Aihe: Biisejä jotka ovat aiheuttaneet spontaanin repeämisen
1 2 3 4 517 18 19 20 2162 63 64 65 66
Linnunlaulupuu
25.06.2009 14:50:32
Milkop: Tuli yllättävän murhanhimoiset fiilikset tuon jälkeen.

Samoin. Vaikka olin toisaalta myyty takapenkin kaverin "let's have some fun" -fraseeraukselle.
"Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen"
moderndrummer88
25.06.2009 15:23:57
GoatHorns: ^ Teknisesti heppoista kamaa?

Niin juuri. Teknisesti heppoista kamaa. Onko se teknisesti taitava formulakuski joka ei osaa muuta kuin painaa kaasun täysillä pohjaan? Muuta tekniikkaa noilta äärimetallisteilta ei löydy.
"Ja siitäkin syystä, pysytään erossa huumeista, viinasta ja uudemmasta jazzista"
tender.insanity
25.06.2009 17:24:03
moderndrummer88: Niin juuri. Teknisesti heppoista kamaa. Onko se teknisesti taitava formulakuski joka ei osaa muuta kuin painaa kaasun täysillä pohjaan? Muuta tekniikkaa noilta äärimetallisteilta ei löydy.

Arcturus

*Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!*
moderndrummer88
25.06.2009 17:34:13 (muokattu 25.06.2009 17:36:45)
tender.insanity: Arcturus

Kuuntelin muutaman kappaleen parilta eri levyltä. Jäikö sulta nyt huomaamatta yksi sana tuosta mun kirjoituksesta: äärimetallisteilta, vai oliko tuo joku vitsi? Iron Maidenkin on äärimetallimpaa kuin tämä tavara.

E: siistimistä
"Ja siitäkin syystä, pysytään erossa huumeista, viinasta ja uudemmasta jazzista"
Rauniotorni
25.06.2009 18:58:05
moderndrummer88: Niin juuri. Teknisesti heppoista kamaa. Onko se teknisesti taitava formulakuski joka ei osaa muuta kuin painaa kaasun täysillä pohjaan? Muuta tekniikkaa noilta äärimetallisteilta ei löydy.

Opeth, Death jne. ?
It's fucked to hear one idiot's words, but worse to see other believe it.
tender.insanity
25.06.2009 19:10:53 (muokattu 25.06.2009 19:13:04)
moderndrummer88: Kuuntelin muutaman kappaleen parilta eri levyltä. Jäikö sulta nyt huomaamatta yksi sana tuosta mun kirjoituksesta: , vai oliko tuo joku vitsi? Iron Maidenkin on äärimetallimpaa kuin tämä tavara.

E: siistimistä

Käsittääkseni Arcturuksen jäsenet ovat aika pitkälti vaikuttaneet rankempaa musaa soittavissa bändeissä; Mayhem, Kovenant, Dimmu Borgir, Satyricon, Ved Buenes Ende.

No ei. Paskoja ovat pojat omissa instrumenteissaan.

E: Ainiin, Ihsahnkin luikautti yhden biisin Arcturuksessa.
moderndrummer88
25.06.2009 19:56:51 (muokattu 25.06.2009 20:00:14)
Nattestid: Opeth, Death jne. ?

Deathia en ole kuunnella, Opethia kylläkin. Ja sehän on aivan loistava bändi. Mutta siis nyt puhuttiin näistä äärimetallibändeistä joiden musiikki alkaa lähestyä suurin piirtein white noisea.

Käsittääkseni Arcturuksen jäsenet ovat aika pitkälti vaikuttaneet rankempaa musaa soittavissa bändeissä; Mayhem, Kovenant, Dimmu Borgir, Satyricon, Ved Buenes Ende.

No ei. Paskoja ovat pojat omissa instrumenteissaan.

E: Ainiin, Ihsahnkin luikautti yhden biisin Arcturuksessa.

Samanlailla se pelkästään kaasua painava kuski on paska kuski oli se sitten ajanu vaikka kuinka montaa formulaa. Eikö noiden kaikkien bändien estettiikka perustu siihen hypernoputeen, joka ei edes kuulosta raskaalta, vaan joltain hiton surinalta?
Ottoko
25.06.2009 20:49:58

Black Metal ei ole pelkkää nopeaa soittamista, jos vähän, edes pikkiriikkisen käyttäisit aikaa tutustumaan siihen musiikin tyylisuuntaan, etkä vain tuomitsisi koko genreä pintaraapaisun perusteella, niin saattaisin jopa arvostaa mielipidettäsi. Mutta tästä väitteestäsi on huomattavissa aivan selvästi ettet niin ole tehnyt.
Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew
tender.insanity
25.06.2009 21:22:48 (muokattu 25.06.2009 21:23:05)
moderndrummer88:
Samanlailla se pelkästään kaasua painava kuski on paska kuski oli se sitten ajanu vaikka kuinka montaa formulaa. Eikö noiden kaikkien bändien estettiikka perustu siihen hypernoputeen, joka ei edes kuulosta raskaalta, vaan joltain hiton surinalta?

Mahtaa olla pimeää ja tunkkaista siellä tynnyrissä?

Vertaisin mieluummin tällä sivulla mainittuja bändejä ralliautolla ajoon. Koulutettu apinakin osaa painaa kaasua motarilla. 170kmh metsikössä vaatii jotain muutakin.

Itse lasken muuten Strapping Young Ladin äärimetalliksi, vaikkei örinää sinänsä olekaan. Ihmetellyt useasti, miksi Steve Vai bongasi tuon SYLin laulajan aikoinaan omaan bändiinsä. Ihme surisijapärisijä.

Pakko tuon moderndrummerin on olla iso paha peikko. Tai sitten on ollut tosi ankea lapsuus =)
Milkop
25.06.2009 22:08:09

tender.insanity: Ihmetellyt useasti, miksi Steve Vai bongasi tuon SYLin laulajan aikoinaan omaan bändiinsä. Ihme surisijapärisijä.

:-------D

Hyvin te vedätte, ei siinä mitään.
"People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin
moderndrummer88
25.06.2009 22:31:05 (muokattu 25.06.2009 22:37:15)
GoatHorns: Sinun vastauksesi kaikessa yksisilmäisyydessään ja lapsellisuudessaan on lähempänä neljättä luokkaa kuin yliopistoa :P

Mitä hittoa :D

Yhtälailla voisin sanoa koko jazz-rumpaloinnin perustuvan siihen että "räplää sitä ridea kuin tyttöystävääsi",

Mutta tätähän se jazzrumpalointi juuri on...

Ja aika kummallinen käsitys sinulla on urheiluautoilusta jos se perustuu vain siihen että painaa kaasua niin paljon kuin kerkeää, ei sinne ketä tahansa perjantaikaasuttelijaa oteta.

Niin no jos lukisit minun viestini kunnolla niin tuo olikin HUONON kuskin määritelmä, ok?

Itse kitaraa muutaman vuoden soittaneena voisin sanoa että metallin soittaminen vaatii soittajalta yllättävän paljon. Se että omat korvasi eivät tulkitse musiikiksi mitään minkä gain menee yli 3, ei kerro juuri mitään todellisuudesta. Sinulla on yksinkertaisesti oma, ahdas mielipiteesi. Laatikossa on tottakai turvallisempi tunnelma.

Kuules nyt, minä olen soittanut heviä kauemmin kuin sinä olet koko kitaraa ja varmasti keikkaillukkin sillä saralla enemmän, että turha alkaa äpisemään. Ja kuuntelen heviä edelleen lähes päivittäin, Panteraa, Messhuggahia, SYLiä, Opethia Rotten Soundia Stam1naa, Diabloa... Se että kuuntelen muutakin musaa kuin heviä on saanu minut karsimaan ne paskat hevibändit kuuntelusta pois, kun sen ajan voi kuunnella jotain hyvää muuta musaa. Mitäs jazzin saralta sinä kuuntelet? Eli kuka tässä nyt on se ahdasmielinen, häh?

Ottoko:
Black Metal ei ole pelkkää nopeaa soittamista, jos vähän, edes pikkiriikkisen käyttäisit aikaa tutustumaan siihen musiikin tyylisuuntaan, etkä vain tuomitsisi koko genreä pintaraapaisun perusteella, niin saattaisin jopa arvostaa mielipidettäsi. Mutta tästä väitteestäsi on huomattavissa aivan selvästi ettet niin ole tehnyt.

Ei varmaan ole ei, mutta tämä se tuntuu olevan ainoa puolustus aina BM-tyypeillä, että ne tulee suut vaahdossa selittämään siitä, että minkälaista huikeaa teknistä taituruutta se vaatii vetää niin saakelin nopeaa musiikkia. Muita perusteluja ei juuri näe. Kuten jo tässäkin ketjussa nähtiin, heti ensimmäisenä hyökättiin juuri tuolla argumentilla, hoh...

tender. insanity: Mahtaa olla pimeää ja tunkkaista siellä tynnyrissä?

Ei ole tynnyriä, lue ylempää tätä viestiä.

Vertaisin mieluummin tällä sivulla mainittuja bändejä ralliautolla ajoon. Koulutettu apinakin osaa painaa kaasua motarilla. 170kmh metsikössä vaatii jotain muutakin.

Niin metsikössähän se Immortalikin soittelee yleensä, eli totta puhut :) Sama sanoa ralliautoilijoista, niidenkin pitää osata jarruttaa höllätä kaasua jne, eli tähän pätee aivan samalla tavalla se minun formulavertaus...

Itse lasken muuten Strapping Young Ladin äärimetalliksi, vaikkei örinää sinänsä olekaan. Ihmetellyt useasti, miksi Steve Vai bongasi tuon SYLin laulajan aikoinaan omaan bändiinsä. Ihme surisijapärisijä.

SYLin musiikissahan nimenomaan tapahtuu paljon muutakin kuin sitä tolkutonta sahausta. On hienoa katsoa kun Devin venyy livepätkissä uskomattomiin suorituksiin soittaessaan monimutkaisia kitarakuvioita ja vielä laulaen samalla. Mutta BM:ssä ne kuviot tuppaa olemaan vaan muutaman soinnun tai parin äänen vitun nopeaa sahausta.

Pakko tuon moderndrummerin on olla iso paha peikko. Tai sitten on ollut tosi ankea lapsuus =)

Suosittelen sinullekkin lämpimästi tuloa sieltä hevitynnyristä ja tutustumaan vaikka afroamerikkalaiseen musiikkiin, vois vähän avata sunkin silmiä, kun otit kerta tynnyrit puheeksi...

E: Luin vielä tuon sun levylistan läpi ihan huvikseen GoatHorns, todella ahtaalta vaikuttaa sen perusteella sun musamaku...
tender.insanity
25.06.2009 22:53:48
moderndrummer88:
Suosittelen sinullekkin lämpimästi tuloa sieltä hevitynnyristä ja tutustumaan vaikka afroamerikkalaiseen musiikkiin, vois vähän avata sunkin silmiä, kun otit kerta tynnyrit puheeksi...

Olen tutustunutkin. Hyllyssä komeilee yksi afrikkalainen rumpulevy. Ei ihan mun makuuni. Mutta jos arvostelesin sinun tyyliisi, niin sanoisin etten tykkää, koska mne on mustia ja ne on kaikki samanlaisia. Paukutetaan onttoja puunrunkoja kun ei ole varaa ostaa edes Millennium rumpusettiä.

Ei pidä angstata siellä. Raota aamulla kantta, että näet pilkahduksen auringosta. Se piristää. Sen jälkeen terassille.

PS: Musta tuntuu, että moderndrummer on saanut pakit tytöltä, joka kuuntelee bläkkistä. Pakko olla jotain sellaista, kun ei tuollaisia luonnonoikkuja muuten synny.
moderndrummer88
25.06.2009 23:01:37 (muokattu 25.06.2009 23:04:27)
tender.insanity: Olen tutustunutkin. Hyllyssä komeilee yksi afrikkalainen rumpulevy.

Tämä oli jo viimeinen naula arkkuun, et edes tiedä mitä afroamerikkalainen musiikki on :D

Ei ihan mun makuuni. Mutta jos arvostelesin sinun tyyliisi, niin sanoisin etten tykkää, koska mne on mustia ja ne on kaikki samanlaisia. Paukutetaan onttoja puunrunkoja kun ei ole varaa ostaa edes Millennium rumpusettiä.

No sano tuo sen jälkeen vasta kun olet kuunnellut 8 vuotta sitä musiikkia ja kuuntelet päivittäin edelleenkin, niin tule sit vasta urputtamaan minulle siitä musasta, kuten minä tulen hevistä, sit se ois vasta "minun tyylillä" tehtyä.

Ei pidä angstata siellä. Raota aamulla kantta, että näet pilkahduksen auringosta. Se piristää. Sen jälkeen terassille.

Niin no sinullahan tässä se ahdas musamaku edelleenkin tuntuu olevan, ei minulla!

PS: Musta tuntuu, että moderndrummer on saanut pakit tytöltä, joka kuuntelee bläkkistä. Pakko olla jotain sellaista, kun ei tuollaisia luonnonoikkuja muuten synny.

Hell no...

E: Eihän teiltä oo tullu mitään kunnollisia vasta-argumentteja, pelkkää paskanpuhumista minun musamausta, josta teillä ei ole näemmä mitään hajua. Hei yrittäkää edes :D
foetor ex ore
25.06.2009 23:31:36
Kari Peitsamon sanoitus.

"Sanoit että lensit yli Atlantin mutta sitten kävi ilmi ettet lentänytkään yli Atlantin---"
tender.insanity
25.06.2009 23:34:45 (muokattu 25.06.2009 23:34:57)
moderndrummer88: Tämä oli jo viimeinen naula arkkuun, et edes tiedä mitä afroamerikkalainen musiikki on :D)

Lukihäriö. En minäkään vittuillut, vaikket osaa kirjoittaa sanaa "estetiikka" (tuolla aiemmassa viestissäsi).

No sano tuo sen jälkeen vasta kun olet kuunnellut 8 vuotta sitä musiikkia ja kuuntelet päivittäin edelleenkin, niin tule sit vasta urputtamaan minulle siitä musasta, kuten minä tulen hevistä, sit se ois vasta "minun tyylillä" tehtyä.

Miksi mun pitäisi kuunnella kahdeksan vuotta musiikkia, jota en välttämättä jaksa/halua kuunnella? Onko tuo joku paikallinen tapa siellä teillä?

Niin no sinullahan tässä se ahdas musamaku edelleenkin tuntuu olevan, ei minulla!

Voi olla. En ole kenenkään musamakua sanonut ahtaaksi. Sinä se hyökkäsit GoatHornsin levylistaa vastaan.

E: Eihän teiltä oo tullu mitään kunnollisia vasta-argumentteja, pelkkää paskanpuhumista minun musamausta, josta teillä ei ole näemmä mitään hajua. Hei yrittäkää edes :D

Ei voi ottaa kauhalla kun on annettu lusikalla.
Sergei Fallinen
25.06.2009 23:45:05
Ei varmaan ole ei, mutta tämä se tuntuu olevan ainoa puolustus aina BM-tyypeillä, että ne tulee suut vaahdossa selittämään siitä, että minkälaista huikeaa teknistä taituruutta se vaatii vetää niin saakelin nopeaa musiikkia. Muita perusteluja ei juuri näe. Kuten jo tässäkin ketjussa nähtiin, heti ensimmäisenä hyökättiin juuri tuolla argumentilla, hoh...

niinpä, eikä ollut eka kerta täs ketjus. parin sivun välein toistuu tää et joku sanoo et bm on huvittavaa syystä X ja sit seuraavat 5 viestiä on kauheen närkästynyttä nillitystä siitä, kuinka kukaan ei ymmärrä kyseistä taidemuotoa

se, että en ole kuullut yhtäkään black metal -biisiä joka vaatisi pisaraakaan taitoa, ei tarkota ettei sellaisia voisi olla. tai, etten tiedä yhtään bm-muusikkoa joka osaisi vetää vaikkapa jatsia tai klasaria. sellasia varmasti on - sen voi ottaa annettuna, ei kenenkään tarvi erikseen mainita, ettei kukaan ole voinut kuulla kaikkia maailman biisejä tai artisteja. mutta ei se myöskään tarkota automaattisesti sitä, ettenkö tietäisi mitään koko genrestä. eikä sekään varsinaisesti kuulu tän ketjun alaisuuteen, että maailmassa on myös paljon ihmisiä, jotka tuomitsee genren Y omien stereotypioidensa perusteella.
Juho L
25.06.2009 23:45:33 (muokattu 25.06.2009 23:48:04)
Mielestäni kaurapuuro on paskaa ruokaa, koska se ei maistu yhtään munakokkelilta. Paljon munakasta syöneenä kyllä tiedän miltä munakkaan tulee maistua ja tällä kokemuksella voin sanoa, että puuro ei munakkaalta maistu; eikä tule maistumaan! Puuro aina samaa. Toista se on munakkaan kanssa!

Se on kyllä kumma homma miten ihmiset aina sanoo, että kaurapuuro on ihan hyvää, mutta missä siinä on ne munakkaan aromit ja vivahteet? Jotenkin tuntuu, että puuron syöjät eivät mitään muuta arvostakaan kuin sitä, että ruoassa on kauraa ja se on puuroa. Mitä sitten tulee vielä näiden valmistukseen, niin itse munakkaita vuosia valmistaneena voin sanoa, että puuroa osaa tehdä kuka tahansa. Itse en puuroa valmista, sattuneesta syystä.
foetor ex ore
25.06.2009 23:50:07 (muokattu 25.06.2009 23:54:12)
Juho L: Mielestäni kaurapuuro on paskaa ruokaa, koska se ei maistu yhtään munakokkelilta. Paljon munakasta syöneenä kyllä tiedän miltä munakkaan tulee maistua ja tällä kokemuksella voin sanoa, että puuro ei munakkaalta maistu; eikä tule maistumaan! Puuro aina samaa. Toista se on munakkaan kanssa!

Se on kyllä kumma homma miten ihmiset aina sanoo, että kaurapuuro on ihan hyvää, mutta missä siinä on ne munakkaan aromit ja v----i tahansa. Itse en puuroa valmista, sattuneesta syystä.

Juho L is a god!

e. heitin ton vitun kaubajseb eabdinuklka!
Sergei Fallinen
25.06.2009 23:51:38
Juho L: Mielestäni kaurapuuro on paskaa ruokaa, koska se ei maistu yhtään munakokkelilta. Paljon munakasta syöneenä kyllä tiedän miltä munakkaan tulee maistua ja tällä kokemuksella voin sanoa, että puuro ei munakkaalta maistu; eikä tule maistumaan! Puuro aina samaa. Toista se on munakkaan kanssa!

Se on kyllä kumma homma miten ihmiset aina sanoo, että kaurapuuro on ihan hyvää, mutta missä siinä on ne munakkaan aromit ja vivahteet? Jotenkin tuntuu, että puuron syöjät eivät mitään muuta arvostakaan kuin sitä, että ruoassa on kauraa ja se on puuroa. Mitä sitten tulee vielä näiden valmistukseen, niin itse munakkaita vuosia valmistaneena voin sanoa, että puuroa osaa tehdä kuka tahansa. Itse en puuroa valmista, sattuneesta syystä.

mutta kai tiedät myös sen tarinan paskasta ja konvehdista? harvapa konvehtia maistanut vaivautuu siitä pökäleestä niitä aromeja edes etsiskelemään
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)