losalvaros 25.06.2009 09:48:58 | |
---|
Olen varmaan outo, mutta mielestäni kun Stormbringer on paras Purple-levy ikinä. Ei yhtään huonoa biisiä ja remasteroituna oikein must-hankinta jokaisen musiikkiharrastajan hyllyyn. "You're no one unless you're difficult". |
Velli 25.06.2009 12:22:51 | |
---|
losalvaros: Olen varmaan outo, mutta mielestäni kun Stormbringer on paras Purple-levy ikinä. Ei yhtään huonoa biisiä ja remasteroituna oikein must-hankinta jokaisen musiikkiharrastajan hyllyyn. Sitten meitä outoja on kaksi. Munkin mielestä näet Stormbringer on Purplen paras levy. |
sirdickyj 25.06.2009 13:04:32 | |
---|
Velli: Sitten meitä outoja on kaksi. Munkin mielestä näet Stormbringer on Purplen paras levy. mun mielestä myös ja itseasiassa lähestulkoon kaikkien aikojen paras levy, ylipäänsä. * Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti
* Ei osaa laulaa -> Potentiaalinen tulkitsija
* Epävireinen - > Ongelma monitoroinnissa
* Ei svengaa pätkääkään -> Erilaiset musiikilliset arvot
* Huono saundi -> Tavanomaisesta poikkeava |
Peoplez 25.06.2009 14:48:52 | |
---|
Liityn kerhoon! Oon ainakin kuunnellu sitä levyä enemmän kuin mitään muuta Purplea. |
BigPapa 25.06.2009 15:00:07 | |
---|
Mjaa, ei pysty laittaan Purplen levyjä paremmuus järjestykseen millään, ei pysty - liian hapokasta. Hyvähän toi Stormbringerikin on. Mun mielestä se on E-R-I-L-A-I-N-E-N Purple levy, muttei paras, koska ne on kaikki fidun hyviä paitsi Turnerin aikanen.... They say everything can be replaced
Yet every distance is not near
So I remember every face
Of every man who put me here.
I shall be released. |
J.Hollström 25.06.2009 15:30:57 | |
---|
tender.insanity: "Loistavaa kitaristia määritellessä soittotaito ei varmaankaan ole top 3 -tärkeimpien asioiden listalla" |
Jokapaikanapina 25.06.2009 21:46:27 | |
---|
Ostin tänään Burnin ja Who Do We Think We Aren. Who Do We... on parin kuuntelun perusteella mainettansa parempi, mainitsemisen arvoisia ovat Woman From Tokyo, Mary Long sekä Rat Bat Blue. Burn nyt tietysti on omaa luokkaansa ja juuri sitä mitä odotinkin |
sirdickyj 25.06.2009 22:06:32 | |
---|
Jokapaikanapina: Ostin tänään Burnin ja Who Do We Think We Aren. Who Do We... on parin kuuntelun perusteella mainettansa parempi, mainitsemisen arvoisia ovat Woman From Tokyo, Mary Long sekä Rat Bat Blue. Burn nyt tietysti on omaa luokkaansa ja juuri sitä mitä odotinkin Woman from Tokyo on maininnan arvoinen kammottavuutensa takia, noi kaks muuta kyllä taasen ovat upeita vaisuja. * Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti
BigPapa 25.06.2009 22:57:00 | |
---|
Jokapaikanapina: Ostin tänään Burnin ja Who Do We Think We Aren. Who Do We... on parin kuuntelun perusteella mainettansa parempi, mainitsemisen arvoisia ovat Woman From Tokyo, Mary Long sekä Rat Bat Blue. Joo ei tollakaan levyllä oo huonoja biisejä, on vaan erilaisia biisejä. They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
foetor ex ore 25.06.2009 23:18:01 (muokattu 25.06.2009 23:28:03) | |
---|
BigPapa: Mjaa, ei pysty laittaan Purplen levyjä paremmuus järjestykseen millään, ei pysty - liian hapokasta. Hyvähän toi Stormbringerikin on. Mun mielestä se on E-R-I-L-A-I-N-E-N Purple levy, muttei paras, koska ne on kaikki fidun hyviä paitsi Turnerin aikanen.... On teitä outoja tyyppei moneen lähtöön! Menen kuuntelemaan Shades ofia ja käyttämään huumeita! |
J.C 25.06.2009 23:23:44 | |
---|
Jokapaikanapina: Ostin tänään Burnin ja Who Do We Think We Aren. Who Do We... on parin kuuntelun perusteella mainettansa parempi, mainitsemisen arvoisia ovat Woman From Tokyo, Mary Long sekä Rat Bat Blue. Burn nyt tietysti on omaa luokkaansa ja juuri sitä mitä odotinkin Who do we think we are on kyllä todella hyvä levy. Mielestäni Rat bat blue on ehdottomasti yksi Purplen parhaista biiseistä. Smooth dancer on myös maininnan arvoinen jo muiden mainittujen biisien lisäksi. Olen erilainen nuori, Olen Pentti ja poltan taloja. |
BigPapa 26.06.2009 00:23:26 (muokattu 26.06.2009 00:23:37) | |
---|
foetor ex ore:Menen kuuntelemaan Shades ofia ja käyttämään huumeita! Ei oo hyvä idea siis - kaman käyttö. Mun juttu oli leikillinen vertauskuva Olli Hokkasen tapaukseen, siis tämä: ei pysty - liian hapokasta. No kai sen joku voi kasittää jollain muullakin tavalla. They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
Icy-Sun 26.06.2009 01:11:17 | |
---|
Ei Who do we think we aressa ole mitään vikaa ;) Ei nyt Machine Headiin uskalla verrata, mutta varsin hyvä se on kokonaisuutena. Tuntuu meitä Rat bat blue fanja olevan... |
BobHope 26.06.2009 09:44:19 | |
---|
sirdickyj: Woman from Tokyo on maininnan arvoinen kammottavuutensa takia, noi kaks muuta kyllä taasen ovat upeita vaisuja. Mitä vikaa siinä Woman from Tokyossa muka on? Musta se on ihan kelpo biisi. I can play this with my eyes closed. Its called dreaming! |
sirdickyj 26.06.2009 09:56:43 | |
---|
BobHope: Mitä vikaa siinä Woman from Tokyossa muka on? Musta se on ihan kelpo biisi. samaa osastoa ku Black Night ja Popsi popsi porkkanaa. * Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti
BigPapa 26.06.2009 10:36:54 | |
---|
sirdickyj: samaa osastoa ku Black Night ja Popsi popsi porkkanaa. Black Night on hyvä....ja Woman From Tokyo on hyvä.....en mä oikein hiffaa tota joittenkin olennaisten biisien dissaamista. They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
Seuraavaksi joku haukkuu Smoke on the waterin... No joo, onhan se kyllästymiseen asti joka puolella soitettu mutta en sitä silti haukkuisi. Niin kuin en noita edellä mainittujakaan. Porkkanalaulua lukuun ottamatta... "Can they do it? Fuck yeah, they're the E Street Band!" |
2541 26.06.2009 14:03:34 | |
---|
BobHope: Mitä vikaa siinä Woman from Tokyossa muka on? Musta se on ihan kelpo biisi. Samaa mieltä, hyvä riffi ainakin. Samanlainen löytyy Joe Walshin "Meadows" -biisistä, molemmat ilmestyi '73. |
kanisteri 26.06.2009 14:05:44 | |
---|
BigPapa: Black Night on hyvä....ja Woman From Tokyo on hyvä.....en mä oikein hiffaa tota joittenkin olennaisten biisien dissaamista. En pidä klassikkojen dissaamisesta minäkään, mutta Women from Tokyon kertsi on mun mielestä todella vaatimaton ja väkinäinen. |
Pirkka 26.06.2009 17:54:02 (muokattu 26.06.2009 17:58:03) | |
---|
Erehdyinpä siinä kuuntelemaan Made in Japan -75 liveltä version Burnista. Ei olis kannattanu. Edit. Pitipä vielä kokeilla Highay Stariakin samalta liveltä, ei pystyny loppuun asti. Ihan kamalan kuuloista. No, onneksi on se eka Made in Japan! |