Aihe: The Freaks - Kummajaiset
1
markkuliini
17.06.2009 01:08:46 (muokattu 17.06.2009 01:12:12)

Sattuiko kukaan näkemään tämän ti 16.6 Yle Teemalta tulleen elokuvan?
Itse satuin ja oli aivan pakko postata siitä. Oli itselleni yksi vaikuttavimmista elokuvakokemuksista koskaan. Vaikka elokuva on vuodelta 1932, niin tuntui todella tuoreelta toisin kuin minulle monet "vanhat rainat".
Jos tulee uusintana, niin KATSOKAA! :)

Edit: Kauhuleffa siis kyseessä, ja wikipedian mukaan testinäytännöt saivat niin rajun vastaanoton (mm.eräs nainen syytti elokuvaa keskenmenosta), että elokuvasta leikattiin lähes kolmasosa pois. Hmmm...Tykkään tästä koko ajan enemmän ja enemmän.
"Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani."
Ed_Guy
17.06.2009 09:21:42
Oli tarkoitus katsoa, mutta nukkuminen houkutteli enemmän. Eiköhän tämän jostain DVD:llä löytäisi ja varmaan hankinkin
MIKÄ ON SE AJATUS? MIKÄ ON SE PROSESSI? RUNKKAAN VERISTÄ SPERMAA LASTEN PÄÄLLE FREUD MEINAA LAUETA HOUSUIHINSA AJATUSPROSESSI AJATUSPROSESSI -Kokarek
markkuliini
17.06.2009 11:43:24

Ed_Guy: Oli tarkoitus katsoa, mutta nukkuminen houkutteli enemmän. Eiköhän tämän jostain DVD:llä löytäisi ja varmaan hankinkin

Englannin Amazonin marketpalcella oli ihan muutamalla punnalla. Tilasin viime yönä. Ja kasan tietenkin muitakin. :)
"Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani."
fridgebuzz
17.06.2009 12:50:22

‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)