Aihe: Keskustelua Roots-skabasta Vol II
1 2 3 4 561 62 63 64 65122 123 124 125 126
latuska90
21.06.2009 23:33:55 (muokattu 21.06.2009 23:36:26)

Uutta skabaa vaan pystyyn. Sormet syyhyy ja päässä muhii jo uutta soundi-ideaa...

Edit: Skaba 82:n vois olla mun mielestä tällä kertaa jotain paljon rauhallisempaa tavaraa. Pieni toive vaan. ;)
"Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen
velsa
22.06.2009 03:03:01

On se vaan jännää miten erilaisista jutuista porukka pitää........

edellisessä skabassa vedin omasta mielestäni ehkä parhaan skaba vedon ever.....se jotenki vaan musta onnistu.....enivei......

sit tämä skaba missä mä vaan roiskasin apinan raivolla jotain ihan mitä sattuu ni porukka vielä antaa siitä todella hyvin pisteitä......ei siinä mitään,kiitos,kiitos ja kiva että kelpaa....

mutta kai sitä on ite jo oikeesti niin vanha paska et sitä diggailee jo aika paljon leudommista muudeista ja tempoista.....

tai ehkä se on se että mä oon ikäni soittanu noissa räkärokki sbändeissä ni kai sitä haluu vedellä itekseen jotain iisimpää hommaa nykypäivänä....mene ja tiedä....go and know.....8D
Kauas on pitkä matka........
stratomaster
22.06.2009 08:27:14

latuska90: Uutta skabaa vaan pystyyn. Sormet syyhyy ja päässä muhii jo uutta soundi-ideaa...

Edit: Skaba 82:n vois olla mun mielestä tällä kertaa jotain paljon rauhallisempaa tavaraa. Pieni toive vaan. ;)

No sellaista siellä nyt on!
apenaattori
22.06.2009 12:17:45
Kompit velsalle, välillä omasta mielestä onnistuneista vedoista tulee todella nihkeästi pojoja ja välillä taas jostain peruskököstä roiskimisesta irtoaa yllättävän hyvätkin pisteet.
http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg
WanhaWetäjä
23.06.2009 01:25:19

latuska90: Aikas pahan pistit. Tuohon täytyy kyllä meikäläisen melkein suorastaan säveltää jotain, ennen kuin mun soittoni tuossa sun taiteellisessa pullataikinassa kuulostaisi edes siedettävältä. Ei voi ihan huoletta vaan viskoa niitä duuriterssejä siihen... Mukavan leppoisa tempo, mutta melodialtaan mulle hyvin haastava.

Kattotaan ny, osaanko mä... Järvistyyli pitää kaiketi jättää jäähylle...?

Juu ei, nyt joutuu kyllä Järviset unohtaan...

Ei tohon tarvi välttämättä säveltää, menee ihan normi pentatonisella vaikka koko hoito...MUTTA tausta antaa toki mahdollisuuden muuhunkin, täytyy koettaa pitkäastä aikaa osallistua, prkl kun tää kesäaika menee joko mökillä tai keikoilla, nihkeesti on aikaa.Mutta hyvän taustan stratomasteri on kyllä vääntänyt!+
stratomaster
23.06.2009 08:33:14

latuska90: Aikas pahan pistit. Tuohon täytyy kyllä meikäläisen melkein suorastaan säveltää jotain, ennen kuin mun soittoni tuossa sun taiteellisessa pullataikinassa kuulostaisi edes siedettävältä. Ei voi ihan huoletta vaan viskoa niitä duuriterssejä siihen... Mukavan leppoisa tempo, mutta melodialtaan mulle hyvin haastava.

Kattotaan ny, osaanko mä... Järvistyyli pitää kaiketi jättää jäähylle...?

Kyllä sä osaat, vetoa vaan kehiin! Tossahan on kuitenkin aika yksinkertaiset soinnut, mutta tällä kertaa halusin kuitenkin vähän poiketa ihan perusblues-meiningistä. Jätät vaan sen duuriterssin pois nin hyvä tulee. Ja toisaalta, jos kokee jonkun homman haastavaksi, se voi olla tie kehitykseen.

WanhaWetäjä: Mutta hyvän taustan stratomasteri on kyllä vääntänyt!+

Kiitoksia, mukava jos kelpaa. Tulipahan vaihteeksi tehtyä oma tausta, useimmitenhan nuo on olleet jostain netistä revästyjä ainakin minulla.
latuska90
23.06.2009 19:54:54

stratomaster: Kyllä sä osaat, vetoa vaan kehiin! Tossahan on kuitenkin aika yksinkertaiset soinnut, mutta tällä kertaa halusin kuitenkin vähän poiketa ihan perusblues-meiningistä. Jätät vaan sen duuriterssin pois nin hyvä tulee. Ja toisaalta, jos kokee jonkun homman haastavaksi, se voi olla tie kehitykseen.

Noniin... siellä se mun surkia veto nyt sit o. 8) Efektinä Boss Compression Sustainer.
"Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen
stratomaster
23.06.2009 20:59:00

latuska90: Noniin... siellä se mun surkia veto nyt sit o. 8) Efektinä Boss Compression Sustainer.
Toi ei oo surkee veto ollenkaan! Erittäin hyvää otetta, sulla on kyllä lahjoja. No joo, arvioin sitten lisää äänestyksessä.
latuska90
23.06.2009 21:40:02

stratomaster: Toi ei oo surkee veto ollenkaan! Erittäin hyvää otetta, sulla on kyllä lahjoja. No joo, arvioin sitten lisää äänestyksessä.

No kiitos kiitos. :) En mä ees kuitenkaan ollut varma mitä mä siinä soittelin, kunhan vaan jotain sopivia ääniä hain, bendasin ja lurauttelin.
rheinone
24.06.2009 08:53:31
velsa: On se vaan jännää miten erilaisista jutuista porukka pitää........

edellisessä skabassa vedin omasta mielestäni ehkä parhaan skaba vedon ever.....se jotenki vaan musta onnistu.....enivei......

sit tämä skaba missä mä vaan roiskasin apinan raivolla jotain ihan mitä sattuu ni porukka vielä antaa siitä todella hyvin pisteitä......ei siinä mitään,kiitos,kiitos ja kiva että kelpaa....

mutta kai sitä on ite jo oikeesti niin vanha paska et sitä diggailee jo aika paljon leudommista muudeista ja tempoista.....

tai ehkä se on se että mä oon ikäni soittanu noissa räkärokki sbändeissä ni kai sitä haluu vedellä itekseen jotain iisimpää hommaa nykypäivänä....mene ja tiedä....go and know.....8D

Kyllähän se valitettavasti tuppaa kuultamaan läpi että teikäläinen on vähän enemmänkin räkärokkiorkestereissa joskus soitellu.
Jos tuelta lähtee tollasta kamaa, ni ei muuta ku kiitos, kumarrus ja 21-gun-salute! *poistuu selkä edellä ovesta*
"tommosta helikopterirokkia" - Antti1
Illu
24.06.2009 15:16:32
Tulipahan vaihteeksi tehtyä oma tausta, useimmitenhan nuo on olleet jostain netistä revästyjä ainakin minulla.

Hyvä tausta ja hatunnosto viitseliäisyydestä. Harmi vaan, kun ei oikein ehtinyt paneutua soolon vääntöön.
Väsykäsi
25.06.2009 14:19:58
Sainpa sitten jotain äänitettyä on vähän juosten kustu kun ei eihtiny siihen oikeen paneutua (20min. aikaa nauhottaa sitte lähtö tutuille). Tommosilla kamoilla tuli soitettua:

http://img223.imageshack.us/img223/4412/sdc10320.jpg
Sairaan hidas, mutta värikäs ;)
BigPapa
25.06.2009 14:29:00

Väsykäsi95: Sainpa sitten jotain äänitettyä on vähän juosten kustu kun ei eihtiny siihen oikeen paneutua (20min. aikaa nauhottaa sitte lähtö tutuille). Tommosilla kamoilla tuli soitettua:

http://img223.imageshack.us/img223/4412/sdc10320.jpg

No helevata, mullon samanlainen Champpi...
They say everything can be replaced Yet every distance is not near So I remember every face Of every man who put me here. I shall be released.
J.Hollström
25.06.2009 18:32:19
Joku on halunnut asettaa ennakkosuosikin viitaa mun vedolle antamalla sille yhden tähden maihinnousussa. Kiitos vaan.
tender.insanity: "Loistavaa kitaristia määritellessä soittotaito ei varmaankaan ole top 3 -tärkeimpien asioiden listalla"
Illu
25.06.2009 20:53:55
juki68: Joku on halunnut asettaa ennakkosuosikin viitaa mun vedolle antamalla sille yhden tähden maihinnousussa. Kiitos vaan.

Katos hitto, mulla on kolme. Tosin yhden tähden on melkeen parempaa, kuin kolmen tähden.
Anselmi83
26.06.2009 23:57:45
http://www.mikseri.net/player/playe … n=1&type=1&parameter=383951

mikseri.net vaihtanut palvelinta, tossa uus linkki vanhan tilalle.
stratomaster
27.06.2009 11:41:16

Anselmi83: http://www.mikseri.net/player/playe … n=1&type=1&parameter=383951

mikseri.net vaihtanut palvelinta, tossa uus linkki vanhan tilalle.

Joo, siellä oli myös Korggarin ja WW:n linkit, jotka lakkasivat kesken skaban toimimasta. Linkit on nyt vaihdettu ja kaikkien pitäis nyt toimia.
latuska90
27.06.2009 23:20:22 (muokattu 27.06.2009 23:21:41)

http://www.ruokangas.com/hi_res/blues.jpg

Voiko hienompaa ollakaan? Kuola valuu... :P Tuli ihan uskomattoman hirveä GAS isolla Geellä tuosta Mojo Bluesista. Tahtoo ton.
J.Hollström
27.06.2009 23:32:55
latuska90: http://www.ruokangas.com/hi_res/blues.jpg

Voiko hienompaa ollakaan? Kuola valuu... :P Tuli ihan uskomattoman hirveä GAS isolla Geellä tuosta Mojo Bluesista. Tahtoo ton.

Aasinsiltana tosta, toi mun viimeisin skabaveto on tämmösellä soitettu:
http://juki.1g.fi/kuvat/Musakuvia/Ruokangas_Mojo/IMG_4025.JPG
tender.insanity: "Loistavaa kitaristia määritellessä soittotaito ei varmaankaan ole top 3 -tärkeimpien asioiden listalla"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)