Borlag 25.06.2009 23:20:37 | |
---|
Johnny Buzz: Kiitos tästä! Yllättävän hyvät soundit on tohon tullu. Millä äänitetty? Church Audion mikeillä ja etusella, Edirol R-09 tallentimena. |
Johnny Buzz 25.06.2009 23:42:15 | |
---|
Borlag: Church Audion mikeillä ja etusella, Edirol R-09 tallentimena. Seuraava kysymys kuuluukin, kuinka sait ne sisälle? Toki aika pintapuolinen se turvatarkastus oli. |
Borlag 25.06.2009 23:56:26 | |
---|
Johnny Buzz: Seuraava kysymys kuuluukin, kuinka sait ne sisälle? Toki aika pintapuolinen se turvatarkastus oli. Edirol ja tuo ST 9100 etunen ovat molemmat tupakka-askin kokoisia, mikit taas hieman nappikuulokkeita isompia, ei noita vaikea sisälle ole saada. Tarkemmin en viitsi selostaa kuitenkaan... Ensimmäisen keikkani voin kertoa kyllä kun sitä tapaa en tule käyttämään uudestaan. Kihlattuni kanssa limme yhdessä menossa keikalle ja silloin tallentimena oli vähän isompi minidisc laite ja Sonyn T muotoinen mötikkä mikkinä. Molemmat laitettiin sitten hänen laukkuun, jossa oli myös rintapumppu päälimmäisenä, hän kun oli vielä imettämässä meidän ensimmäistä muksua ja pelkäsi että tissit vuotaa maitoa jos monta tuntia menee jäähallissa... No, tarkastuksessa kassi avattiin eikä ukko halunnut enempää sitten tutkiakaan pumpun nähtyään. Useimmiten tallennan keikat niin että pyydän luvat etukäteen suoraan bändiltä niin ei tarvitse ihmetellä, välillä taas piilotellen kamoja. Koskaan en kuitenkaan noita keikkoja jaa ellen siihen saa lupaa bändiltä, tai ellei bändi yleisesti hyväksy niitä esim omilla forumeillaan. |
Kapane 26.06.2009 00:52:25 | |
---|
Itseasiassa kaverilta oli peruuntunut ihan työmatka kyseisenä päivänä, kun Faith no more oli kieltänyt kuvauksen. Skenehuora jo 6 vuotta. |
StoRBa 26.06.2009 00:58:00 | |
---|
Onko tuo... Super Guss Cola?? Tuunausta, puunausta ja yleistä löpinää blogissa. |
bedlam 26.06.2009 07:05:20 | |
---|
Johnny Buzz: Seuraava kysymys kuuluukin, kuinka sait ne sisälle? Toki aika pintapuolinen se turvatarkastus oli. Turvatarkastusta ei ollut muuten laisinkaan enää CMX:n jälkeen, jono oli sen verran pitkä. |
Milkop 26.06.2009 10:24:06 | |
---|
Äkkiä avautui Dimessä tyhjää tilaa ja nyt soi keikka, tagien korjaamisen jälkeen tosin. Hyvä on äänenlaatu eikä keikan missaus kirvele enää yhtä paljon. Kiitos ja kumarrus. "People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin |
kid ego 26.06.2009 10:30:00 | |
---|
Teme007: perskeles, ville sano että oot pälkäneel =) Mikset ollu keikalla sit? Täh, olinhan mä keikalla. |
Hannu H. 26.06.2009 10:35:07 | |
---|
bedlam: Turvatarkastusta ei ollut muuten laisinkaan enää CMX:n jälkeen, jono oli sen verran pitkä. Mä menin waltarin aloittaessa sisään ja mun kassiin kurkattiin ja pomptettiin alta ettei oo mitään painavaa. Muuta miestä ei ees taputeltu tms. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
Max-X 26.06.2009 10:37:22 | |
---|
Olisin kyllä paljon mieluummin lukenut jonkun Jokelaisen, Mattilan tai Talvion jutun aiheesta, pitivät sitten bändistä tai eivät. Ahlroth ei oikein tunnu olevan messissä musiikissa, roolipeleissä tai genremeiningissä, vaikka niistä koko ajan kirjoittaakin. Äijän tavisnäkökulmasta tehty WoW-juttu nyt sentään oli hyvä. Itse asiassa tän päivän Hesarissa tuo juttu oli ihan ok. Vaikkakin väitti Pattonin heittäneen "I am just a manin" lopussa voltin... amatööri "Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula |
Max-X: Itse asiassa tän päivän Hesarissa tuo juttu oli ihan ok. Vaikkakin väitti Pattonin heittäneen "I am just a manin" lopussa voltin... amatööri ? Sehän heitti voltin? möllisty |
jigsore 26.06.2009 10:43:14 (muokattu 26.06.2009 10:45:10) | |
---|
Huh, uskomattoman kova keikka oli. Ehkä jopa paras mitä on tullut nähtyä. Aika kaukaa joutui katselemaan, mutta eipä tuo haitannut. Digging The Grave oli aika mahtava ylläri, porukka oli vaan ihmeen koomassa sen aikana :o Torrentti lataukseen -> M.i.k.key: ? Sehän heitti voltin? Hitto kun missasin tuon, kuulemma läjähti komeasti selälleen :D |
Dunga 26.06.2009 10:46:23 | |
---|
M.i.k.key: ? Sehän heitti voltin? Joo, mutta biisin nimen voisi sentään kirjoittaa oikein ;) War... war never changes. |
Lancelot 26.06.2009 10:48:06 | |
---|
|
M.i.k.key 26.06.2009 10:49:05 | |
---|
Void: Joo, mutta biisin nimen voisi sentään kirjoittaa oikein ;) Jaa, katos niinpä onkin. Mä ajattelin jo että sä oot vaan katsellut eri suuntaan sillä hetkellä... :) möllisty |
kyseinen 26.06.2009 11:05:43 | |
---|
"No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope |
sn 26.06.2009 11:09:44 | |
---|
Itse asiassa tän päivän Hesarissa tuo juttu oli ihan ok. Vaikkakin väitti Pattonin heittäneen "I am just a manin" lopussa voltin... amatööri Kirjoittipa myös löysästi lainaten että "...soittivat tasaisesti hittejä neljältä levyltään." Kahdelta ekaltakin (niistä kuudesta) on kuultu ainakin viittä kappaletta tällä kiertueella, joskin toissapäivänä tuli vain kolme. |
jigsore 26.06.2009 12:43:21 (muokattu 26.06.2009 12:44:09) | |
---|
Ei tosiaan hirveästi haitannut The Real Thingin poisjättö, oli oikeastaan ihan mukava ylläri kun Reunitedin jälkeen lähtikin eri biisi. Midlife Crisisin välissä Patton näytti tutkivan korttia, joita Kärsty heitteli Waltarin keikalla. Kaveri oli yhden napannut ja se oli jonkun helsinkiläisen kampaamon käyntikortti, hah. Pattonin megafonin samplet oli aika jäätäviä :D |
gandar 26.06.2009 15:06:31 | |
---|
Ruissin lipun hommanneena en ostanut lippua Kaisaniemen vetoon, vaikka niitä tuli ulkona hengaillessa useampi ihminen tarjoamaan, mutta hyvin kuului porttien ulkopuolellekin. Todella kova veto, odotan Ruissia kuin kuuta nousevaa. Ceci n'est pas une signature |
Pedroz 26.06.2009 15:45:26 | |
---|
Eero Laine: Hmm, vähän ehkä ärsyttää että kaveri feilas lippujen hankkimisen. Kuunnellut Patton-ajan levyjä joku kuutisen vuotta uskollisesti. Älkää nyt enää kehuko sitä keikkaa, vähemmästikin ärtyy. Samanlainen "paska coverbändi" -veto se oli kuin Downloadkin, älä siis huoli. Suomeksi siis ihan pirun kova keikka. "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |