moderndrummer88 26.06.2009 00:03:29 (muokattu 26.06.2009 00:04:55) | |
---|
tender.insanity: Lukihäriö. En minäkään vittuillut, vaikket osaa kirjoittaa sanaa "estetiikka" (tuolla aiemmassa viestissäsi). Joopa joo... Miksi mun pitäisi kuunnella kahdeksan vuotta musiikkia, jota en välttämättä jaksa/halua kuunnella? Onko tuo joku paikallinen tapa siellä teillä? No minä olen heviä musiikkina kuunnellut niin kauan, osaan jo muodostaa mielipiteeni hevimusiikista tämän takia, kun taas sinä muodostat mielipiteesi AFROAMERIKKALAISESTA musiikista yhden afrikkalaisen rumpulevyn perusteella, just joo. Eli sinulla on vielä vähemmän siihen asiaan kosketuspintaa kuin minulla Black Metaliin, eihän tässä ole mitään järkeä :D Voi olla. En ole kenenkään musamakua sanonut ahtaaksi. Sinä se hyökkäsit GoatHornsin levylistaa vastaan. No mitäs hittoa tämä sitten oli: tender. insanity: Mahtaa olla pimeää ja tunkkaista siellä tynnyrissä? "Ja siitäkin syystä, pysytään erossa huumeista, viinasta ja uudemmasta jazzista" |
Voi pojat, pojat, pojat... :D "Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |
moderndrummer88 26.06.2009 00:26:00 (muokattu 26.06.2009 00:27:49) | |
---|
Wiitala: Voi pojat, pojat, pojat... :D Hauskaahan tää on :D E: Mutta annetaanpa puolustukselle mahdollisuus! Ei muuta kuin biisejä kehiin, missä tämä bläkkisgenren monimuotoisuus oikein puhkeaa kukkaan! Mielelläni kuuntelen ihan avoimin mielen. "Ja siitäkin syystä, pysytään erossa huumeista, viinasta ja uudemmasta jazzista" |
Ottoko 26.06.2009 00:42:02 | |
---|
Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |
GoatHorns 26.06.2009 00:51:43 (muokattu 26.06.2009 01:06:30) | |
---|
|
valtse 26.06.2009 00:59:28 | |
---|
As I'm stalked by the shadow of death's hand
My heathen pride is scarred across the land. |
moderndrummer88 26.06.2009 03:21:16 (muokattu 26.06.2009 03:28:27) | |
---|
Ottoko: Kuuntelepas tästä vaikka muutama. Shining: http://www.youtube.com/watch?v=QNkiI_LSLjU&feature=relatedTästä ei jääny mitään muuta päähän kuin kahden markan terassidynamiikka. Agalloch: http://www.youtube.com/watch?v=nCAsN09ZAzE&feature=fvstTässä biisissä oli ihan mukava kohta siinä minuutin jälkeen, mutta laulajan kliinisoundi kuulosti joltain flunssaiselta teiniltä ja tökeröt kuorot pilas sit senkin. Akkareista plussaa... Ja sit taas laulajan "örinä" kuulosti siltä, että on varmaan miksaajilla tuskaiset hetket saada se keikoilla kuulumaan, eli örinässä ei ole munaa laisinkaan... Emperor: http://www.youtube.com/watch?v=bj_g0hpVUKwNo niin! Siinähän oli kaikki hevikliseet samassa paketissa, tukutuku-, laukka- ja blastkomppi sekä halvan kuuloinen synasoundi. Oikein kivaa puuduttavaa sahausta. Tuli mieleen joku köyhän miehen SYL... GoatHorns: ^ Vähän lisää vielä: Dissection: http://www.youtube.com/watch?v=tW2wxj7brR8Rumpujen soitto oli ihme hiplausta, ei semmonen heviin kuulu! Kitarointi oli ihan hiton puuduttavaa. Laulussa oli ihan jees meininki! Drudkh: http://www.youtube.com/watch?v=KrJnmylWWu8Taas sitä tosi köyhää terassidynamiikka, raati esittää erityiskiitoksen kitarasoundeista joista ei saa mitään selvää. Biisi kestää ja kestää, mutta mitään ei tapahdu, hohhoijjaa. Kuka opettaisi BM-kitaristeille rytmiikan käyttöä... Kampfar: http://www.youtube.com/watch?v=g8bu8NLsG2cTämähän suorastaan pursusi yllätyksiä, arvasin täsmälleen oikean kohdan missä tuo köpö intro räjähtää... Ja tässäkään ei mitään muuta kuin sitä samaa kahden dynamiikkatason käyttöä. Taake: http://www.youtube.com/watch?v=K_iJqePQs04Erilaisia osia pötkössä toistensa jälkeen vailla mitään logiikkaa, hurraa! Hyvin ne sahaa kitaraa... Ja vaikkapa Alghazanth: http://www.youtube.com/watch?v=EENY53nvjxQTämä oli paras tähän mennessä, tosin ihan vitun puuduttavaa kitarointia, mutta kun ei osaa niin ei osaa. valtse: Pistetään nyt vielä yksi biisi sitä paljon puhuttua Arcturusta (kyllähän tämä nyt ainakin vielä black metallista menee): http://www.youtube.com/watch?v=V2sxLAWKpJk Jee, kitaristit malttoivat olla sahaamatta koko joka välissä..! Mutta noissa osissa taas ei ollu mitään järkeä, ihan irrallista kamaa. Nykyhevi on tehnyt itselleen karhunpalveluksen näissä äärimmäisyyksiin pyrkimisissä, musiikki ei enää kuulosta raskaalta ja ahdistavalta vaan lähinnä juuri surinalta. Tuossa on biisi joka luuttuaa lattioita noilla kaikilla teidän esimerkeillä! Hiton ahdistava ja raskas tunnelma biisissä, kunnon lopunajan meininki, tunnelmaa kasvatetaan ja luodaan jännitystä loppuun asti! Ilman mitään tuplabasareita, sirkkelisäröjä tai örinöitä, mitään näistä ei tarvita kun sävellys on kunnossa: http://www.youtube.com/watch?v=akt3awj_Ah8 E: Ei sitä raskautta saada biiseihin nopeudesta vaan juuri siitä toisesta päästä. "Ja siitäkin syystä, pysytään erossa huumeista, viinasta ja uudemmasta jazzista" |
lethus1 26.06.2009 08:10:24 (muokattu 26.06.2009 08:16:42) | |
---|
moderndrummer88 Emperorin With Strenght I Burnista: No niin! Siinähän oli kaikki hevikliseet samassa paketissa, tukutuku-, laukka- ja blastkomppi sekä halvan kuuloinen synasoundi. Oikein kivaa puuduttavaa sahausta. Tuli mieleen joku köyhän miehen SYL... Jostain syystä tämä repsautti pahasti. Edit: disclaimer, Emperor ja Syl molemmat imo vitun hyviä. Vompatti |
tender.insanity 26.06.2009 08:10:54 (muokattu 26.06.2009 08:13:36) | |
---|
moderndrummer88: Tuossa on biisi joka luuttuaa lattioita noilla kaikilla teidän esimerkeillä! Hiton ahdistava ja raskas tunnelma biisissä, kunnon lopunajan meininki, tunnelmaa kasvatetaan ja luodaan jännitystä loppuun asti! Ilman mitään tuplabasareita, sirkkelisäröjä tai örinöitä, mitään näistä ei tarvita kun sävellys on kunnossa: http://www.youtube.com/watch?v=akt3awj_Ah8 E: Ei sitä raskautta saada biiseihin nopeudesta vaan juuri siitä toisesta päästä. Äh, kuka tahansa osaa ajaa 1200:lla Ladalla 30kmh. Onkos tää nyt sitä samaa, että "Minun nuoruudessani käyttäydyttiin/Kun minä olin intissä, niin se oli rankkaa." Seuraavaksi varmaan haukut nykylaulajat ja ylistät Ozzy "Lammas" Osbournea. Palataksemme säikeen aiheeseen, Ozzyn laulu on jotain, mikä naurattaa usein. En voi käsittää, miten se on niin pop. Kauheaa nasaalia määkimistä vuodesta toiseen. Kuulostaa kuin sillä olisi heroiinisuppo sieraimissa. Mitenkään Ozzyn biisejä väheksymättä ja kunnioitan tyypin uraa - mutten nistiä itse. E: Muuten, kun moderndrummer ylistit SYLiä ja lyttäsit bläkkiksen tylsät kuviot, niin kuuntelepa vaikka 'Shitstorm' tai 'You Suck'. Kahden riffin biisejä molemmat. Ja SYLin tuotanto pohjautuu usein Hoglandin hipelöintiin ennemmin kuin vaikeisiin riffeihin. |
moderndrummer88 26.06.2009 09:07:25 (muokattu 26.06.2009 09:18:00) | |
---|
tender.insanity: Äh, kuka tahansa osaa ajaa 1200:lla Ladalla 30kmh.
Koska kunnon todelliset muusikot osaa soittaa ihan vitun nopeesti koko ajan, niinkuin taitavat bm-muusikot tekee... Etkai tosissaan voi alkaa dissaamaan kenenkään laulusaundia kaikkien noiden pätkien jälkeen :D Muuten, kun moderndrummer ylistit SYLiä ja lyttäsit bläkkiksen tylsät kuviot, niin kuuntelepa vaikka 'Shitstorm' tai 'You Suck'. Kahden riffin biisejä molemmat. Ja SYLin tuotanto pohjautuu usein Hoglandin hipelöintiin ennemmin kuin vaikeisiin riffeihin You Suckin tiedän jo etukäteen ja kuuntelin nyt sen tässä ihan muistinvirkistyksesti, tuossa biisissähän on aika montakin eri kitarajuttua. Sitäpaitsi muutenkin pitäisin tuota lähinnä sellaisena levyn huumoripalana, koska Devin on aina osannu pitää huumorin mukana tässä hevipuuhassa. Ja Hoglan jos kuka on viimeinen rumpali joka hipelöi rumpuja :D Sehän on malliesimerkki miten niitä hevissä pitääkin hakata. "Ja siitäkin syystä, pysytään erossa huumeista, viinasta ja uudemmasta jazzista" |
tender.insanity 26.06.2009 09:30:44 | |
---|
moderndrummer88: Koska kunnon todelliset muusikot osaa soittaa ihan vitun nopeesti koko ajan, niinkuin taitavat bm-muusikot tekee... Etkai tosissaan voi alkaa dissaamaan kenenkään laulusaundia kaikkien noiden pätkien jälkeen :D 1700-1800 lukujen suuret säveltäjät taisivat myös olla ei todellisia muusikkoja, kun välillä väänsivät sellaista tilulilua, että jopa Herman "tilu" Li kakkii housuunsa. Paganinin tuotoksista puhumattakaan. You Suckin tiedän jo etukäteen ja kuuntelin nyt sen tässä ihan muistinvirkistyksesti, tuossa biisissähän on aika montakin eri kitarajuttua. Niin. Kolme riffiä (jos oikein muistan). Mites se meni? Yksi, kaksi, monta.. Ja Hoglan jos kuka on viimeinen rumpali joka hipelöi rumpuja :D Sehän on malliesimerkki miten niitä hevissä pitääkin hakata. Sittenhän sun luulisi tykkäävän edes jonkin verran sen bändeistä, missä on paukuttamassa; Death, Old Man's Child,... |
moderndrummer88 26.06.2009 09:33:40 (muokattu 26.06.2009 09:34:42) | |
---|
tender.insanity: 1700-1800 lukujen suuret säveltäjät taisivat myös olla ei todellisia muusikkoja, kun välillä väänsivät sellaista tilulilua, että jopa Herman "tilu" Li kakkii housuunsa. Paganinin tuotoksista puhumattakaan. Niin, välillä, ei koko ajan, eikä se tilulilu ollu mikään musiikin itseisarvo. Niin. Kolme riffiä (jos oikein muistan). Mites se meni? Yksi, kaksi, monta.. Niin no eipä niitä ton enempää alle kolmeminuuttisessa biisissä tarvii ollakkaan, ettei tule sellaista sekavaa pläjäystä kuten nuo useimmat esimerkit. Sittenhän sun luulisi tykkäävän edes jonkin verran sen bändeistä, missä on paukuttamassa; Death, Old Man's Child,... Jos paskakasan päälle laittaa kirsikan niin ei se siitä vielä kakkua tee. E: Ohitit oikein nätisti kaikki minun puheet siitä miten ahdasmielinen sinäkin tunnut olevan musiikin suhteen, nappisuoritus..! "Ja siitäkin syystä, pysytään erossa huumeista, viinasta ja uudemmasta jazzista" |
Parasite 26.06.2009 09:55:09 | |
---|
Meneekös teillä pojat vähän off-topicin puolelle? "Täydellisyyden ylläpitäminen on parasta mitä mies voi tehdä rahakasan päältä." -Sir Härö |
Milkop 26.06.2009 09:56:12 (muokattu 26.06.2009 09:59:14) | |
---|
Ketju joka on aiheuttanut spontaanin repeämisen. "People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin |
tender.insanity 26.06.2009 10:32:38 | |
---|
moderndrummer88: E: Ohitit oikein nätisti kaikki minun puheet siitä miten ahdasmielinen sinäkin tunnut olevan musiikin suhteen, nappisuoritus..! Ehkä ahdasmielinen joo, mutten näe mitään syytä laajentaa levyhyllyn valikoimaa, kun olen tyytyväinen tämänhetkiseen tilanteeseen. Chuck Norris luuttuaa lattiaa Black Sabbathilla kierrepotkurykelmän jälkeen ja mun äiti tekee parempaa ruokaa kuin sun. Anna hali ja pusi. |
moderndrummer88 26.06.2009 10:53:25 | |
---|
tender.insanity: Ehkä ahdasmielinen joo, mutten näe mitään syytä laajentaa levyhyllyn valikoimaa, kun olen tyytyväinen tämänhetkiseen tilanteeseen. Ehkä kannattaisi antaa olla haukkumatta mun musamaun laajuutta siinä tapauksessa. Chuck Norris luuttuaa lattiaa Black Sabbathilla kierrepotkurykelmän jälkeen ja mun äiti tekee parempaa ruokaa kuin sun. Anna hali ja pusi. Niinpä niin, heti kun sulta loppuu oikea asia niin pitää alkaa perseilemään, no mikäs siinä. Saatinpahan tämäkin asia päätökseen... "Ja siitäkin syystä, pysytään erossa huumeista, viinasta ja uudemmasta jazzista" |
GoatHorns 26.06.2009 11:10:50 (muokattu 26.06.2009 11:21:00) | |
---|
Arvasihan sen. Jotkut eivät yksinkertaisesti kykene tajuamaan black metallia, mutta jos korvat ovat tottuneet johonkin Stam1nan ja SYLin äärimmäisen moderniin soundimaailmaan niin ei voi mitään. Ja halusi tai ei, moderndrummer88 on jo ennakkoon päättänyt että black metal on naurettavaa paskaa ja etsii biiseistä juuri ne piirteet, jotka ovat jostain syystä äärimmäisen huonoja ("terassidynamiikka"?) ja sitten keskittyy nauramaan niille, yrittämättä löytää oikeasti mitään fiilistä ja ideaa. SYL on muuten Emperorille enemmän velkaa kuin itse ikinä haluaisitkaan. |
AssHoleGang 26.06.2009 11:12:47 | |
---|
assholegangin saatanan orja kun sen ekan kerran kuulin, ja tokan, ja kolmannen, ja neljännen. nykyää hymyilyttää vaa enää http://www.mikseri.net/artists/?id=111964 |
moderndrummer88 26.06.2009 11:20:18 | |
---|
GoatHorns: Arvasihan sen. Jotkut eivät yksinkertaisesti kykene tajuamaan black metallia, mutta jos korvat ovat tottuneet johonkin Stam1nan ja SYLin äärimmäisen moderniin soundimaailmaan niin ei voi mitään. Ja halusi tai ei, moderndrummer88 on jo ennakkoon päättänyt että black metal on naurettavaa paskaa ja etsii biiseistä juuri ne piirteet, jotka ovat jostain syystä äärimmäisen huonoja ("terassidynamiikka"?) ja sitten keskittyy nauramaan niille, yrittämättä löytää oikeasti mitään fiilistä ja ideaa. Siis minähän nimenomaan koitin poimia noita biiseistä jotain hyvääkin, lueppa tarkemmin nuo minun tekstit pölhökustaa. Ja mitä ihmettä sinä paasaat äärimmäisen modernista soundimaailmasta jos minä tännekkin laitan linkkiä Black Sabbathiin, esimerkkinä hyvästä hevistä, eihän tässä oo mitään tolkkua noissa sun perusteissa... Eikö hevari oo kuullu googlesta, www.google.com ja sinne vaan terassidynamiikka hakupalkkiin :) SYL on muuten Emperorille enemmän velkaa kuin itse ikinä haluaisitkaan. Ja Emperor Chuck Berrylle, näitähän voi kaivaa mielin määrin jos haluaa. "Ja siitäkin syystä, pysytään erossa huumeista, viinasta ja uudemmasta jazzista" |
tender.insanity 26.06.2009 11:23:47 | |
---|
moderndrummer88: Ehkä kannattaisi antaa olla haukkumatta mun musamaun laajuutta siinä tapauksessa. Missä kohtaa haukun musamakusi laajuutta? Mustavalkoiseksi olen väittänyt näkemystäsi bläkkiksestä. Siinä se. Niinpä niin, heti kun sulta loppuu oikea asia niin pitää alkaa perseilemään, no mikäs siinä. Saatinpahan tämäkin asia päätökseen... Perseily on tarttuvaa. Itepä aloitit. Antaa tämän nyt olla tässä. Ei pilata hyvää ketjua tämän enempää. Jos sulla on jotain järkevää sanottavaa tai muuten vain tahdot sivistää alempiarvoisiasi, niin laita privana. |