250768 22.06.2009 08:07:04 | |
---|
Taas tultiin.Kovia jätkiä.Ihmeen paljon sieltä sängyn alta löytyy tavaraa? Aina on palattu les pauliin mutta pitäähän ne kaikki kitarat läpi käydä. |
Rootteri 22.06.2009 08:38:26 | |
---|
Sinnehän tuo pitkä tappi taisi taas jumittua. Chuck Norris ei kysy mitä kello on, Chuck Norris päättää mitä kello on. |
ejhfi 22.06.2009 08:58:24 | |
---|
"Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen." En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan |
Hotlicks 22.06.2009 09:37:30 | |
---|
Babelfish rules... Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä! |
Parasite 22.06.2009 09:51:23 | |
---|
ejhfi: "Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen." Alhaista toimintaa tuo kyllä onkin. *rummut* "Täydellisyyden ylläpitäminen on parasta mitä mies voi tehdä rahakasan päältä." -Sir Härö |
McNulty 22.06.2009 11:40:16 | |
---|
Eikö tuon kaverin tietoja saada selville Moneygramin kautta? Pitäisiköhän tapauksesta tehdä ilmianto viranomaisille sekä Suomessa että Briteissä... ehkäpä USA:ssa myös. En tiedä saavuttaako sillä yhtään mitään, mutta ketuttaa moinen touhu ja ainakin itse olisin valmis tekemään asian eteen edes jotain. The game's out there, and it's play or get played. That simple. |
Dunga 22.06.2009 12:23:06 | |
---|
bonecrusher: Eikö tuon kaverin tietoja saada selville Moneygramin kautta? Pitäisiköhän tapauksesta tehdä ilmianto viranomaisille sekä Suomessa että Briteissä... ehkäpä USA:ssa myös. En tiedä saavuttaako sillä yhtään mitään, mutta ketuttaa moinen touhu ja ainakin itse olisin valmis tekemään asian eteen edes jotain. Eikun menemään vaan jos intoa riittää. Onneksi modet ovat nuo täältä aika vikkelään poistaneet, mutta kai joku innokas ja tietämätön voi miinaan astuakin. War... war never changes. |
MadMatt 22.06.2009 12:35:26 | |
---|
Viimeksihän tuo oli "myynnissä" Helsingissä. Useampi taisi ilmoittaa myyjälle olevansa valmis hakemaan kepin suoraan paikanpäältä :D Nyt se onkin sitten Kemissä jotta ei mene liian helpoksi... |
Victor Helldriver 22.06.2009 12:44:32 | |
---|
jaahas...mä kelasinkin et toi oli kusetusta. vittu eikö noi saatanan huijarit voi lopettaa ton kunnon muusikoiden kiusaamisen Bigger man is ALWAYS better than the little man... |
"Pitkä tappi ja erittäin alhaista toimintaa". minuako se yrittää myydä?! :D Ain't running from no one, got no one left behind. There's a million miles ahead of me, but I'm running out of time. |
Tuomoo 22.06.2009 23:36:57 | |
---|
Artzi: "Pitkä tappi ja erittäin alhaista toimintaa". minuako se yrittää myydä?! :D Pikainen hajoaminen. Tienasit juuri plussan. Rajataan ongelma määrittelyn ulkopuolelle ja ongelmaa ei ole olemassa. |
Jucciz 23.06.2009 00:21:56 | |
---|
Tuomoo: Pikainen hajoaminen. Tienasit juuri yhden elimen. |