Madonna The Goddess 21.06.2009 00:01:57 | |
---|
käskyn sähköpianostani? Minulla on vanha piano Yamaha Clavinova, jossa on Midi ulostulot. Olen liittänyt MIDI-piuhan pianoon, pianosta välittäjäboksiin, ja siitä koneelleni. Minulla on kannettava tietokone, jonka äänikortti on SoundMAX HD Audio. Olen äänittänyt Cubase-ohjelmaan kitaroita ja ja rumpuja Shure-mikillä, jotka kuuluvat hienosti. Olen asentanut Devices-valikosta, MIDI Device Managerista GM Device:n, joka on aukaissut Patch Banks:iin GM Voises, minkä ajattelen tarjoavan ÄÄNIÄ, jotka MIDI-komentojen päälle "liimataan". Kun sitten menen takaisin projektiini, ja valitsen in:iin All MIDI inputs ja out:iin GM Device, valitsen MIDI-raidan, pimputan pianoa, syntyy raidalle kuvia ja vasemmalla palkki hyppii merkkinä siitä, että tietoa on siirtynyt. Mutta sitten kun yritän kuunnella, ei kuulu mitään. Miten saan kyseisen soundin kuulumaa? Haluan äänittää pianollani kappaleen ja valita soundin GM Voisesta, semmoisen vanhan. Ja TOINEN ONGELMA: Miten saan pienennettyä SHURE 58-mikkini voluumia? Kun äänitän bongorumpuani, ääniaalto menee piikille. Kiitos jo etukäteen, kun autat naista pulassa. Terkuin Madonna The Goddess |
hape 21.06.2009 11:59:11 | |
---|
Teeppä näi: - Ota VST-instruments -paneeli esiin - Lisää sinne uus VSTi, minkä sitten haluatki (eism. mukana tulevasta HalionOnesta löytyy monennäköstä perussoundia) - Lisätessä se kysyy luodaanko sille midi-raita, vastaa kyllä - Sitte vaan ko. raidan monitorointi päälle ja pimputtelemaan - Jos ei vieläkää kuulu mittää, nii varmista että ko. midiraita ottaa mididataa vastaan kyseisestä midi-inputista Ja katohan manuaalista kohta VST-instruments. Mikä Cubasen versio sulla muuten on? Remember: Don't eat the deadly yellow snow! |
Madonna The Goddess 21.06.2009 21:00:05 | |
---|
Mullon Cubase LE. Voi suurkiitos. Se alkoi samantien toimimaan. Nyt ongelma on ainoastaan sellainen, että se tulee karseella viiveellä. Mulla ois muutes sellanen akustisenkitaran kaikupedaali, jossa on äänikortti samassa. Luuletko, että se voisi toimia parempana äänikorttina kuin omani, joka on kannettavan tietokoneen äänikortti...Kiitos kuitenkin paljon, jos et tähän jälkimmäiseen vastausta osaa antaa... |
Madonna The Goddess 21.06.2009 21:02:49 | |
---|
Niin ja sellainen vielä, että se ei anna VST-instruments kohdassa muita soittimia kuin basson ja percussiot. Piytääkö mun ladata esimerkiksi pianosoundeja tai muuta vastaavia, jotta voin lisätä niitä VST-instrumentteihin??? |
jp8000 21.06.2009 22:16:47 (muokattu 21.06.2009 22:17:19) | |
---|
"It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news" |
Madonna The Goddess: Niin ja sellainen vielä, että se ei anna VST-instruments kohdassa muita soittimia kuin basson ja percussiot. Piytääkö mun ladata esimerkiksi pianosoundeja tai muuta vastaavia, jotta voin lisätä niitä VST-instrumentteihin??? Cubase LE:n mukana ei taida tulla mitään pianoa, mutta ilmasiahan löytyy kyllä. Ei muuta ku kvr-audiosta tonkimaan sopivaa. http://www.kvraudio.com/get.php?mode=results&st=adv&soft=i&type =8&f =vst&win=1&free=1&sf=0&receptor=&de=0&sort=1&rpp=30 Remember: Don't eat the deadly yellow snow! |
Madonna The Goddess 04.07.2009 15:38:00 | |
---|
Ovatko nuo ilmaisia? Kun menen sinne ja alan katsella synth-vaihtoehtoja, näyttää etteivät ne olisi ilmaisia? Miten sellainen ladataan koneelle, syntetisaattori? Pelkään, että latailen ihan turhaan eri juttuja koneelleni ja täytän kovalevytilani.... |
hape 04.07.2009 18:03:16 | |
---|
Madonna The Goddess: Ovatko nuo ilmaisia? Kun menen sinne ja alan katsella synth-vaihtoehtoja, näyttää etteivät ne olisi ilmaisia? Miten sellainen ladataan koneelle, syntetisaattori? Pelkään, että latailen ihan turhaan eri juttuja koneelleni ja täytän kovalevytilani.... Sä voit siinä kvr-audion haussa ite määritää, haetaanko ilmaisia, maksullisia jne. Eli tsekkailehan tarkemmin :D Jos niissä ei ole installeria, siis asennusohjelmaa, kopioit vaan dll-tiedoston cubasen vstplugins-kansioon. Se on yleensä C:Program FilesSteinbergVstplugins tai jotain sinnepäin, vähän cubasen versiosta (ja siitä minne olet sen asentanut) riippuen. Ja ei nuo niin paljon kovalevytilaa vie että sitä tarvis pelätä. Poistat sit vaan ne mitä et tarvi ku oot testannu. Remember: Don't eat the deadly yellow snow! |