Aihe: Tuska 2009
1 2 3 4 515 16 17 18 19 20 21
incision3
20.05.2009 17:08:22

^^no onhan stam1na sunnuntaina!
Emplate
25.05.2009 22:28:41

Emplate: Itse voisin melkein suunnata lauantain jatkoklubille Nosturiin: Ajattara, Lie in Ruins ja Slugathor ei kuulostaa yhtään pahalta kattaukselta. Itse pääkinkerit jäävät kyllä väliin tältä vuodelta.

Jahas, perun puheeni. Lauantaille osui kaverin häät. Peijoonin ihmiset, kun menevät naimisiin! Häiden takia missaan myös Cavalera Conspiracyn Ankkarockissa ja Deströyer 666:n Pellavassa. Paskaa.
doppelgänger
23.06.2009 20:55:09
Nostetaanpas tämäkin ketju kun h-hetki alkaa lähestyä!

Kattelin tossa sääennustuksia ja luvattiin semmosta +26-29 -astetta koko viikonlopuksi. Miten siellä pystyy mistään nauttimaan kun sulaa kasaan.
"Never argue with a fool,they only lower you down to their level and beat you with experience" -J.R.R Tolkien
Veco
23.06.2009 20:56:47
Tänävuonna ei tullutkaan sitten lähdettyä. Pitäkäänhän hauskaa ihmiset.
Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava.
Räkkipeli
23.06.2009 21:14:34 (muokattu 23.06.2009 21:15:32)
basisti jr.: Kattelin tossa sääennustuksia ja luvattiin semmosta +26-29 -astetta koko viikonlopuksi. Miten siellä pystyy mistään nauttimaan kun sulaa kasaan.

Pitäneehh pitää nestetasapainosta huolta juum.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
kid ego
23.06.2009 21:15:14
Räkkipeli: Pitäneehh mitää nestetasapainosta huolta juum.

Ja juokaa sitä vettä myös!
loituma
23.06.2009 21:16:36
Aika huono kauttaus kyllä tänä vuonna, itse ostin perjantain lipun pelkän Gojiran takia.
http://www.mikseri.net/artists/exitium.115257.php
Räkkipeli
23.06.2009 21:16:54
kid ego: Ja juokaa sitä vettä myös!

Tiesitkö, että kun Tuska-festivaali on noin puolessa välissä kaikenkaikkiaan, festivaalialueella on huomattavasti isompi määrä kusta kuin vettä?
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
teukka
24.06.2009 07:47:47
Saapa nähädä kuinkan nuo kuseskelumahdollisuudet on nyt hoidettu...Joka kerta eri tavalla.

Oli miten oli alkaa olemaan himmee fiilistely jo päällä!!
Vaikka kattaus voisi olla parempi ei latista tunnelmaa.

Erästä ystävää lainatakseni(herra tunnistaa kyllä itsensä tästä): "Siellä ei ole vittuilevaa ämmää vaan 10 tuhatta parasta kaveria ja raikasta viinaa!"
There´s only one rule of metal...PLAY IT FUCKING LOUD!!!
Räkkipeli
24.06.2009 09:20:09
teukka: "Siellä ei ole vittuilevaa ämmää vaan 10 tuhatta parasta kaveria ja raikasta viinaa!"

Kyllä näinon. Perjantaina tuntuis olevan vähän juoksemista tuon kattauksen kanssa.

Perkeleen Legion ja Rotten päällekkäin!
Germaniac
25.06.2009 10:56:35

kid ego: Ja juokaa sitä vettä myös!

Nimenomaan, sillä se nestetasapaino säilyy eikä millään kaljan kittaamisella. Alkoholihan sitoo nestettä kehoon. Vai onko tarkoitus nimenomaan pitää se nestetasapaino "kunnossa" sillä että se laitetaan vinksalleen?
Räkkipeli
25.06.2009 11:29:31
Germaniac: Nimenomaan, sillä se nestetasapaino säilyy eikä millään kaljan kittaamisella. Alkoholihan sitoo nestettä kehoon. Vai onko tarkoitus nimenomaan pitää se nestetasapaino "kunnossa" sillä että se laitetaan vinksalleen?

Hä? Onhan bissessäki vettä!
Väinämöinen
25.06.2009 11:32:18
Räkkipeli: Hä? Onhan bissessäki vettä!

"Miten voi olla jano, vaikka oon juonu koko yön?"
"Support music, not rumors." - Chuck Schuldiner
Caught In The Between Cause of Death Frozen Semen
Dropped C
25.06.2009 12:01:03
Vähän on tuskafiilis maissa, kun on niin surkea bänditarjonta tänä vuonna. Mutta eiköhän se siitä, voipahan keskittyä enemmän oleelliseen eli nurtsilla makailuun ja bissenkiskomiseen. Hienot ilmat on kuitenkin luvassa.
apua-mies
25.06.2009 13:51:47 (muokattu 25.06.2009 13:52:11)
Dropped C: Vähän on tuskafiilis maissa, kun on niin surkea bänditarjonta tänä vuonna. Mutta eiköhän se siitä, voipahan keskittyä enemmän oleelliseen eli nurtsilla makailuun ja bissenkiskomiseen. Hienot ilmat on kuitenkin luvassa.

ööö..? ymmärsinkö oikein? siellä on sun mielestä surkeat bändit ja valitat tästä kun on fiilis maissa, mutta silti oot ostanu lipun ja ajattelit mennä sinne vain makailemaan nurmikolle aurinkoon ja juomaan kaljaa? tietoisku: halvemmalla oisit päässy, jos et ois ostanu lippua ja makailisit vaikka jossain puistossa. ihme hommaa,että festareille mennään vaikka bändit on surkeita..

ei sillä,on tuolla munkin mielestä vähän kehnohko bändivalikoima,mutta ratkaisin ongelman sillä etten ostanu lippua...
Dropped C
25.06.2009 14:25:06 (muokattu 25.06.2009 14:27:39)
Kyllä mä nyt bändejäkin kayn tsiikaamassa.... Vähemmän vaan kun viime vuosina. Kavereilla mitä tulee messiin on pitkälti sama linja. Ihmisiä siellä ollaan kans kattomassa ja tuttuja mitä nyt sattuu morjestamassa kans. Ei tota normipiknikki kuitenkaan korvais.

Tälläsellä kolmekymppisellä perheettömällä sinkulla on kato varaa. Ei tarvi laskee ihan joka penniä. Vaikka köyhiä sitä vieläkin ollaan. Kolmenpäivän lippu sitäpaitti kustansi mulle 62,50 egee, eikä 85,50. Osa kavereista kyllä ratkaisi bänditarjontaongelman juurikin edellämainitulla tavalla. Itelle nyt on tullut vaan tavaksi että Tuskassa käydään joka vuosi, saa vielä aika paljon paskentua tuosta tarjonta että luovutan. Tosin jos asuisin muualla kuin Helsingissa, niin...

Jalometallissa näyttäisi olevan n.100 kertaa kovempi musiikkitarjonta kuin Tuskassa. Mutta ei sitä näin vanha jaksa lähteä mihkään Ouluun saakka.
Sir Härö
25.06.2009 14:40:09
Dropped C: Jalometallissa näyttäisi olevan n.100 kertaa kovempi musiikkitarjonta kuin Tuskassa. Mutta ei sitä näin vanha jaksa lähteä mihkään Ouluun saakka.

Ei niin kun tulet kato Poriin FHMF:aan sillon sitten.
If you can't convince them, confuse them
Ben_D
25.06.2009 14:41:12

Dropped C: Jalometallissa näyttäisi olevan n.100 kertaa kovempi musiikkitarjonta kuin Tuskassa. Mutta ei sitä näin vanha jaksa lähteä mihkään Ouluun saakka.

Höpsis...lähtee sinne paljon vanhemmatkin. Tuskaan mennään, vaikka olis Matti ja Teppo lavalla. En siellä kuitenkaan jaksa katsoa enempää kun 4-5 bändiä joten ihan hyvä tarjonta on -> Legion Of The Damned, Immortal, Pestilence, Evile, Suicidal Tendencies. Riittävästi. Loppuaika menee häröillessä.
Fleshred New EP Streaming@http://www.myspace.com/fleshred
Väinämöinen
25.06.2009 15:20:42 (muokattu 25.06.2009 15:23:11)
Ben_D: Höpsis...lähtee sinne paljon vanhemmatkin. Tuskaan mennään, vaikka olis Matti ja Teppo lavalla. En siellä kuitenkaan jaksa katsoa enempää kun 4-5 bändiä joten ihan hyvä tarjonta on -> Legion Of The Damned, Immortal, Pestilence, Evile, Suicidal Tendencies. Riittävästi. Loppuaika menee häröillessä.

Heh, tästä tuli mieleen, että minkäs ikäisiä mm. Mike Muir ja Patrick Mameli ovatkaan? ;)

e: Tai Kelly Schaefer ja Martin van Drunen...
"Support music, not rumors." - Chuck Schuldiner
Caught In The Between Cause of Death Frozen Semen
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)