Nick Bone 20.06.2009 21:51:33 | |
---|
Löytyykös täältä muita Blaken ystäviä? Ja toivottavasti tämä on oikeasti uusi ketju, en ollut löytävinäni muita.. Itellä diggailu alkoi aikoinaan sattumalta ostetun Starbringerin myötä, oliskohan Soundissa ollut jotain mainintaa bändistä, joka laittoi levyn hankkimaan. Starbringer oli ihan ok, mutta vasta Planetizerin myötä Blake lähti nousuun selkeästi suoraviivaisemman ja rokkaavamman materiaalin myötä. Mulle Planetizer oli selkeä napakymppi! Uusi levy Saturnus jatkaa oivallisesti Planetizerin viitoittamalla tiellä, kuitenkin ehkä himpun verran tasapaksummalla biisinivaskalla.. kova lätty kuitenkin! Bändin livekunto tuli tarkastettua keskiviikkona Stadikalla, kun porukka oli AC/DC:tä lämppäämässä. Veto oli kova ja mukavan aggressiivinen, ehkä Serpent Starea jäin kaipailemaan.. hyvä livebändi ja heillähän oli myös uusi rumpali "koe-soitossa", kohtuullisen kovassa paikassa :D Aaron kanssa tuli vielä turistuakin ravinteli Töölössä myöhemmin iltasella, mukava heppu hänkin. Mulle Blake ja Black League edustavat ehkäpä sitä kovinta Suomi-osastoa tällä hetkellä, onneksi rehellinen runttaus elää ja voi hyvin nykypäivän Soomessa! All work and no play makes Nick a dull boy |
StoneSoulDC 21.06.2009 13:14:22 | |
---|
No Blakehan jytää ihan kynpillä..oli aaro aika hiessä tossa muutama vko sitte kun jutusteltiin ac/dc keikasta..hyvä että meni hyvin.. |
|
Niklodeus 21.06.2009 13:30:49 | |
---|
Kyllä mulla lähti nyt tuosta AC/DC:n lämmitellystä. Vetivät aivan perkeleen hienosti. Mihin levyyn kannattaisi nyt ensimmäiseksi tutustua? http://www.youtube.com/watch?v=uDw5lS_Wv5A |
StoneSoulDC 21.06.2009 17:20:44 | |
---|
Niklodeus: Kyllä mulla lähti nyt tuosta AC/DC:n lämmitellystä. Vetivät aivan perkeleen hienosti. Mihin levyyn kannattaisi nyt ensimmäiseksi tutustua? Ota vaan kiltristi Saturnus käteen..helpoin aloittaa diggailut siitä.. |
kojones 21.06.2009 18:15:55 | |
---|
Fireroot on meikästä paras noista levyistä, mutta ei muutkaan toki huonoja ole. |
Jugeen 21.06.2009 22:56:09 | |
---|
Ite kans tykkään Blaken musiikista. Olin Blaken keikallakin Vuokatissa! Kova meno oli! :) Jukka/MetalFear |
KillingMachine 23.06.2009 12:28:25 | |
---|
Blake on kyllä kova bändi vaikka hirveästi en ole hirveästi bändiin perehtynyt mutta siihen tulee kyllä nyt muutos. Ite en ollu ac/dc:n keikalla mut aika omituinen lämppärivalinta kun eikös Blake kummiskin mene tonne Stonerin puolelle? |
ovaap 24.06.2009 18:39:33 | |
---|
KillingMachine: ...kun eikös Blake kummiskin mene tonne Stonerin puolelle? Kyllähän tuo taitaa mennä. Radiohittibiisin, Spirit of Cainin, alkuriffi kuulostaa muuten omaan korvaan tosi häiritsevästi Kyussin Green Machinelta. Tai sitten on tarkotuksellinen viittaus. you have to live before you die young |
Simo78 24.06.2009 20:16:59 (muokattu 24.06.2009 20:19:01) | |
---|
Pari kertaa nähnyt bändin livenä. Eka kerta ennenkuin yksikään levy oli ilmestynyt--> ei vakuuttanut, paitsi "rockin in free world:n" vetivät hyvin. Toinen FME:ssä tänä vuonna ja hyvin toimi--> eipä tuosta ekan keikan kokoonpanosta ollut kuin Aaro mukana:-). Ostolistalla on uusin ainakin... E: näköjään Korak tullut rumpuihin, ei varmasti paskempi äijä tuohon bändiin! |
Dropped C 24.06.2009 20:57:11 (muokattu 24.06.2009 20:57:52) | |
---|
FME:ssä jo haukotti aika lailla. On liian radioystävälliseen suuntaan mennyt Blaken musiikki omaan makuun. Mutta siis hyvä että jotain menestystä tulee ja kyllä mä vanhemmasta materiaalista tykkään. Uudesta en enää niinkään. Aiemmat nähdyt keikat pienemmissä mestoissa olivat myös ihan hyviä. |
Nick Bone 24.06.2009 22:26:32 | |
---|
All work and no play makes Nick a dull boy |