Liitynpä klubiin w 411 8ohmisella kaapilla. Tulee toimimaan kakkoskaappina ja ajattelin ottaa muffisäröbassot tuosta ulos. Kait se siihen soveltuu. |
Siderocks 14.08.2009 16:52:38 | |
---|
Mös. Monikos on vääntänyt 4-kielisen Warrensa BEAD-vireeseen tai alemmas? Onko kokemuksia mahtuuko Elixirit tallasta läpi paksuimman kielen kohdalta? Nyt olis tarve säätää oma Warre alavirejyrryytykseen mut ongelmana on että Elixirien kestosta ja tatsista en haluais luopua mut Warren talla luo omat haasteensa. Onko kokemuksia esim. Warwickin EMPeistä? Muita vinkkejä / neuvoja jotka hipoo probleemaa? "Pullo viinaa päivässä vähentää merkittävästi riskiä kuolla vanhuuteen"
-minä itse |
M.Hanski 15.08.2009 13:27:14 | |
---|
o_s: Mös. Monikos on vääntänyt 4-kielisen Warrensa BEAD-vireeseen tai alemmas? Onko kokemuksia mahtuuko Elixirit tallasta läpi paksuimman kielen kohdalta? Nyt olis tarve säätää oma Warre alavirejyrryytykseen mut ongelmana on että Elixirien kestosta ja tatsista en haluais luopua mut Warren talla luo omat haasteensa. Onko kokemuksia esim. Warwickin EMPeistä? Muita vinkkejä / neuvoja jotka hipoo probleemaa? Mahtuu, jos hommaat semmosen setin, jonka paksuin kieli on taperwound eli tallapalan kohdalta ohuempi. Muiden kielien kohdalla saattaa kyllä olla sama homma edessä, mutta varmuudella en osaa sanoa. Säädöt menevät myös uusiksi. |
Siderocks 15.08.2009 14:14:20 | |
---|
unskelotti: Mahtuu, jos hommaat semmosen setin, jonka paksuin kieli on taperwound eli tallapalan kohdalta ohuempi. Muiden kielien kohdalla saattaa kyllä olla sama homma edessä, mutta varmuudella en osaa sanoa. Säädöt menevät myös uusiksi. Onko Elixiriä taperwoundina? "Pullo viinaa päivässä vähentää merkittävästi riskiä kuolla vanhuuteen"
-minä itse |
M.Hanski 15.08.2009 17:00:01 | |
---|
o_s: Onko Elixiriä taperwoundina? Ei semmoista, jossa kaikki kielet olisi. Ainoat, jotka äkkiseltään tulevat mieleen, ovat DR Long Necks ja GHS Contact Core Super Steels. |
Etvi 15.08.2009 20:05:27 | |
---|
o_s: Onko Elixiriä taperwoundina? Kute unskelotti jo mainitsi, Elixirillä ei ole sellaista settiä, jossa kaikki kielet olisivat taperwound. Itse tilasin kuitenkin tuollaisen setin kokeilumielessä http://www.thomann.de/fi/elixir_45130_tw_5string_set.htm B-kieli on siis taperwound, joten sen pitäisi mahtua tallaan. Muut kielet ovatkin sitten tarpeeksi ohuita, että pitäisi mennä paikalleen nätisti. Saapa nähdä miten toimii. FFFFFFUUUUUUUUU...... |
Siderocks 16.08.2009 04:02:33 | |
---|
Etvi: Kute unskelotti jo mainitsi, Elixirillä ei ole sellaista settiä, jossa kaikki kielet olisivat taperwound. Itse tilasin kuitenkin tuollaisen setin kokeilumielessä http://www.thomann.de/fi/elixir_45130_tw_5string_set.htm B-kieli on siis taperwound, joten sen pitäisi mahtua tallaan. Muut kielet ovatkin sitten tarpeeksi ohuita, että pitäisi mennä paikalleen nätisti. Saapa nähdä miten toimii. Pitääpä kokeilla. Tuo Elixirien tatsi ja kesto on vaan jotain aivan omaa luokkaansa niin siitä ei kehtaa luopua. Huippua. "Pullo viinaa päivässä vähentää merkittävästi riskiä kuolla vanhuuteen"
-minä itse |
M.Hanski 16.08.2009 13:16:33 | |
---|
o_s: Pitääpä kokeilla. Tuo Elixirien tatsi ja kesto on vaan jotain aivan omaa luokkaansa niin siitä ei kehtaa luopua. Huippua. Kieltenhän täytyy toki istua hyvin myös satulaan, joten viilaustarvetta saattaa tulla. |
Siderocks 16.08.2009 13:32:06 | |
---|
unskelotti: Kieltenhän täytyy toki istua hyvin myös satulaan, joten viilaustarvetta saattaa tulla. Näihä se menee. "Pullo viinaa päivässä vähentää merkittävästi riskiä kuolla vanhuuteen"
-minä itse |
Skythea 18.08.2009 17:25:45 | |
---|
Meikäläinen pääsee taas liittymään. Tänään toi ups:n heppu tommosen special edition zebrano corvetten, viiskielisen toki. Tehty 42 kappaletta ja tää on niistä numero 2. Olikos se warrella niin, että aina se sarjan eka menee museoon, ja seuraavat myyjille? Kuvaa tulee omiin kuviin kunhan ilmat paranee ja saa räpsittyä pihalla. |
L.Ruoska 20.08.2009 17:47:36 | |
---|
o_s: Tuo Elixirien tatsi ja kesto on vaan jotain aivan omaa luokkaansa niin siitä ei kehtaa luopua. Huippua. Amen. Ei niissä ihan se über-paras soundi ole mutta nimenomaan tatsi ja kesto...tuntuu kuin olisi sormet posliinilla ;-) Enkä tosiaan ole koskaan katkaissut Elixirin kieltä, ihan vain kulumisen vuoksi vaihdan niitä. Vaikka miten röytää plekulla niin puoli vuotta menee helposti. Seiken Densetsu 3 rulaa :) |
Skythea 20.08.2009 18:38:28 | |
---|
|
Etvi 20.08.2009 18:49:02 | |
---|
FFFFFFUUUUUUUUU...... |
Samu S. 23.08.2009 09:26:55 | |
---|
Uudet seikkailut patsuvat kunaania. |
M.Hanski 24.08.2009 08:55:44 | |
---|
|
Solex 01.09.2009 17:39:37 | |
---|
Liityn klubiin Warwickin Sweet 15.2 -kombolla. Aika löysän kuuloinen mutta oli edukas. |
Mäci 18.09.2009 09:48:00 | |
---|
Klubiin Blue Cab 30.1:llä Among Gods creatures two, the dog and the guitar, have taken all the sizes and all the shapes, in order not to be separated from the man - Andres Segovia- |
epeli 18.09.2009 14:08:55 | |
---|
Kaipa minäkin liityn klubiin: wca410 ja profet 3.2. Saundi on nupissa aivan uskomattoman hyvä tuon hintaseksi vehkeeksi!! "Squint your eyes to see clearly. Blur reality to make it real" |
Siderocks 23.09.2009 16:48:38 | |
---|
Onkos kukaan vetäny öljykäsittely-Warren pintakäsittelyä uusiksi? Tekis mieli tehä jotain tolle omalle saarni-Corvetelle jossa naturaali pintakäsittely. Väriä pintaan jne. Nyt ollut vahaamattakin jotain 6-7 kk ja ois kieltenvaihdon aika niin tuli "ajankohtasena" mieleen. "Pullo viinaa päivässä vähentää merkittävästi riskiä kuolla vanhuuteen"
-minä itse |
pardy 23.09.2009 23:11:41 | |
---|
o_s: Onkos kukaan vetäny öljykäsittely-Warren pintakäsittelyä uusiksi? Tekis mieli tehä jotain tolle omalle saarni-Corvetelle jossa naturaali pintakäsittely. Väriä pintaan jne. Nyt ollut vahaamattakin jotain 6-7 kk ja ois kieltenvaihdon aika niin tuli "ajankohtasena" mieleen. Kahteenkin. Yhteen saarnirunkoiseen naturaaliin vedin värivahan ensin poistettuani edellisen vahapinnan. Oli muuten syvällä. En suosittele projektia ilman vaadittavaa osaamista ja välineitä. Toisen viime syksynä. Naturaali ovangkol-runkoinen vahapinnalla. Hioin taas vahat huits vittuun ja ruiskulakkasin polyuretaanilakalla. Tuli parempi, puu on hienompi ja kestää kulutusta paremmin. Mutta vastauksena kysymykseen: onnistuu. Ei vain voi suositella minää iltapuhdeprojektina keittiön pöydällä ellei omaa runsaasti ikää ja terveyttä. |