Aihe: Mallintava Ibanez MIMX 30 vahvistin vai joku muu?
1
tommium
24.06.2009 12:12:42
Onko kenelläkään kokemuksia tuosta otsikon vahvistimesta. Netistä aika nihkeästi löytyy tietoa saati videoita. Olen kyllä menossa Levytukkuun testaamaan kyseistä laitetta koska pitää tietenkin kuulla itse miltä kuulostaa. Mutta olisi kiva kuulla kommentteja etukäteen.

Tekisi mieli hommata uusi isompi vahvistin nykyisen Vox DA5:n rinnalle. Kävin eilen testaamassa Peavey Vypyr 30:stä, joka vaikutti kyllä mielenkiintoiselta laitteelta. Säröt oli melko hyvät, mökää vaan lähtee helposti ehkä turhankin paljon makuuhuonesoitteluun. Tarkoituksena olisi luopua multiefektistä ja saada rakennettua mahdollisimman simppeli paketti missä olisi mallintava vahvistin, loopperi, muutamat peruskompit. Eli Ibasta löytyisi mallinnokset ja kompit ja tuon lisäksi esim. Boss RC-2. Vypyristä löytyisi looper mutta tietysti joutuisi hommaamaan vielä lisäksi Sanpera polkimen ja looppiaika tuossa Vypyrissä on rajattu noin 30 sekuntiin.
...mä sanon viimeisen sanan, Jasse on gay.
Antti1
24.06.2009 12:14:23
Ihan mielenkiinnosta: millaisia looppeja oikein meinaat soittaa, jos 30 sekuntia tuntuu rajalliselta..? :|
"I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB
tommium
24.06.2009 12:47:51
Antti1: Ihan mielenkiinnosta: millaisia looppeja oikein meinaat soittaa, jos 30 sekuntia tuntuu rajalliselta..? :|

No kyllä 30 sekuntiakin riittää vallan mainiosti mutta jos olis pitempi vois vaikka esimerkiksi soittaa vaikka Slayerin South of heavenin kokonaan itsekseen :)

Sullahan on tuo Vypyr 30:nen. Onko sulla "jäätynyt" tuo laite kertaakaan. Eilen 20 min. testissä hyytyi kerran kun delay/reverb säätöjä testaillessa ja ainut millä sai taas pelittämään oli virtojen katkaisu. Higain soundit oli kyllä hyvän kuuloisia ja tuo 12" elementti kuulostaa hieman muhkeammalta kuin pikku-Voxin 6.5":nen.
...mä sanon viimeisen sanan, Jasse on gay.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)