Aihe: Vinyylin painatusta muutamina kappaleina n.20eukkaa,kiinostusta?
1 2 3 4
tim-0
17.05.2009 16:55:28
Tarjous:

Luultavasti ilmaisia toimituksia oulu-jyväskylä-lahti-helsinki välillä. Ehkäpä myös turku. Nyt säästät helposti postituskuluissa! Toimitus 30.5-1.6 välillä.

10" näytti tulevan viime tilauksessa sen verran paljon että annan myös seuraavan tarjouksen:
1kpl 10" 20e, 6kpl 100e eli yksi kaupan päälle. Tarjous voimassa toukokuun loppuun.

Yrityksen toimitilojen remppaamisen takia kaiverruspalvelu on kiinni n.1.6 alkaen muutaman kuukauden.

Blancoz
jigsore
28.05.2009 11:12:50

Pitänee jossain vaiheessa pitää ostaa kokeeksi pari 7"-kiekkoa.

Missähän saisi painatettua vinyyleille kansia, kellään kokemusta?
Kuuntele debyyttilevy ilmaiseksi: DEPTH BEYOND ONE'S - RED LINES ENTWINED
jigsore
20.07.2009 22:31:47

tim-0: Kannattaa varmaan oman kotiseudun painoliikkeistä käydä kysymässä hintoja. Kuitenkin voi olla että kansien painonta maksaa jo sen verran että muutaman levyn kansien tekeminen ei kovin kannattavaa ole ellei painamista osaisi itse tehdä.

Halvempi vaihtoehto kansiin on printata korkeatasoinen tarra joka voi olla halutun kokoinen.

-blancoz-

Ok, kiitti vinkistä! Tosiaan tarvetta ei ole kuin muutamalle kannelle..
Kuuntele debyyttilevy ilmaiseksi: DEPTH BEYOND ONE'S - RED LINES ENTWINED
jigsore
20.09.2009 17:06:35

www.blancoz.com

Ei ole päässyt vähään aikaan sivuille, liekö toiminta loppunut?
brutal groove: CLOCK PARADOX | hybrid prog: DEPTH BEYOND ONE'S
tim-0
24.09.2009 22:00:27
Blancoz on vielä toiminnassa. Tällä hetkellä uudistamme vähän yritystä ja muutamia muutoksia tulossa tiloihin/kotisivuihin.

Yrityksen toimitilat ovat olleet kesäkuun alusta saaka rempassa ja remppa etenee sen verran hitaasti että kestää luultavasti vielä 1-2kk? Kattopaneelia,parkettia ja tapettia pitäis vielä laitella. Sen jälkeen toiminta jatkuu normaalina taas.

Yrityksellä ei ole kotisivuja nyt sillä päätin vaihtaa webhotelli palvelua ja käsittääkseni kun myöhästyin tietyltä päivämäärältä että domainin olisi voinut siirtää toiselle yritykselle pitää sitä pitää jonkin aikaa jotta se vapautuu taas ja sitten voi uudestaan tehdä. Kotisivut tulevat varmasti kohta takaisin. Lisäksi voi olla että yrityksen sähköposti ei toimi nyt. Viestejä voi laittaa kuitenkin privana niin vastailen kysymyksiin.

-blancoz-
jigsore
24.09.2009 22:53:17

Hieno homma! Pikaviestiä laitettu.
brutal groove: CLOCK PARADOX | hybrid prog: DEPTH BEYOND ONE'S
tim-0
24.11.2009 21:18:37
Remontti on vihdoin saatu valmiiksi.

Aloitan loppuviikosta Blancoz vinyylikaiverruksen mikäli koeäänityksissä en havaitse ongelmia. Kotisivut aukeavat varmaan lähipäivinä ja sieltä löytyy UUSI sähköposti. asiakaspalvelu@blancoz.com ei toimi enää.

-blancoz-
JPQ
29.11.2009 08:33:46 (muokattu 29.11.2009 08:36:55)

m/: Ok, kiitti vinkistä! Tosiaan tarvetta ei ole kuin muutamalle kannelle..

Tästä tulee mieleen digipainot jotka voisivat onnistua tekemään kohtuu rahaan josta (jolla kyllä offset laitteetkin tällä mainitulla siis) itsellä kokemusta (hyvää tosin kirjan teossa kovakantisen joten voi olla että vähän pahvimpikin tavara onnistuu en tiedä kun en tunne laiteita) Nord Print helsingissä. Olen todella tyytyväinen tuohon kirjaan. ps. tekevät ilmeisesti postikorttejakin (materiaali vois ehkä soveltua lpeen kansiin?) tosin onko ne heidän digipaino koneella mahdollista tehdä en tiedä.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
tim-0
02.12.2009 11:37:29
uusi sähköposti osoite johon tilaukset ja kyselyt on: blancoz (ät) blancoz.com
Kapuli14
03.12.2009 16:36:58
Jos ostan cd-vinyylin ja kopioin siihen musiikkia voinko pyörittää sitä lp-soittimessa? T:Vinyyli-aloittelija :P
I Hate Myself And I Want To Di...... just joking
jurpontor
04.12.2009 17:50:50
Kapuli14: Jos ostan cd-vinyylin ja kopioin siihen musiikkia voinko pyörittää sitä lp-soittimessa? T:Vinyyli-aloittelija :P

Mikä ihme on cd-vinyyli?
"Te ette osaa." -- Tattarisuon konttorin katsastusmies
Kapuli14
05.12.2009 14:29:39
CD-levyn, joka näyttää vinyyliltä, etkö ole muka ikinä kuullut? :O
I Hate Myself And I Want To Di...... just joking
SirElwood
05.12.2009 15:05:18
Kapuli14: CD-levyn, joka näyttää vinyyliltä, etkö ole muka ikinä kuullut? :O

No mitäs veikkaat itse voiko tuollaista cd-levyä soittaa vinyylisoittimessa?
1lp0
05.12.2009 15:39:39
SirElwood: No mitäs veikkaat itse voiko tuollaista cd-levyä soittaa vinyylisoittimessa?

Mutta entä jos se on tollainen: http://www.roklintu.com/2008/10/09/ … rwater-sleeping-society-cd-vinyyli/

Voi tosin olla vaikeampi itse tuolle mitään äänitellä.
jurpontor
07.12.2009 02:38:24
Kapuli14: CD-levyn, joka näyttää vinyyliltä, etkö ole muka ikinä kuullut? :O

En. Mulla on yksi CD, johon on printattu kello. En silti oleta että sitä katsomalla tietäisi, onko myöhästymässä töistä.
"Te ette osaa." -- Tattarisuon konttorin katsastusmies
Kapuli14
08.12.2009 12:24:15
Ihan muna pystyssä on täälläkin jotkut vittuilemassa..... :P lol
I got another confession to make!
reos
08.12.2009 18:11:07
Kapuli14: Ihan muna pystyssä on täälläkin jotkut vittuilemassa..... :P lol

Aika hyvällä tässä on koitettu vihjata. Vittuilua en ainakaan itse havaitse.
Tosiasia on kuitenkin se että et pysty cd-asemalla polttamaan (oli levy mikä tahansa) sellaista jälkeä että vinyylisoittimen neula siitä mitään ymmärtäisi. :)
"Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet "Nyt iloitsen siitä, että kokeilujen jälkeen on löytynyt siedettävä kipulääkearsenaali." Päivi Räsänen
Kapuli14
08.12.2009 18:16:35
jurpontor: En. Mulla on yksi CD, johon on printattu kello. En silti oleta että sitä katsomalla tietäisi, onko myöhästymässä töistä.
Tuon minä tulkitse vittuiluksi.
I got another confession to make!
tim-0
04.01.2010 20:43:49
cd-vinyyli on läpinäkyvä cd:n KOKOINEN vinyyli. Soittoaika per puoli on n.3min.

T.blancoz
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)