Aihe: Jaaha kaikkea roland keksiikin juno di
1
JPQ
23.06.2009 03:00:29 (muokattu 23.06.2009 03:06:10)

Jaaha kaikkea roland keksiikin juno di. ps en löytäny oikwin sopivaa ja hyvää linkkiä mutta ehkä aika sama kuin juno g mutta toimii myös pattereilla ja sitten ei srx laajennus mahdollisuuksia. oikeasti jos hinta on juno d tasolla niin hyvä koska varmaankin soundit ihan toista kuin tuossa. ja hinta thomannilla kait 539. voi juma alkaa ruveta tuon ja korg m50 laitteiden pohjalta näyttää että samplesynien hinnalle viimein käymässä se mitä minusta noin 5vuotta sitten ainakin olisi jo pitänyt.(kunnon speksit max 1000eurolla). ps. arvostelen siis synaengineitä en muuta laatua.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
JPQ
23.06.2009 12:53:20 (muokattu 23.06.2009 12:55:22)

Dolly_Keys: Huomasin kanssa (kai thomannilla) että ne on Juno-D:stä tehny kannettavan version... Mutta mistä päättelit että muistuttais engineltä enemmän JunoG:tä kuin JunoD:tä? Ite oletin samantien ettei se oo ku patteriversio JunoD:stä hienommalla ulkoasulla..

Löysin samalistan yms. Tutkin vielä mutta preseteissä näytti olevan ringmod lead ja ymmärtääkseni samplelistassa ei ollut ringmod sampleja eikä juno deessä ole ringmodia. ja sampleja on megatavuina tuplat.
manuaali:
http://lib.roland.co.jp/support/en/manuals/res/5885475/JUNO-Di_e1.pdf
ps. muita koneeseen liittyviä pdfiä en löytäny vielä uusiksi.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
AleksiL
07.07.2009 10:56:48
Itse laitoin eilen DI:n tilaukseen Thomannilta. Nyt vaan jännittää että koska sen saa, tällä hetkellä loppu sieltä ja arvio seuraavasta erästä vasta tänä kuun lopussa...

Kyllähän tuo hieman "lelulta" vaikuttaa, myönnän, mutta hinta oli kovin sopiva. Just vähän aikaa sit myin pois Motif XS:n, jossa ainaki sampleja (vaimitäsenyon) oli rapiat 300 megaa, ja tossa on vaan 64. Mut ainaki demot mitä tuosta oon nähny on ollu vakuuttavia, varsinki pianosoundi!
JPQ
07.07.2009 12:33:41 (muokattu 07.07.2009 12:34:23)

Alexiv: Itse laitoin eilen DI:n tilaukseen Thomannilta. Nyt vaan jännittää että koska sen saa, tällä hetkellä loppu sieltä ja arvio seuraavasta erästä vasta tänä kuun lopussa...

Kyllähän tuo hieman "lelulta" vaikuttaa, myönnän, mutta hinta oli kovin sopiva. Just vähän aikaa sit myin pois Motif XS:n, jossa ainaki sampleja (vaimitäsenyon) oli rapiat 300 megaa, ja tossa on vaan 64. Mut ainaki demot mitä tuosta oon nähny on ollu vakuuttavia, varsinki pianosoundi!

Ei ne megat vaan miten ne käytetty. joka viittaa jopa siihen miten akustiset lähteet on mikitetty. ja patchien ohjelmointi ja kaikki. Ihan hyvän näköinen tuo on. ps. miksi luovuit motif xsästä itseä ei edes kiinnosta kuulemani pohjalta se näyttö ja soundi minulle paljon sopivampi muilla merkeillä just nyt tai sitten softanakin.
AleksiL
07.07.2009 13:51:25 (muokattu 07.07.2009 14:26:04)
Joo vähän samaa mäki mietin noiden megojen osalta.

Luovuin Motifista koska oli hieman liian kallis peli minulle loppujen lopuksi. Eli siinä oli liikaa rahaa kiinni... Eikä ne sounditkaan mitään mullistavia ollu, varsinkin piano oli pienoinen pettymys. Samoin kuorojen puute, ja leadien laatu.
Toki siitä ois saanu soundeja viilaamalla varmaan enemmän irti, mut en mä jaksa.
Motif sai uuden kodin, jossa juuri tulleen mailin mukaan siihen ollaan hyvinkin tyytyväisiä :)

Mutta DI:tä odotellessa...
JPQ
07.07.2009 14:59:38 (muokattu 08.07.2009 06:41:16)

Alexiv: Joo vähän samaa mäki mietin noiden megojen osalta.

Luovuin Motifista koska oli hieman liian kallis peli minulle loppujen lopuksi. Eli siinä oli liikaa rahaa kiinni... Eikä ne sounditkaan mitään mullistavia ollu, varsinkin piano oli pienoinen pettymys. Samoin kuorojen puute, ja leadien laatu.
Toki siitä ois saanu soundeja viilaamalla varmaan enemmän irti, mut en mä jaksa.
Motif sai uuden kodin, jossa juuri tulleen mailin mukaan siihen ollaan hyvinkin tyytyväisiä :)

Mutta DI:tä odotellessa...

minä en edes mieti :) koska mulla jotain vanhoja rautalaitteita joiden samplet ei ole megoina mitaten ihmeellisiä mutta jotkut silti minusta parempia kuin joidenkin uusien laitteiden vastaavat minusta. ja se tärkeintä mikä itseä miellyttää ei mikään muu. tuo juno di olisi vielä lyömättämämpi (jääkö tämä seuraavaan päivitykseen?? viittaan siis seuraavaan saman hintaluokan rolandiin vai mitä se tuo uutena) jos olisi srx laajennus paikka. Mutta toivotaan että hoitaa hommansa. ps. jotenkin se mitä olen kuulostellut ja vähän juno geetä (oli kiire en kunnolla sen takia) testannut voi olla että roland itselle ykkösmerkki vaikka omistan vasta yhden ja luultavasti jos saan sen korvailtua toisella rolandilla lähtee (eli joku mihin stx-06). joskus miettii rautapuolen supistusta kun nuo näytöt harvassa rautalaitteessa kivaa katseltavaa ja ne soundit kuitenkin häviää useimille softille.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)