Kerran pukeuduin verkkareihin, t-paitaan ja 14 oz. nyrkkeilyhanskoihin. Ei kestäny kauaa kun sain turpaani. |
Sälski 03.07.2009 12:13:14 | |
---|
Kyllä sitä pariin otteeseen on luvattu vetää hippiä turpaan. Ei kyllä ole vielä tullut.. Tasan arvot jaetaan, emme kaipaa Johtajaa, antamalla vain voit kaiken saavuttaa. |
jakle- 10.10.2009 22:21:16 | |
---|
kaiken näkösiä "vitun hippi" komentteja kyl kuulee nykyään paras oli kyl ku joku random tyyppi lauleli "parturiin sä kaipaatniin" rööperin sävelel. get up, stand up |
jakle- 10.10.2009 22:22:50 | |
---|
HashCrack: no siis sipoossa kun ollaan studiossa nii ei ne suomenruotsalaiset hirveesti digannu meikkaavista pojista ja sieltä tuli 15 mopopoikaa vittu raivoomaa et homot pois sipoosta. ei ne päälle kyllä käyny. tai kunnol. kyl ne jotai töni ja nii.. perkele. ite asuin viel viime vuon sipoos ja mul on ihan hyvät fiilikset sipoosta. toisaalta kyl löytyy jut tollast porukkaa. ps. mis olit äänittämäs get up, stand up |
Henko 12.10.2009 11:25:39 | |
---|
HashCrack: no siis sipoossa kun ollaan studiossa nii ei ne suomenruotsalaiset hirveesti digannu meikkaavista pojista Sen takia määkään en oo studiohommissa, nauhoittamassa tai miksaamassa :D "Ymmärrät varmaan, että toimintaamme en voi täällä julkaista". |
Miikathebest 13.10.2009 15:13:23 (muokattu 13.10.2009 15:13:36) | |
---|
Oletko erikoisia vaatteita pitäessäsi ottanut käytöksesi takia turpaan? Liikaa säröä! |
Davet 17.10.2009 11:18:05 | |
---|
Noh, vieläkään en ole turpaani saanut. Eilen tosin hajosin erittäin pahasti, kun joku 10v. skidi tuli eteeni seisomaan, kattoi mua hetken ja sanoi "leikkaa lettis". :D Aika hämmentävää. There is no way to peace, peace is the way to go. |
LaeLea 27.10.2009 21:11:50 | |
---|
Joskus pienempänä oikasin baariin (Kemin meri)puiston läpi, ja joku n.14-17-vuotias lyhytkasvuinen ja -tukkainen, yksikenkäinen ja muutenkin iloinen jullikka tuli huutamaan että "ANNA MULLE SUN TOINEN KENKÄ!" Tilanne hämmensi minua siinä määrin, että totesin tarvitsevani molempia kenkiäni, koska minulla on kaksi jalkaa. Seuraavassa silmänräpäyksessä sain sormuksesta mukavan reiän poskeeni, ennen kuin ymmärsin hakeutua kiireen vilkkaa kapakan turvaan. Kick Out The Mother, Mother! |
hevari666 28.10.2009 05:23:34 | |
---|
bastardo: Tampere on maailman paras kaupunki. Erinäköistä hiihtäjää liikkuu minunkin kaveriporukassani ja itselläni on pitkät hiukset, mutta silti en (ainakaan muistaakseni) ole kuullut mitään vittuilua vaatteista tahi muista. Hyvin rauhassa saa elää baarielämäänsä. Te ette vaan siellä landella/stadissa osaa... =D Tää on kyl totta. Tampere on jotenkin tosi suvaitsevainen kaupunki. Itsekin kuljeskelen päivittäin tuolla yöelämässä kireet farkut jalassa ja pitemmänpuoleinen letti hulmuten, mutta hyvin harvoin tulee mistään mitään kommenttia. Ja kirjo meidänkin piireissä on tosiaan monipuolinen. On hopparia, punkkaria, hippiä, erilaista rokkaria, reggae-ukkeleita... Niin ja käyn tosiaan ammattikoulua, mutta ikinä ei oo oikeestaan mitään kommenttia tullut. Ainakaan mitään negatiivista. Hauska tilanne tuli kyllä kerran koettua. Istuin parin muijan kanssa Tampereen pahimmassa teinimestassa eli Cabaretissa lonkeroa litkimässä. Koko ajan odotin että kohta tulee joku känniääliö uhoamaan. Jotain hokaripoikia siinä istu meidän kanssa samaan pöytään. Yks niistä sitten sanoo mulle jotain, mutta en kuullut mitä. Oletin että jotain "Ooks joku homo? Parturiin huomena!". Kysyin että "Mitä?" ja jätkä sanoo: "Oot sä jonkin sortin thrash-diggari?" (en tiedä mistä se sellasen kuvan sai, mulla tais olla päällä Archgoat-huppari ja Goatlordin t-paita). Mut siis mitä ihmettä... Cabaret? Siinä sitten puhuttiin ukkelin kanssa Pleasure To Killeistä ja Agent Steeleistä. Kyllä jätti sanattomaks. Cabaretissa??? Jossain Kuopiossa amikset hakkaa pitkälettihomot katuun, kun taas Tampereella ne tulee kehuun Sepulturan tokaa levyä. HEVIÄ HAUTAAN SAAKKA!!! |
Påskägg 29.10.2009 22:22:55 | |
---|
hevari666: Tää on kyl totta. Tampere on jotenkin tosi suvaitsevainen kaupunki. Itsekin kuljeskelen päivittäin tuolla yöelämässä kireet farkut jalassa ja pitemmänpuoleinen letti hulmuten, mutta hyvin harvoin tulee mistään mitään kommenttia. Ja kirjo meidänkin piireissä on tosiaan monipuolinen. On hopparia, punkkaria, hippiä, erilaista rokkaria, reggae-ukkeleita... Niin ja käyn tosiaan ammattikoulua, mutta ikinä ei oo oikeestaan mitään kommenttia tullut. Ainakaan mitään negatiivista. Hauska tilanne tuli kyllä kerran koettua. Istuin parin muijan kanssa Tampereen pahimmassa teinimestassa eli Cabaretissa lonkeroa litkimässä. Koko ajan odotin että kohta tulee joku känniääliö uhoamaan. Jotain hokaripoikia siinä istu meidän kanssa samaan pöytään. Yks niistä sitten sanoo mulle jotain, mutta en kuullut mitä. Oletin että jotain "Ooks joku homo? Parturiin huomena!". Kysyin että "Mitä?" ja jätkä sanoo: "Oot sä jonkin sortin thrash-diggari?" (en tiedä mistä se sellasen kuvan sai, mulla tais olla päällä Archgoat-huppari ja Goatlordin t-paita). Mut siis mitä ihmettä... Cabaret? Siinä sitten puhuttiin ukkelin kanssa Pleasure To Killeistä ja Agent Steeleistä. Kyllä jätti sanattomaks. Cabaretissa??? Jossain Kuopiossa amikset hakkaa pitkälettihomot katuun, kun taas Tampereella ne tulee kehuun Sepulturan tokaa levyä. Eiks Beherit ja Barathrumki oo Kuopijosta? Eihä siellä mitää hätää oo, kyllä ne on nuo maakuntien taajamat missä sattuu ja tapahtuu:D RETRIBUTION! |
hevari666 30.10.2009 02:01:35 | |
---|
Paskathrum (hohohohehehe) taitaa olla, mut Beherit on Rovaniemeltä. HEVIÄ HAUTAAN SAAKKA!!! |
Jussiman 27.06.2010 15:03:52 | |
---|
Oon asunu koko ikäni Helsingissä, eikä kukaan koskaan pukeutumisen takia tullu ryppyilemään. Joku spurgu kerran sanoi:"Hei ihan Elviksen näköinen jätkä". Olin kammanut hiukset taaksepäin, vähän rocabilly-tyyliin ja pidin nahkarotsia. Eikä kukaan tuttukaan oo saanu turpiinsa vaatteiden takia. Yleensä tappeluun meinaa joutua, jos liikku joskus aamuyöstä keskustassa tai Kalliossa, kun kaikilla laskuhumala menossa. |
Jussiman 27.06.2010 15:20:03 | |
---|
Mika Kangas: Laittakaa Motorhead-paita päälle ja näyttäkää Lemmyltä.Siinä muuten autotkin väistää kun katua ylittää ja se on fakta :). Partaa ja viiksiä pitää vielä kasvattaa jonkun verran:) |
Kibester 24.03.2012 10:45:37 | |
---|
Meinasin saada hyvinkäällä turpaani johtuen mun kullatusta taskukellosta. Katoin kelloa siinä baarissa ja samantien joku äijä tulee siihe ja kajauttaa Shakespearin verbaalilahjakkuudellaan "OOKSÄ JOKU VITU HOMO VAI?!" Tähän vastasin että "Olen.. Lähetkö tanssimaan?" Portsari heitti sitte tän körmyn pihalle kun se kävi meikän reveleihin kiinni. Näin jälkeenpäin mietittynä saatto olla, että se ei ollukaa ihan pelkästään se kello.. Mene ja tiedä. Adoption periaatehan on laittaa vahinko kiertämään. Jos kaikki on erityisiä, niin mitä erityistä siinä on? |
geeza 25.03.2012 13:07:49 | |
---|
|
Mötlöw 25.03.2012 23:39:34 | |
---|
Itelläki vaan on uhkaillu känniset tutut punkit :DD Ja "mannet" on ryöstäny mut pari kertaa. Tampereella saa oikeesti olla rauhassa, näytti miltä tahansa. Iteki voisin käytännössä kuulua Hanoihin mutta en kuule muuta vittuilua ku kavereilta semmosta kevyttä. Onhan silti suurin osa mun kavereista paskahousukansaa lrg-huppareidensa kanssa :D Tuntee vaan tarpeeks porukkaa täällä niin helposti selviää. Ei edes skinit oo uhkaillu tai huudellu. Drink fast, die drunk
"Rock like fuck, posers suck!" - Michael Monroe |
Ritsku 27.03.2012 16:48:05 (muokattu 27.03.2012 16:48:49) | |
---|
Hehe, kerran ala-asteella erään luokkalaiseni pojan toppahatussa (kyllä, toppahatussa!) luki "bula-bula" ja minähän totta kai sain tästä "todella hauskasta jutusta" naurut. Noh, hra. bula-bula otti tilanteen tyylikkäästi haltuun ja kiskas suoraan turpaan. Ei sen jälkeen paljon enää naurattanu :D Eli kyllä - olen ottanut vaatteiden takia turpaan ja ihan omasta typeryydestäni johtuen. |
Sälski 27.03.2012 20:00:34 | |
---|
sääääähhh. |
markus16 27.03.2012 23:39:53 | |
---|
Ritsku: Hehe, kerran ala-asteella erään luokkalaiseni pojan toppahatussa (kyllä, toppahatussa!) luki "bula-bula" ja minähän totta kai sain tästä "todella hauskasta jutusta" naurut. Noh, hra. bula-bula otti tilanteen tyylikkäästi haltuun ja kiskas suoraan turpaan. Ei sen jälkeen paljon enää naurattanu :D Eli kyllä - olen ottanut vaatteiden takia turpaan ja ihan omasta typeryydestäni johtuen. Mikä juntti! Herrasmies ei lyö naista hattu päässä. Ippei: Esim., tänään poksahti kun nojasin oikealla kädellä. Tuntui oikeastaan hyvältä, ei sattunut. |
Mötlöw 31.03.2012 14:34:22 | |
---|
Okei, no nyt tuli vaa tähän sopivasti se että yks rinnakkaisluokkalainen jonka oon tuntenut n. 8 vuotta, jatkoi omaan tapaansa vittuilua(oikeesti, sillä jätkällä ei oo muuta elämää. en oo koskaan kuullu siltä mitään positiivista) ja se alko vittuilemaan siitä että roikotan huiveja vyöstä, siitä että mulla on musta pitkä tukka jne, niin menin ite vetäseen turpiin. mutta tuskin sille mitään vahinkoa tuli, mun nyrkkiin tais sattuu enemmän :DDD ja joo, oon oikeesti aika rauhallinen yleensä mut ny alko menee yli ku "jossai helvetin tervatynnyrissäkö sää peset tukkas saatanan hinttari" -tyyppistä kuunneltu monta vuotta :D Drink fast, die drunk
"Rock like fuck, posers suck!" - Michael Monroe |