The_Scorpion 19.06.2009 20:06:01 | |
---|
Halpisvertailu :D Vertailu ei ole minua varten ;) En ole ostoaikeissa. Onko kenelläkään teistä kokemusta näistä? Hintasuhde on suunnilleen sama, joskin HCS on hieman kalliimpi ja crashit selvästi kalliimpia kuin Paisteen. Itse ainakin PST3:sta sen verran, että 14" Crash on aivan karmea! Pelti on hyvin ohut, ja ääni on todella munaton, ja se kuulostaa splashilta :D Aika kuraa.. HCS nyt on kuitenkin kalliimpi, mutta äänessä ei minun mielestäni ole kovin paljoa eroa. En tosin kokeillut kuin vain pikaisesti. Tuntuma on erilainen kuin PST3:ssa, mutta sekään ei tunnu kovin paljoa erilaisemmalta. Minulla ei ole kovin paljoa kokemuksia HCS:sta, joten en voi paljoa sanoa. Kertokaa te minulle ja meille ^^ Fot those about to rock, I salute you!
AC/DC for life! Let there be rock! |
moderndrummer88 19.06.2009 20:15:34 | |
---|
Tässä tapauksessa on kyllä yksi ja sama kumpia hommaa, molemmat ihan yhtä huonoja peltejä. "Ja siitäkin syystä, pysytään erossa huumeista, viinasta ja uudemmasta jazzista" |
Itse ainakin PST3:sta sen verran, että 14" Crash on aivan karmea! Pelti on hyvin ohut, ja ääni on todella munaton, ja se kuulostaa splashilta :D Aika kuraa.. Kokeilepa PST5-sarjaa. Niillä jo soitteleekin; ovat ihan eri maasta kuin kolmoset. "Jotain heviähän voi tosiaan soittaa hiljaa, mutta eihän se sitten ole enää heviä, vaan laittia." Nimim. Niq |
moderndrummer88 20.06.2009 00:42:57 | |
---|
Sonormies: Kokeilepa PST5-sarjaa. Niillä jo soitteleekin; ovat ihan eri maasta kuin kolmoset. "Halpisvertailu :D Vertailu ei ole minua varten ;) En ole ostoaikeissa." "Ja siitäkin syystä, pysytään erossa huumeista, viinasta ja uudemmasta jazzista" |
Halsu 24.06.2009 14:04:25 (muokattu 24.06.2009 14:05:01) | |
---|
The_Scorpion: Itse ainakin PST3:sta sen verran, että 14" Crash on aivan karmea! Pelti on hyvin ohut, ja ääni on todella munaton, ja se kuulostaa splashilta :D Aika kuraa.. Äläs nyt, toinen tykkää pojasta, toinen tyttärestä. Meikäläisen makuun tuollainen reilusti kohiseva ohut pelti voisi sopia hyvinkin, etenkin jos se soi hiljaa. Toki se voi olla muuten huono, mutta tarkoitus olikin vaan sanoa jotta ohuus ja splashimaisuus ei ole välttämättä sama asia kuin huonous. CU
--
Eki |
The_Scorpion 25.06.2009 14:58:25 | |
---|
Njaa, ehkä se voisi olla niinkin, että se ei sopinut musiikkiin, jota soitan ja kuuntelen. Fot those about to rock, I salute you!
AC/DC for life! Let there be rock! |
moderndrummer88 25.06.2009 15:05:33 | |
---|
Halsu: Äläs nyt, toinen tykkää pojasta, toinen tyttärestä. Meikäläisen makuun tuollainen reilusti kohiseva ohut pelti voisi sopia hyvinkin, etenkin jos se soi hiljaa.
Harmi vaan, että messinkilätyillä joita nuo pst3:setkin on, ei ole moisia ominaisuuksia- "Ja siitäkin syystä, pysytään erossa huumeista, viinasta ja uudemmasta jazzista" |
Kailis 25.06.2009 17:04:46 | |
---|
moderndrummer88: Harmi vaan, että messinkilätyillä joita nuo pst3:setkin on, ei ole moisia ominaisuuksia- ohuus ja splashimaisuus ei ole välttämättä sama asia kuin huonous. Tää tais kuiteski olla se pointti? |
moderndrummer88 25.06.2009 17:14:55 | |
---|
Kailis: Tää tais kuiteski olla se pointti? Juu-u, eihän mikään ole huono soundi, kunhan sen osaa vaan laittaa oikeaan kontekstiin. Mutta minun pointti oli se, että eipä anneta vääriä käsityksiä PST3 -symbaaleista, ok? "Ja siitäkin syystä, pysytään erossa huumeista, viinasta ja uudemmasta jazzista" |
Kailis 26.06.2009 15:17:48 | |
---|
moderndrummer88: Juu-u, eihän mikään ole huono soundi, kunhan sen osaa vaan laittaa oikeaan kontekstiin. Mutta minun pointti oli se, että eipä anneta vääriä käsityksiä PST3 -symbaaleista, ok? Ne on halpaa kuraa. Tosin ois hauskaa joskus äänittää lo-fi jokin, jossa käyttäis pelkästään paskoja peltejä, paskoja mikkejä ja.....ööööh....paskoja soittajia? Kännissäkin vois olla, ja kovempien kamojen käyttäjiä vois kutsua vierailemaan. Hähähää. Vähän ku kävis ulkomailla. |
Sa(n)kari 26.06.2009 15:53:38 | |
---|
Kailis: Ne on halpaa kuraa. Tosin ois hauskaa joskus äänittää lo-fi jokin, jossa käyttäis pelkästään paskoja peltejä, paskoja mikkejä ja.....ööööh....paskoja soittajia? Kännissäkin vois olla, ja kovempien kamojen käyttäjiä vois kutsua vierailemaan. Hähähää. Vähän ku kävis ulkomailla. Joo, ei paskasta saa kultaa tekemälläkään. Paitsi jos Alkemisti. Vaan miltäpä kuulostaisi kullasta tehdyt pellit? Mitä tarkoittaa akustiikka ?
-Huono onni.
http://www.last.fm/user/SickNature/ |
Kailis 26.06.2009 16:14:23 | |
---|
Sa(n)kari: Joo, ei paskasta saa kultaa tekemälläkään. Paitsi jos Alkemisti. Vaan miltäpä kuulostaisi kullasta tehdyt pellit? Jos on monta kultaa: "Niin minä neidot teille laulan, kuin omille kullilleni..." |