Aihe: 80-luvun Fenderien hintakehitys
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Swan
23.06.2009 11:46:05
fox: Kaikeksi onneksi joistain hilseilee se hopeamaali aika voimakkaasti.. ;)

Eiks se ollutkaan se valkoinen väri, joka hilseili? Mulla oli sellainen käsitys, että se hopea oli kestävämpi, ja laitettiinkin tehtaalla niihin sen jälkeen, kun kökkösti viimeistellyt valkoiset lähetettiin takaisin.
"Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!"
>-)))> #26
S.M.A.K.
J.Hollström
23.06.2009 12:06:45
Swan: Eiks se ollutkaan se valkoinen väri, joka hilseili? Mulla oli sellainen käsitys, että se hopea oli kestävämpi, ja laitettiinkin tehtaalla niihin sen jälkeen, kun kökkösti viimeistellyt valkoiset lähetettiin takaisin.

Edellisellä sivulla olleesta linkistä edelleen lainattua:

"That's not to say every one of the 10,000, 1979, 25th Anniversary Strats has hit the collector's radar screen. Most desireable are the low serial numbered, original water-based Pearl White finish units in excellent plus to near mint condition (considering the fact that you can expect some or a good deal of finish crackle in these first units there probably are no true "mint" examples). After the first 500 or so, the color of the remaining 9,500 was changed to Porsche Silver, certainly a sensible move from the standpoint of finish stability and the fact that it happened to be the Silver Anniversary."

http://www.stratcollector.com/adverb3.html
tender.insanity: "Loistavaa kitaristia määritellessä soittotaito ei varmaankaan ole top 3 -tärkeimpien asioiden listalla"
PLO
23.06.2009 12:25:26
Vienokettu: Hep...minä sanon! Minulla on ollut noita mid 70's ... 80's Fendereitä 80-luvun alusta alkaen. Huonompi säkä kuin PLO:lla niiden kanssa oli, sillä yhtään oikeasti hyvää ei osunut kohdalle.

Joo, onneksi olen itse saanut tuurin osuutta vähennettyä huomattavasti, kun olen päässyt jo valmiiksi sadoista soittimista raakattua kokoelmaa ajan kanssa ruotimaan. Täysin henkilökohtaisista mieltymyksistä johtuen itelle on lopulta päätyneet vm-69 ja -71 Stratot.

Hieman vaivalloista, mutta antoisaa on noista vanhoista soittopeliä itselleen haeskella. Onko se sen arvoista, on tietty jokaisen oma valinta. Paljon helpommalla pääsee, kun otaa kohteeksi vaikka nykyiset custom shop soittimet. Niissä saa lähes kaiken saman kuin hyvässä vintagesoittimessa ja paljon halvemmalla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)