Aihe: Boss syb5 ja roland ev 5
1
spade
25.06.2009 01:03:44
Pistin tilaukseen kyseisen laitteen ja ev 5. Minkälaisia laitteita em. ovat ja kuinka hyödyllisiä? käyttökokemuksia ja ääninäytteitä (muualta kuin bossin omalta sivulta)
Lentokonesuihkuturbiinimoottoriapumekaanikkoaliupseerioppilas
rijopu
25.06.2009 13:31:13
Omistin aikoinani SYB3:n ja myöhemmin testasin SYB5:n ja suurena ongelmana näissä oli hidas träkkäys. Nämä veivät enemmän soittofiilistä kuin toivat. Ei siis kovin "musikaalisia" pedaaleita, mutta kyllä niillä pärjää.
molder
25.06.2009 16:18:31
Mulla on Syb-5. Tykkään kyllä kovasti. Pitää vaan numiskaa ensin väännellä paljon, että saa hyvän saundin ja kokeilla eri tekniikoita. Suosittelen. Syb-3 oli joskus kanssa. Mielestäni Syb-5 parempi. Paremmat saundit ja träkkäys ja saundi ei muhjuunnu yms.

spade: Pistin tilaukseen kyseisen laitteen ja ev 5. Minkälaisia laitteita em. ovat ja kuinka hyödyllisiä? käyttökokemuksia ja ääninäytteitä (muualta kuin bossin omalta sivulta)
"The SOUND of VOLUME"
_teemu_
25.06.2009 22:42:58

Mulla oli SYB-5 öbaut 6kk ajan ja sitten myin pois. Erittäin muoviset soundit ja juuri edellämainittu hidas träkkäys=vaikeeta saada toimimaan bändin kanssa tai ylipäänsä musikaalisesti. Oon nyt testaillu Electro-Harmonixin Micro Synthiä, vissiin Digitechiä ja sitten jtn vielä jota en muista, enkä mistään noista kyllä digannut. EBS vaikuttaa mun korvaan/tarpeisiin parhaalta ja pitäs käydä testaamassa, jotenkin Moogin Bassmurf vaikuttaa ääninäytteiden perusteella aika "tekno-pedaalilta", joten se ei ainakaan olisi se mun juttu. Ainiin, myös joiden vahvistimien ja multiefektien syna-soundeja olen testannut ja aika kuraa nekin. Tosin Bossin ME-50b:n synasoundi parani hitusen käyttökelpoisempaan päin rajusti kompressoimalla mutta se onkin sitten jo isoäiti ja tyttärestähän tässä puhuttiin...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)