Aihe: Säröpedaalia Vol.289873879
1 2
Torm
24.06.2009 15:58:27 (muokattu 24.06.2009 16:06:30)
Tuolla bad monkeyllähän vois boostaa MT-2:sta :D vai?

Itte kun en hirveästi ole tykännyt mt soundeista...jos vaikka vähä paranis...
Isoveljen randall-trankkucombossakin on niin paljon parempi särö..

ainii olisihan thomannilla 55e ibanez tonelokki tube screamer.....
Harmi kun omistin aidon ts-10 pedaalin mutta enpä kerennyt edes kunnolla koittamaan ennen kun meni tulipalossa :/
lavaamo
24.06.2009 16:14:12
Eipä tästä taida olla kuin vuosi aikaa kun noita löytyi vielä 50-80 euron hintaan.

Suhteellista tuokin, tohon 70-80€ saa niitä taiwanilaisia HM-2, omani myin joskus 70€, Tuo MIJ on sitten parempi ja hintavampi, eikä sen hinta ainakaan laskemaan päin ole.
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
Torm
24.06.2009 16:43:52
Heh.. siis näitähän on aivan saat***sti ....
Onko AMT kellekkään tuttu? Kiinnostais toi niitten Metalizer.

Hmm kyl mun kuitenki sit jossain välissä hommattava tuo hm2 ;D
Onse niin legenda. swe-dödis on kyl aika tiukkaa
Torm
24.06.2009 17:01:46
Jos viitsit kerätä rahat Rocktronin Silver Dragoniin niin voin sanoa, että sen jälkeen ei tarvitse miettiä säröasiaa enää.

Tuo silveri kyllä vaikuttaa lupaavalta
dropD
25.06.2009 09:35:41

lavaamo: Suhteellista tuokin, tohon 70-80€ saa niitä taiwanilaisia HM-2, omani myin joskus 70€, Tuo MIJ on sitten parempi ja hintavampi, eikä sen hinta ainakaan laskemaan päin ole.

Totta tuokin. Oikeastaan vähän ihmetyttää ettei tuosta ole näkynyt DIY kittejä missään. Onhan tuo kuitenkin omanlaisensa "standardi" siinä missä joku muffi tai TS:kin. Ehkei sitten kuitenkaan tarpeeksi valtavirtaa...
H.Corruption
26.06.2009 02:45:35
Torm: Heh.. siis näitähän on aivan saat***sti ....
Onko AMT kellekkään tuttu? Kiinnostais toi niitten Metalizer.

Hmm kyl mun kuitenki sit jossain välissä hommattava tuo hm2 ;D
Onse niin legenda. swe-dödis on kyl aika tiukkaa

Behkun HM300 on kyllä toimiva. Sillä saa kyllä sellasen swedu-dödis murskeen aikaseks et kaiuttimet on kovilla.
Tami
26.06.2009 09:58:08

Estranged: Voi koittaa myös boostaamista/tiukentamista toisella pedaalilla, Tube Screamerilla tjsp. Esim. meikäläisellä OCD-klooni + Maxon OD808 toimii erittäin hyvin juurikin vanhempiin rässisoundeihin. Eli joku britti/Marshall-tyylinen pedaali ja TS:llä boostia, niin kyllä lähtee.

Kalliimmaksihan tuo tosin tulee.

Joo, mä olen nyt tällä hetkellä tyytyväinen omaan säröpolitiikkaan ( onko mahdollista?). Mulla on tuo crunch Box ja sitten boostaan sitä rankempiin juttuihin bad monkeyllä tai bossin sd-1:llä.
Crunch Box on kokoajan päällä ja kitaran volyymillä saan siitä putsattua tarpeeksi puhtaita illan cleaneihin osuuksiin. Komppisärö on CB itsessään ja sitten tarpeen mukaan boostilla sotketaan säröä paksummaksi. Kaikkein rankinta mättöä ei tuolla setupilla aikaan saa, mutta perus coverorkan illan vetää kyllä.
Ehdottomasti kokeilemisen arvoinen polkusinyhdistelmä.

Tietysti jos joku raaskisi myydä mulle MI Audion tubezonen............
En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)