuvat ehkä mainostamaan, ja Jonathanin voi sitten korvata vaikka Kallen kalamarket tai vastaava, aina vaan tiheämmin välein. Spotify tarvitsee rahaa toimintansa pyörittämiseen, siitähän pohjimmiltaan on kyse. Kuluttajien on itse valittava kumpaa vaihtoehtoa he haluavat kannattaa, mainoksia vai musiikkia...ja mainoksistahan pääsee eroon maksamalla. |
esprit de corps 25.06.2009 21:14:17 | |
---|
zepeteus: Spotify tarvitsee rahaa toimintansa pyörittämiseen, siitähän pohjimmiltaan on kyse. Kuluttajien on itse valittava kumpaa vaihtoehtoa he haluavat kannattaa, mainoksia vai musiikkia...ja mainoksistahan pääsee eroon maksamalla. Spotify tarvitsee rahaa, kyllä, mutta että kummasta vaihtoehdosta sitä oikeasti enemmän saataisiin ja näin myös turvattaisiin palvelun tulevaisuus, sitä tuossa tarkoitin. "This is a chord, this is another, this is a third. Now form a band." |
zepeteus 25.06.2009 21:15:35 (muokattu 25.06.2009 21:22:56) | |
---|
Totta, ainahan se taitaa olla jonkinsorttista tasapainoilua. Kulut tuskin kuitenkaan pienenevät ilmaiskäyttäjien lisääntyessä, tapahtuu mainostajien määrässä mitä hyvänsä. Ainoa arvailematon vaihtoehto on maksaa itse, vaikka sekään ei takaa muuta kuin toiminnan toistaiseksi. |
nappero 26.06.2009 11:25:26 | |
---|
Nyt kuuntelin 3 Jacksonin biisiä niin kaks mainosta peräkkäin! Äh, mutta ei ne häirihe... Ainakaan pahasti Terve ja heipähei! |
Jag 26.06.2009 15:35:34 | |
---|
crowfield: Ei. Jos vaihtaa biisin ennen kuin se loppuu, ei tule ikinä yhtään mainosta. Minä käytän tätä aika paljon, kun kuitenkin tässä koneen ääressä tulee melko paljon kuunneltua. ei toimi tämä kyllä. tulee ne mainokset joka tapauksessa "Ja jotta soppa olisi täydellinen, sulassa sovussa näiden pahuuden palvelijoiden kanssa metallimusiikista nauttii sivareita, kasvissyöjiä ja muita ekoaktivisteja".
-MOT |
esprit de corps 26.06.2009 15:49:47 | |
---|
Jag: ei toimi tämä kyllä. tulee ne mainokset joka tapauksessa Miksi mulla ei sitten tule mainoksia, jos toimin noin? En tiiä. Kummallista on elämä. "This is a chord, this is another, this is a third. Now form a band." |
Ei mullakaan mainoksia tule jos vaihtaa biisiä ennen loppua. |
foetor ex ore 26.06.2009 16:18:34 | |
---|
Jonathan on mun idoli! :) |
Jag 26.06.2009 16:37:09 | |
---|
crowfield: Miksi mulla ei sitten tule mainoksia, jos toimin noin? En tiiä. Kummallista on elämä. vaihdatteko biisiä nuolesta vai klikkaamalla biisin nimeä? "Ja jotta soppa olisi täydellinen, sulassa sovussa näiden pahuuden palvelijoiden kanssa metallimusiikista nauttii sivareita, kasvissyöjiä ja muita ekoaktivisteja".
-MOT |
teiv 26.06.2009 16:43:47 (muokattu 26.06.2009 16:44:12) | |
---|
Jag: vaihdatteko biisiä nuolesta vai klikkaamalla biisin nimeä? Biisin nimee painamalla ei tuu mulle ainakaa mainoksia |
Jag 26.06.2009 16:49:40 | |
---|
teiv: Biisin nimee painamalla ei tuu mulle ainakaa mainoksia nuolesta painamalla tuloo. eli tuo on se juttu "Ja jotta soppa olisi täydellinen, sulassa sovussa näiden pahuuden palvelijoiden kanssa metallimusiikista nauttii sivareita, kasvissyöjiä ja muita ekoaktivisteja".
-MOT |
StoRBa 26.06.2009 18:30:04 | |
---|
Jag: nuolesta painamalla tuloo. eli tuo on se juttu Noin itekin muistelin, kun mainokset kuuluivat, ei auttanut nuolesta painella. Tuota en kokeillutkaan ikinä. Toisaalta maksaa tuosta premiumista ihan tyytyväisenä, ettei tarvitse mainoksia kuunnella lainkaan. Onko tuo... Super Guss Cola?? Tuunausta, puunausta ja yleistä löpinää blogissa. |
StoRBa 26.06.2009 23:23:32 | |
---|
Onko tuo... Super Guss Cola?? Tuunausta, puunausta ja yleistä löpinää blogissa. |
aksiom 27.06.2009 12:57:31 | |
---|
if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing |