Lefaseer 21.06.2009 21:50:41 (muokattu 21.06.2009 21:54:06) | |
---|
Miten tuon spotifyn saa toimimaan last.fm kanssa. Laitoin sieltä asetuksista enable scrobling to last.fm mutta ei piisit ilmesty profiiliin. EDIT: ilmesty kaikki kerralla vähän ajan päästä :D |
SirElwood 21.06.2009 21:54:29 | |
---|
Lefaseer: Miten tuon spotifyn saa toimimaan last.fm kanssa. Laitoin sieltä asetuksista enable scrobling to last.fm mutta ei piisit ilmesty profiiliin. Kai laitoit myös käyttäjätunnuksen ja salasanan? Tosin, joskushan nuo taitaa aika pitkälläkin viiveellä ilmestyä sinne ihan normaalistikin. |
Exhausted 22.06.2009 09:16:10 | |
---|
On myös hyvä muistaa, että last.fm-softa ei näytä reaaliajassa soivaa biisiä kuten Winampin kanssa, vaan Spotify hoitaa scrobblauksen suoraan last.fm:ään. |
Jag 22.06.2009 16:34:56 | |
---|
Mainosten määrä tuntuu moninkertaistuneen. Ovat vain näitä Spotifyn omia mainoksia, mistä ei mainostuloja firmalle heru. Taitaa olla yritys ärsyttää pois ilmaisversiosta :). Mikäs siinä "Ja jotta soppa olisi täydellinen, sulassa sovussa näiden pahuuden palvelijoiden kanssa metallimusiikista nauttii sivareita, kasvissyöjiä ja muita ekoaktivisteja".
-MOT |
H4Zu 22.06.2009 16:42:51 | |
---|
Jag: Mainosten määrä tuntuu moninkertaistuneen. Ovat vain näitä Spotifyn omia mainoksia, mistä ei mainostuloja firmalle heru. Taitaa olla yritys ärsyttää pois ilmaisversiosta :). Mikäs siinä Jep! Sai minut myös eilen siirtymään Premiumiin. Mielellään tukee hyvää palvelua suhteellisen halpaan hintaan. Mikä meitä vaivaa? |
Jag 22.06.2009 17:49:13 | |
---|
"Ja jotta soppa olisi täydellinen, sulassa sovussa näiden pahuuden palvelijoiden kanssa metallimusiikista nauttii sivareita, kasvissyöjiä ja muita ekoaktivisteja".
-MOT |
jassi 23.06.2009 02:55:21 | |
---|
Meikä lähti myös Premium kantaan. Oletin kyllä, että premiumin kautta olis löytynyt enemmän levyjäkin, eli ku tuolla maksuttomalla puolella oli useammalta artistilta vaillinaisia kataloogeja tarjolla, niin naiviisti oletin premium-palvelun täydentävän ne. Eipä perkule täydentäny. Mutta yhtäkaikki, kyllä tuosta sen kympin maksaa ihan mutisematta. Ei toisten tekemän musan pidä olla ilmaista. Jos haluaa musiikkia ilmaseksi, niin viheltelee vaikka. Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee. |
moderndrummer88 23.06.2009 03:57:09 | |
---|
Pitääkö siis tuonne spotify.com sivulle kun laittelee ne omat tiedot, laittaa ihan oma postinumero vai tuo 69002? Koska tuossa linkissä missä neuvotaan ilmaiseen spotifyihin on seuraava ohje 4. Register with preselected country and zip code: W1A 1AA eli kaiken jären mukaan tuossa vaiheessa, kun laitetaan tuonne sivulle noi tiedot josta sen spotifyn saa, pitää käyttää tuota W1A 1AA postal codea? Itse tein niin ja sitten spotifyn sivuilla vaihdoin maaksi Suomen ja postal codeksi sen 69002. Spotify lähti toimimaan moitteettomasti, mutta onko nyt vaaraana, että se ei parin viikon jälkeen enää toimikkaan väärän postal coden takia? "Ja siitäkin syystä, pysytään erossa huumeista, viinasta ja uudemmasta jazzista" |
jassi 23.06.2009 19:24:16 | |
---|
No mikähän vjyittu tossa mun systeemissä ny tökkii ku en pääse jstkn syystä omiin accounteihin ja mitään ei tapahu ku yritän painaa tuota "you have two invites left SHARE kohtaa. Käbälän kuva tulee kyllä, mutta napsautellessa ei mitään reaktiota! Voiko tää nyt olla jotenki tän mun koneen asetuksista kiinni vai onko spotifyllä jotku jakoestot päällä?? Nyt proffat apua! nimim. "ebätietonen-76" Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee. |
nappero 25.06.2009 01:50:36 | |
---|
On kyllä ihan kunnolla tullu lisää näitä mainoksia, nytkin tuli kaks peräkkäin. Tosiaan pitää harkita sitä maksullista.. Terve ja heipähei! |
Kitaranraiskaaja 25.06.2009 08:03:10 | |
---|
nappero: On kyllä ihan kunnolla tullu lisää näitä mainoksia, nytkin tuli kaks peräkkäin. Tosiaan pitää harkita sitä maksullista.. Mulla taas ei oo pariin päivään tullut yhtäkään mainosta vaikka olen aina pari levyä putkeen kuunnellut. |
Teijo K. 25.06.2009 08:40:26 | |
---|
Toissapäivänä asensin kun netti aukes jokusen viikon odottelun jälkeen uudessa kotonaans. Äkkiseltään vilkaistuna vaikutti erittäin lupaavalta kun iski lempparibändin siihen hakuun, ja sitten lähti tutkimaan niitä samankaltaisia mutta vielä tuntemattomia. Löyty heti kärkeen pari sellaista miltä pitää varmaan alkaa metsästämään levyjä. Aina saa kärsiä ja hävetä. |
carnation 25.06.2009 14:49:17 | |
---|
nappero: On kyllä ihan kunnolla tullu lisää näitä mainoksia, nytkin tuli kaks peräkkäin. Tosiaan pitää harkita sitä maksullista.. Mulla tulee nykyään mainoksia varmaan kahden biisin välein. Eikä nämä edes ole mitään vartin progebiisejä. WTF!? "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
nappero 25.06.2009 18:42:00 | |
---|
carnation: Mulla tulee nykyään mainoksia varmaan kahden biisin välein. Eikä nämä edes ole mitään vartin progebiisejä. WTF!? Sama täällä. Terve ja heipähei! |
Mika Kangas 25.06.2009 18:48:30 | |
---|
carnation: Mulla tulee nykyään mainoksia varmaan kahden biisin välein. Eikä nämä edes ole mitään vartin progebiisejä. WTF!? Klikkaa seuraava biisi ajoissa niin et kuule mainoksia lainkaan. |
StoRBa 25.06.2009 19:05:24 | |
---|
Mika Kangas: Klikkaa seuraava biisi ajoissa niin et kuule mainoksia lainkaan. Eikös se iske ne mainokset sinne väliin joka tapauksessa niin ettei niitä voi skipata? Onko tuo... Super Guss Cola?? Tuunausta, puunausta ja yleistä löpinää blogissa. |
esprit de corps 25.06.2009 19:36:44 | |
---|
StoRBa: Eikös se iske ne mainokset sinne väliin joka tapauksessa niin ettei niitä voi skipata? Ei. Jos vaihtaa biisin ennen kuin se loppuu, ei tule ikinä yhtään mainosta. Minä käytän tätä aika paljon, kun kuitenkin tässä koneen ääressä tulee melko paljon kuunneltua. "This is a chord, this is another, this is a third. Now form a band." |
carnation: Mulla tulee nykyään mainoksia varmaan kahden biisin välein. Eikä nämä edes ole mitään vartin progebiisejä. WTF!? Vaimolla on tuossa omalla koneellaan Sporify soimassa samalla kun siivoaa. Varmaan jo 5-6 biisiä kuunnellut eikä ensimmäistäkään mainosta! EDIT : Nyt on soinut tauotta toista tuntia eikä mainoksen mainosta ! G strings are for strippers! |
esprit de corps 25.06.2009 20:09:15 | |
---|
Minä olen sellaista miettinyt, että kumpi on oikeasti hedelmällisempi, ja kun tällaisissa tapauksissa kuitenkin puhutaan kovilla taloustermeillä, tuottoisampi, vaihtoehto; A) Suurin osa käyttäjistä ottaa ilmaisen version, jolloin yrityksille saadaan myytyä mielenkiintoista mainostilaa vai B) "Hi, I'm Jonathan from Spotify blaa blaa blaa" ja tyrkytetään tyrkyttämällä maksullista versiota, josta yksittäinen kuluttaja maksaa sen kympin kuussa. Luulisi, näin mun järkeen, että ei niin agressiivisella Spotify-mainonnalla saisi houkuteltua yrityksiä mukaan messiin, missä, kuten tunnettua, pyörii vähän isommat rahat. Mutta tää onkin vain mun kuppi teetä. Riippuu niin paljon siitä, mitä loppupeleissä halutaan, mihin pyritään. "This is a chord, this is another, this is a third. Now form a band." |
moderndrummer88 25.06.2009 20:10:48 (muokattu 25.06.2009 20:13:53) | |
---|
moderndrummer88: Pitääkö siis tuonne spotify.com sivulle kun laittelee ne omat tiedot, laittaa ihan oma postinumero vai tuo ? Koska tuossa linkissä missä neuvotaan ilmaiseen spotifyihin on seuraava ohje "4. Register with preselected country and zip code: W1A 1AA" eli kaiken jären mukaan tuossa vaiheessa, kun laitetaan tuonne sivulle noi tiedot josta sen spotifyn saa, pitää käyttää tuota W1A 1AA postal codea? Itse tein niin ja sitten spotifyn sivuilla vaihdoin maaksi Suomen ja postal codeksi sen 69002. Spotify lähti toimimaan moitteettomasti, mutta onko nyt vaaraana, että se ei parin viikon jälkeen enää toimikkaan väärän postal coden takia? anyone...? "Ja siitäkin syystä, pysytään erossa huumeista, viinasta ja uudemmasta jazzista" |