Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kanavapaketit
1 2
inkognito
21.06.2009 17:24:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen tässä alkanut pikkuhiljaa kyllästymään peruskanavien ohjelmatarjontaan, jonka johdosta ajattelin laajentaa kanavavalikoimaani. Kysymys kuuluukin, että mitä kanavia-/paketteja ihmiset suosittelevat? Hyvät dokumentit sekä klassikkoelokuvat kiinnostavat eritoten.
 
www.mikseri.net/sotaleski
Kimmo72
21.06.2009 17:29:56 (muokattu 21.06.2009 17:30:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on mtv3:n (en halau käyttää sanaa "maikkari" koska se on vitun ärsyttävä) kanavapaketti, lähinnä formulan takia. Kyllähän niitä muutenki kattelee.. joskus. Fakta olis hyvä kanava jos tulis vähä laajemmalla skaalalla noita dokkareita. Liikaa tulee kaikkea poliisi/rikos/tappo juttuja jotka ei jaksa pitemmän päälle kiinnostaa.
Leffakanavaltakaan harvemmin on tullu mitään oikeesti hyvää leffaa. Sama pätee melkeen noihin kaikkiin muihinkin paketin kanaviin. Tasapaksua perushuttua ne vaan tarjoaa.
Ei siis mikään maailmanluokan kanavapaketti, mut menettelee jollei mistään muualtakaan mitään tule.
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
elbowski
21.06.2009 17:33:00 (muokattu 21.06.2009 17:36:25)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä tuolta leffakanavaltakin (SubTV Leffa) silloin tällöin ihan hyviä pätkiä tulee, kuten esimerkiksi tänään Happiness, huomenna Bad Lieutenant ja ylihuomenna erityisen loistava Boogie Nights sekä pari Almodovarin leffaa.
 
E. Ja keskiviikkona Sling Blade! Kyllä tuolta näyttäisi melkein joka päivä ainakin yksi vähintään katsottava elokuva tulevan. Pitääpä laittaa tuo PlusTV:n lähettämä ilmainen kokeilujaksokortti laitteeseen sisään ja ohjelmoida boksin nauhoitus laulamaan.
 
I am Jack's smirking revenge.
hyllevi
21.06.2009 17:44:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nii ja huomenna:
 
11.05 _Moottoripyöräpäiväkirja
14.50 _Lentävien tikarien talo
16.50 _Naisentappajat
 
Dokkarikanava on kyllä ihan perseestä ja muista kanavista ei oo mitään tietoa. Pitäs varmaan vilkasta joskus jotain noista sarjoista.
 
Rakkikoira
21.06.2009 17:46:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsellä myös tuo mtv3 kanavapaketti ja aikoinaan hankin formuloiden takia. Fakta on kanava jota eniten tulee katsottua. Maxilta ei tule juuri mitään kiinnostavaai, leffoja tulee todella harvoin katsottua muutenkaan, eikä piirretytkään enään kiinnosta. Ilmeisesti tuon takia näkyy moni muukin kanava, mitkä ei muuten itselläni näkyisi, mutta ei niitäkään tule katsottua. Välillä tekisi mieli lopettaa, mutta nyt täytyy katsoa vielä että joutuuko tätä pitämään lätkän takia jatkossa.
 
inkognito
21.06.2009 18:58:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos kenelläkään Discoveryn kanavapakettia? Siihen näyttäisi kuuluvan Discovery Channel, Discovery Science, Discovery World, Animal Planet sekä Travel. Hintakaan ei ole kuin 6.9€/kk. Eikös noilta kanavilta tule yleensä ihan laadukkaitakin ohjelmia?
 
www.mikseri.net/sotaleski
mathias
21.06.2009 19:08:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on Elisan kanavapaketti. Näkyy mm. Discovery, Discovery Science ja National Geographic Channel. Ihan mielenkiintoisia dokumentteja näyttävät, itse olen ainakin tykännyt.
 
Kapane
22.06.2009 00:04:20
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsellä on tää Suomi-paketti, missä on mm. Saimaan kanava ja...
 
Saako noita muuten antennitalouteen ilman jotain ykkosenjohdatinta pihamaalle?
 
Skenehuora jo 6 vuotta.
miguli
22.06.2009 01:08:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite vaihdoin mtv3 pakettiin, koska Discoveryn laatu mennyt todella alas. Pelkkiä tatuointiohjelmia ja american chopperia. Faktan tarjonta vaikuttais hieman paremmalta. Sub leffalta tulee ainakin se yks hyvä leffa päivässä, tosin uusinnat seuraavat toisiaan liiankin kanssa. "Maailman nopein intiaani" leffan tosin katoin kahteenkin otteeseen sen verran hyvä leffa oli.
 
Kukkis 77
22.06.2009 02:32:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meikä haluais Discoveryn mutta ei kiinnosta ne muut BS-kanavat vittu.
 
Kanavapaketit on ihan perseestä.
 
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
Rattata
22.06.2009 09:16:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

inkognito: Onkos kenelläkään Discoveryn kanavapakettia? Siihen näyttäisi kuuluvan Discovery Channel, Discovery Science, Discovery World, Animal Planet sekä Travel. Hintakaan ei ole kuin 6.9€/kk. Eikös noilta kanavilta tule yleensä ihan laadukkaitakin ohjelmia?
 
Tää meikäläistäkin eniten kiinnostaisi. Eikä tosiaan kovin pahan hintainen. Mitkään leffakanavat ei kiinnosta koska sitten kun niitä tulee koko ajan jokapuolelta, niin ei varmaan katso senkään vertaa.
 
jp8000
22.06.2009 09:40:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on tämä
 
http://www.dnainternet.fi/digitv/kaapelitelevisio/lisapalvelut/Tupla/
 
"It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news"
Mikaelo
22.06.2009 17:42:07
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

miguli: Ite vaihdoin mtv3 pakettiin, koska Discoveryn laatu mennyt todella alas. Pelkkiä tatuointiohjelmia ja american chopperia.
 
Juu, eihän Discovery enää ole se mitä joskus. Itse kyllä viihdyn niin em. kuin Tuunajien katselusta. Kevyttä viihdettä, muttei kuitenkaan mitään uitun salkkareita...
 
Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41
HughJazz
25.06.2009 10:44:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos tolta Subleffalta tulee yks hyvä leffa päivässä, niin ne on sitten nopeesti katottu. Ohjelmisto vaihtuu tuskastuttavan hitaasti. Formuloiden takia noi "Maxukanavat" tuli hommattua. Sarrrrrjalta ei tuu oikein mitään, Maxilta formulat, Scifiltä joskus jotain, kolmanteen kertaan kiertävien uusintojen seassa, Avaa en kato (stna!), Faktan sairaala & poliisi dokut ei jaksa kiinnostaa, eikä piirrettyjä jaksa kattoa, vaikka Kana onkin nätti. Mutta tällä mennään, vaikkei tuolta paljon mitään tule.
 
Se näytti tietysti hyvältä paperilla!
Kimmo72
25.06.2009 16:16:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Formulatki on nykyää melkosta paskaa, ettei niitäkää oikeen jaksa kattoo. Melkeen vois lopettaa koko kanavapaketin tilauksen.
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Rakkikoira
25.06.2009 17:30:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse aikoinaan soitin jo lopettaakseni tuon maikkarin kanavapaketin, mutta sain sitten seuraavat 3 kuukautta yhden hinnalla. Onhan tuo tapa saada mieli muuttumaan ja tietenkin itselleni näin kävi.
 
Kokeilkaa. :)
 
Henkka370
31.01.2010 12:33:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ai, että nää on niitä ihania 00's keksintöjä :)
 
Jos haluat katsoa X:ää joutud maksamaan myös sadasta muusta kanavasta
 
Mutta nyt on kyllä kaikenhuippu. Jos haluat katsoa SM-liigaa, tarvitset UrhoTV:n runkosarjaa varten ja Nelonen sportpro jotta näet playoffit... Vittu mitä paskaa nää oikeesti on, onneksi en ole hankkinut moisia. Enkä kyllä tule hankkimaankaa
 
SaiPa! Detroit sucks! Lyökää mua plussalla päähän
MV
31.01.2010 12:37:07 (muokattu 31.01.2010 12:37:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Henkka370: Ai, että nää on niitä ihania 00's keksintöjä :)
 
Jos haluat katsoa X:ää joutud maksamaan myös sadasta muusta kanavasta
 
Mutta nyt on kyllä kaikenhuippu. Jos haluat katsoa SM-liigaa, tarvitset UrhoTV:n runkosarjaa varten ja Nelonen sportpro jotta näet playoffit... Vittu mitä paskaa nää oikeesti on, onneksi en ole hankkinut moisia. Enkä kyllä tule hankkimaankaa

 
Joo. Kivasti ilmoittivat tuosta muutoksesta vielä kesken kauden.
 
Henkka370
31.01.2010 15:26:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MV: Joo. Kivasti ilmoittivat tuosta muutoksesta vielä kesken kauden.
 
Niin, tämäkin vielä! Minkäköhän helvetin takia SM-liigan oikeudet on edes myyty puoliksi. On kyllä on kyllä ihanaa kuluttajien silmiin kusemista tämä paska.
 
SaiPa! Detroit sucks! Lyökää mua plussalla päähän
Nazareth
31.01.2010 15:28:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dream_eater: Mulla on mtv3:n (en halau käyttää sanaa "maikkari" koska se on vitun ärsyttävä) kanavapaketti, lähinnä formulan takia. Kyllähän niitä muutenki kattelee.. joskus. Fakta olis hyvä kanava jos tulis vähä laajemmalla skaalalla noita dokkareita. Liikaa tulee kaikkea poliisi/rikos/tappo juttuja jotka ei jaksa pitemmän päälle kiinnostaa.
Leffakanavaltakaan harvemmin on tullu mitään oikeesti hyvää leffaa. Sama pätee melkeen noihin kaikkiin muihinkin paketin kanaviin. Tasapaksua perushuttua ne vaan tarjoaa.
Ei siis mikään maailmanluokan kanavapaketti, mut menettelee jollei mistään muualtakaan mitään tule.

 
Tuo fatka ja leffakanava mtv3:n paketissa o muute hyviä mutta sielä pyörii samat dokumentit ja leffat viikosta, oikeastaan päivästä toiseen.
 
Sitkeä rotta.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «